Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-12-27, 23:47
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Jag laddade precis ner version 10.0.612.3 av Google Chrome, tidigare hade jag version 9.något.
I version 9 när jag markerade ett ord och högerklickade och valde "Sök i Google efter ......" så öppnades det alltid i en ny flik i bakgrunden, alltså jag stannade kvar på den ursprungliga sidan, men nu i version 10 blir det inte såhär, utan jag skickas direkt vidare till söksidan. Problemet är att jag vill inte ha det såhär.
Skulle någon kunna vara så snäll och förklara hur eller vad som ska ändras för att få det som i version 9. Vill dock inte ladda ner version 9.
Det där har ändrats flera gånger. Verkar som att utvecklarna inte kan bestämma sig. Förhoppningsvis finns det snart möjlighet att ställa in det själv.
2010-12-28, 11:05
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det där har ändrats flera gånger. Verkar som att utvecklarna inte kan bestämma sig. Förhoppningsvis finns det snart möjlighet att ställa in det själv.

Störigt dom inte kan bestämma sig, hoppas i alla fall att det kommer en inställning snart så att man själv får bestämma hur man vill ha det. Tack för svaret i alla fall
2010-12-31, 01:25
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Störigt dom inte kan bestämma sig, hoppas i alla fall att det kommer en inställning snart så att man själv får bestämma hur man vill ha det. Tack för svaret i alla fall
Irriterar mig också på det. Tar nån vecka att vänja sig när dom byter.

In other news: vad i helvete har hänt med att googla bilder? http://data.fuskbugg.se/dipdip/bilds%F6k.png

Det där är allt jag får upp. Ser ut som att den loadar men ingenting sker. Enbart i Chrome, fungerar i IE och Opera. Jävligt irriterande!
2010-12-31, 16:37
Medlem
Vad fan gör jag för fel? Det kan ju inte vara meningen att man ska behöva klicka massvis med ggr få stäng flikar till höger och stäng andra flikar för att uppnå resultat.
2010-12-31, 16:40
Medlem
Går det på något sätt att bokmärka mitt i en sida, typ som explorer har 'insert bookmark here'?
2011-01-01, 22:07
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pseudonymos
Går det på något sätt att bokmärka mitt i en sida, typ som explorer har 'insert bookmark here'?

Du tycker bara på stjärnan till höger om adressfältet/omniboxen. Eller hur menar du?
2011-01-03, 12:48
Bannlyst
Min bokmärkeslista försvinner när jag klickar upp en ny sida, hände så här nyss, måste trycka upp en ny flik för att få upp fältet igen, för att sedan försvinna när jag klickar på en sida.......

tips?
2011-01-03, 13:52
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewftw
Min bokmärkeslista försvinner när jag klickar upp en ny sida, hände så här nyss, måste trycka upp en ny flik för att få upp fältet igen, för att sedan försvinna när jag klickar på en sida.......

tips?

Om du trycker in CTRL + SKIFT + B så kommer bokmärkesfältet att alltid visas.
2011-01-04, 01:40
Bannlyst
Jag får det här skit problemet hela tiden
Fel 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Det gick inte att hitta servern.
2011-01-04, 14:38
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failstorm
Jag får det här skit problemet hela tiden
Fel 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Det gick inte att hitta servern.
Jag får samma fel, men jag tror inte att det har med chrome att göra. Vad har du för router? Startar jag om routern så funkar allt som det ska igen en stund, sen kan det kuka ur precis när som helst igen.
Har haft uppe frågan här https://www.flashback.org/t1235048 men inte kommit närmare nån lösning.
2011-01-04, 18:53
Medlem
Tsimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille

Vad är det för skitfråga? Hur ska jag veta det?

Om det finns ett svar så är det väl nåt i stil med: "Beroende på Google's involverande av människor så kommer det växa".

Förstår du svaret? Inte jag heller.

Men då får jag ursäkta min dumdristigt otydliga fråga. Om och i så fall när trorni att google chrome är en majoritet?
2011-01-04, 18:55
Medlem
FetFulElaks avatar
Måste man surfa i inkognitoläge för att inte Chrome skall spara historik, eller kan man stänga av historiken i vanlig surfning (funkar ju i FireFox)?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in