2011-12-01, 01:26
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
Kan man komma åt favoriter utan att öppna ett nytt fönster och "börja om" på startsidan?
CTRL+SHIFT+B
2011-12-01, 13:35
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
CTRL+SHIFT+B

Man tackar.
2011-12-02, 00:17
Medlem
Kungensbordells avatar
God kväll. Testade tillägget dom gör att man slipper "du lämnar nu flashback" men kan inte öppna vissa länkar efter det och begriper inte ett piss om hur man gör för att ta bort tillägg. Hjälp någon?
2011-12-02, 00:19
Medlem
Nepposs avatar
Har några sidor och inloggningar (bla på FB så står det mitt namn.) som jag vill få bort, och jag har rensat allt i webbhistorik men ändå är det kvar. (inte som autofyll utan det står att jag vaarit inne på den under om jag tex skriver "fl" så står det under "flashback yttrandefri...")

Vill gärna få bort detta och mitt namn eftersom detta inte är min dator
Har prövat att starta om datorn.
2011-12-02, 05:24
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
God kväll. Testade tillägget dom gör att man slipper "du lämnar nu flashback" men kan inte öppna vissa länkar efter det och begriper inte ett piss om hur man gör för att ta bort tillägg. Hjälp någon?

Kolla i inställningarna

Ta-da!

chrome://settings/extensionSettings
2011-12-02, 13:48
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Kolla i inställningarna

Ta-da!

chrome://settings/extensionSettings

Tack! Var inne där men missade att det stog tillägg
2011-12-03, 19:44
Medlem
Bossiemans avatar
Får inte bort de inbäddade reklamhelvetena i YouTube filmer, vad använder ni för att få bort dem?
2011-12-04, 20:01
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
hej, jag försöker få bort webbhistoriken i google chrome, jag gör exakt som guiden säger: http://www.google.com/support/chrome...v&answer=95537
men ändå är historiken kvar. varför? kan meddela att det tidigare funderat att få bort allt.
snälla hjälp måste få bort porren d e en lånad dator!!!!!!!!!!
2011-12-04, 20:10
Medlem
TheShapes avatar
Citat:

Du glömde ett utropstecken
Och du har valt att radera all historik, och inte bara den senaste timmen (väljer det under "tidens början")?

Hett tips nästa gång, surfa inte på sidor som du inte kan stå för nästa gång du lånar en dator. Nästa gång så glömmer du antagligen bort att överhuvudtaget radera den gamla webhistoriken, eller ännu bättre - proppar den full med dynga som du senare får stå till svars för.
2011-12-04, 20:19
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheShape
Du glömde ett utropstecken
Och du har valt att radera all historik, och inte bara den senaste timmen (väljer det under "tidens början")?

Hett tips nästa gång, surfa inte på sidor som du inte kan stå för nästa gång du lånar en dator. Nästa gång så glömmer du antagligen bort att överhuvudtaget radera den gamla webhistoriken, eller ännu bättre - proppar den full med dynga som du senare får stå till svars för.
ja det är det som är så märkligt. vad i helvete tar jag mig till. funderar på att ta bort webbläsaren och sedan installera igen. sedan kanske problemet ej kmr tillbaks. rezponz?
2011-12-04, 20:27
Medlem
evelyn.ts avatar
Citat:
ja det är det som är så märkligt. vad i helvete tar jag mig till. funderar på att ta bort webbläsaren och sedan installera igen. sedan kanske problemet ej kmr tillbaks. rezponz?
Ccleaner?
2011-12-04, 20:29
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Lär dig att använda inkognito...

Problemet här är att Chrome förmodligen var inloggad till din polares Google-konto. Då sparas historiken i molnet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in