2011-03-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4168
Nån som vet hur hon lyckas fixa det här?
jag gissar något med detta
http://www.youtube.com/watch?v=M9w7jHYriFo 04:56
Citera
2011-03-27, 20:26
Medlem
4168s avatar
Alla som tror han är äkta kolla på klippet när han är med i tonight show med Johnnt Carson.
Citera
2011-03-27, 20:31
Medlem
han säger ju bara vad hon ska rita utan hon är medveten om det. Debunked!

edit här förklarar Derren Brown hur man gör: http://www.youtube.com/watch?v=NxdahYsrHUk
Senast redigerad av Nejda 2011-03-27 kl. 20:35.
Citera
2011-03-27, 20:35
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Synd om skeptikerna då...då faller ju hela deras materialistiska världsbild sönder och samman...

Men enligt dig så böjer han ju verkligen skeden, ändå har våran materialistiska världsbild inte fallit sönder.

Knepigt
Citera
2011-03-27, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Synd om skeptikerna då...då faller ju hela deras materialistiska världsbild sönder och samman...

Varför skulle det vara synd om "skeptikerna"? De flesta som har en "materialistisk" världsbild fäster inga värderingar vid den. Om Uri Geller nu skulle råka ha riktiga paranormala förmågor så är det väl bara trevligt. Det skulle vara trevligt om jultomten och påskharen också skulle finnas men barnsligt hopp förändrar inte verkligheten. Det är ni tomtar som fäster en stor emotionell insats vid era världsbilder och är oförmögna att släppa dem. Om ni skulle öppna era sinnen lite skulle ni se att det finns helt fantastiska saker i världen. Saker som ni är för rädda för att uppleva och förstå. Därför hittar ni på fantasier och håller fast vid dem för glatta livet.

Dim sum tut sut! Halal Krishna!
Citera
2011-03-27, 20:49
Medlem
Såg ni klock"tricker"? Hur kan folk vara så dumma? Självklart börjar klockan låta och sekundvisaren att gå när du snurrar upp den, eller?
Citera
2011-03-27, 20:50
Medlem
HaWwKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kcabH
Såg ni klock"tricker"? Hur kan folk vara så dumma? Självklart börjar klockan låta och sekundvisaren att gå när du snurrar upp den, eller?
Men dom var ju paj

Dom började ticka först efter han skrek fungera

Flera stycken dessutom!
Citera
2011-03-27, 20:52
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Uri är på 5:an nu och ska få saker att hända hemma hos oss. De vill att vi filmar med mobilen, min kan inte filma.

Då tror jag faktiskt att 90-talet ringde och ville ha tillbaka sin mobilmodell.
Citera
2011-03-27, 20:53
Medlem
Notumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaWwK
Men dom var ju paj

Dom började ticka först efter han skrek fungera

Flera stycken dessutom!
Det känns ju inte precis mindre fake då han inte visade kameran om klockorna funkade eller ej innan han började med sitt stojeri. Klockorna fungerade säkert redan.
Citera
2011-03-27, 20:57
Medlem
Aposterioris avatar
Men alltså, gå inte igång om ni inte tror på honom. Jag tror personligen inte att någon kan trolla, men likaväl sitter jag där och njuter av en stund när jag tex ser på Joe Labero. Han säger att det är magi och att han trollar, men vi vet ju bättre eller hur?
Jag kan inte säga att jag direkt tror på det Geller gör, inte på det sättet han vill få oss att tro. Men vad sjutton, det är ju underhållning.
Jag kan inte heller köpa det de personerna säger eller gör när de skall bevisa att han är en bluff, vi vet ju inte om det är dom som är bluffmakare.
Det är så lätt att köpa det som passar sitt eget synsett oavsett vem det är som skall avslöjas som en bluff eller tvärtom. Vad är det att bli så upprörda över?
Citera
2011-03-27, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Uri är på 5:an nu och ska få saker att hända hemma hos oss. De vill att vi filmar med mobilen, min kan inte filma.

Det hände inget hemma hos mig. Gubben är debunkad!
Citera
2011-03-27, 21:22
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Sätter en böjd sked på att Född&efterbliven kommer komma och säga att någonting hände hemma hos honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in