Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-03, 10:57
Medlem
Någon som vet hur man byter färg på läsaren?

Tack på förhand!
2008-09-03, 11:26
Medlem
Anka:Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
Någon som vet hur man byter färg på läsaren?

Tack på förhand!

Tror inte att det är insatt ännu, kanske fixar det i senare versioner, men en färbytes sak skulle vara fint

EDIT: Ah hittade det
Senast redigerad av Anka:P 2008-09-03 kl. 11:31.
2008-09-03, 11:57
Medlem
Ska inte testa. För det är Google, de har sitt mer eller mindre sökmonopol redan och kommer helt säkert nyttja den här webläsaren som antingen PR eller verktyg vid senare tillfälle.

Bara jag som endast använder IE och ser den som den mest slimmade läsaren?

Pallar inte Eldräven och dess jobbiga jävla adress fält, helt skevt ju!

edit: se inlägget under mig, google har visst redan tagit sig rätten att göra vad fan de vill med allt du använder deras webläsare till.
2008-09-03, 12:09
Medlem
ensafs avatar
sitter och surfar på flashback med chrome just nu . älskar den här webbläsaren. den är snabb och fin tycker jag
2008-09-03, 12:29
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissekattt
Bara en idiot säger att man snor kod om man använder GPL-kod. Idioter kan heller inte svara rätt. Ja, det är dig jag kallar idiot, för du är ju för dum för att förstå det.
Men herre gud barn... Ge dig.
2008-09-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anka:P
Tror inte att det är insatt ännu, kanske fixar det i senare versioner, men en färbytes sak skulle vara fint

Du skulle inte kunna säga var du hittade det?
2008-09-03, 13:07
Medlem
Hittade en till bugg (är det här man kan informera om buggar? Ta bort mitt inlägg annars), Om du har t.ex 2-3 bokmärken i bokmärksfältet och hoovrar över den aktuella fliken så visas först en tooltip från ett av bokmärkena, som inte försvinner, men det läggs på en tooltip som visar flikens hela namn efter någon sekund, lite störande!
2008-09-03, 13:18
Medlem
grodögas avatar
Google kommer att ta över världen!!

Först gmail, så att dom kan läsa email. Sedan google earth, att dom kan kolla vart man planerar nästa bombattack. Efter det köper dom upp youtube, för att kunna se hurdanna bomb-instruktionsvideor man kollar. Sedan google chrome, så att dom vet varifrån du beställer dina tillbehör till din bomb! Be careful!
2008-09-03, 13:26
Medlem
frugimmels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anka:P

Hittade vad och var?

(EDIT: Sorry för tjat, Babbasxd hann före... men frågan kvarstår.)
2008-09-03, 13:34
Medlem
Anka:Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frugimmel
Hittade vad och var?

(EDIT: Sorry för tjat, Babbasxd hann före... men frågan kvarstår.)

Jag editade mycket snabbt, min fråga var hur man hittade historik, men innan dess hade jag varit inne och lullat på fel ställe, och sedan hittade jag historiken och editade, detta skedde nog innom 1-2 minuter, max.
2008-09-03, 13:34
Medlem
justsome1s avatar
Inte speciellt imponerad.. Så snabb som alla säger att den är upplever inte jag den, som FF skulle jag säga.
Tycker även att designen kunde varit lite snyggare.
Det är lätt värt att byta den mot IE, fast jag håller nog fast vid mitt FF ett tag till, ialf tills den har kommit ur beta stadiet och är mer erfaren och har lite pluggins.
2008-09-03, 13:38
Medlem
Hmm okej, Anka.

Om NÅN hittar hur man ändrar färg i chrome så uppskattas det extremt mycket. Blått passar inte till mitt carbon-tema

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in