Varje gång jag har startat om min dator byter Google Chrome sin sökmotor. Jag vill ha Google som sökmotor, men efter varje gång den har startat så är det Yahoo igen.
Jag ändrar alltid tillbaka till google plus att jag tar bort Yahoo som sökalternativ.
Någon som har en lösning på problemet?
(Sökningen gäller när man ska söka i adressfältet)
Såhär menar jag.
Bara jag som fått den uppdateringen? Eller har jag missat något alternativ som plockar bort den?
Ser ut som att det är temat som inte är uppdaterat. Den fliken kan man inte ta bort vad jag vet, men så använder jag inte heller standard-sidan. Jag antar att det som stör dig är att den inte följer temat...?
Ser ut som att det är temat som inte är uppdaterat. Den fliken kan man inte ta bort vad jag vet, men så använder jag inte heller standard-sidan. Jag antar att det som stör dig är att den inte följer temat...?
Nej, det som stör mig är att den finns överhuvudtaget..
Kom dit idag.
Sen igår så har mitt Chrome börjat jobba sig. På nästan vilken sida som helst som jag går in på, kommer det upp "Ett ytterligare plugin-program krävs för att visa vissa komponenter på sidan". Jag klickar på "Installera plugin-program", men inget händer. Fortsätter komma upp på varje sida hela tiden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!