Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-03, 13:45
Medlem
HAHAHA bästa jag har sett. Öppna aktivitetshandlaren i Chrome, avancerad info har dom bytt namn till "Statistik för nördar"! Haha!
2008-09-03, 13:46
Medlem
Anka:Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
HAHAHA bästa jag har sett. Öppna aktivitetshandlaren i Chrome, avancerad info har dom bytt namn till "Statistik för nördar"! Haha!
Tror nog alltid att det har varit så, eller är jag helt ute och cyklar? Jag drog ner det i morse, och då fanns det där med
2008-09-03, 13:46
Medlem
Så fort AdBlocker kommer till Chrome så avinstallerar jag FF! Smidig, snabb och tar mindre minne än FF på min dator.

Google is the shit
2008-09-03, 13:51
Medlem
Roligt med alla som är rädd att Google ska se att dom faktiskt sitter och surfar porr, fast dom säger till mamma och pappa att dom inte gör det. Tänk om Google Sverige ringer och säger det till dom. HJÄLP!

Har sånna personer verkligen inte fattat att webbläsaren är open source? Så om dom skulle göra det så är det bara att ta fram kunskaperna och skapa en egen webbläsare. Där man tagit bort sånt och ändrat lite färger och lagt in en ad blocker. Så har man en webbläsare man kan lägga ut sen.
2008-09-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anka:P
Tror nog alltid att det har varit så, eller är jag helt ute och cyklar? Jag drog ner det i morse, och då fanns det där med

Jo, det fanns det nog. Menar att det i vanliga fall, i andra webbläsare står avancerad info eller liknande
2008-09-03, 14:21
Medlem
SLOBs avatar
Tråd lätt städad

Sluta kalla varandra idioter. Sen funderar jag lite på om inte EULA-diskussionen passar bättre i Juridik. Jag låter det vara lite, men blir det en större diskussion kommer det nog brytas ut och flyttas.

/mod
2008-09-03, 14:59
Medlem
smaksaks avatar
Tja helt okej, gick jävligt segt att sudda ut text genom att hålla ner backspace tycker jag. Saknar, som tidigare har sagts, addons. Men ger man det lite tid så blir det nog bra till slut.
2008-09-03, 15:01
Bannlyst
Är det bara jag som inte har kvar "Snabb länkar" längst upp i högra hörnet på Flashback med Chrome?

Jag kan inte heller söka i medlemslistan
2008-09-03, 15:45
Bannlyst
Bara jag som får typ många flikar på menyn här i flashback?
Och att det inte kommer någon backgrundsljud på en hemsida.

Finns mycket som dom behöver fixa orkar inte skriva upp allt, men har ni också problem förutom alla hp användare som inte kan scrolla upp eller ner vad det nu var.
2008-09-03, 15:52
Medlem
carbsons avatar
hur öppnar man aktivitetshanteraren???
2008-09-03, 15:59
Medlem
Otto Flicks avatar
Ctrl+Shift+Esc?
2008-09-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick