2014-10-02, 17:42
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Opir och opiat är väl två olika eller?

Opiat är medlem i f-ups och är en betydligt tyngre målare.
Citera
2014-10-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Enkel och bra förklaring de där.
Citera
2014-10-02, 22:05
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe

Jo jag menade det!
Citera
2014-10-03, 08:08
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1532
Ocf har ju redan visat vad de går för, fett gangsta!

https://www.youtube.com/watch?v=en_Hzucd1RI#t=2m34s

Sedan visste jag inte att Opiat var med i ocf?

Herregud, är det någon som ser fram emot den här skiten?
Hörrudu, den där filmen är nästan 10 år gammal...tror du inte de har utvecklats litegrann sedan dess? Hur målade du för 10 år sedan?
Citera
2014-10-03, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Hörrudu, den där filmen är nästan 10 år gammal...tror du inte de har utvecklats litegrann sedan dess? Hur målade du för 10 år sedan?

Man märker vilka jävla bönder som sitter i denna tråden... Utvecklats? Marojiteten av dagens OCF består av ett gäng rikemans 15 åringar + Opie. Haha, ett jävla skämt med andra ord
Citera
2014-10-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Man märker vilka jävla bönder som sitter i denna tråden... Utvecklats? Marojiteten av dagens OCF består av ett gäng rikemans 15 åringar + Opie. Haha, ett jävla skämt med andra ord

Ooch att dom nu är rika ska vara något att störa sig på? Fan alla som.målar graffiti är ju ett med det. det man gillar som andra gör ska uppmuntras oavsett om man är fattig eller rik. Sen om.någon målar eller beter sig dåligt är en annan sak. Kötta på gbg!
Citera
2014-10-03, 13:47
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
Nu var det ju dock någon som använde klippet som argument för hur dåliga ocf var - så om de som figurerar i klippet inte reppar längre är det ju ändå ett orelevant klipp.

Bönder... moget. Där argumenten tar slut tar personangreppen vid brukar man ju säga, vilket verkat stämma helt i detta fallet. Jag bor väl några tiotal mil åt fel väderstreck från gbg sett men vad det har att göra med mina åsikter kring klippet i fråga vet jag inte.
Citera
2014-10-03, 15:15
Medlem
Är det ens någon orginalmedlem som lirar OCF fortfarande?
Citera
2014-10-03, 15:19
Medlem
dyngraksnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Är det ens någon orginalmedlem som lirar OCF fortfarande?

Tror inte det, Gamla ocf körde ju bra grejor, speciellt trash.
Citera
2014-10-03, 19:12
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
Jag har inget imot någon och bryr mig faktiskt inte ifall du eller andra har det men säg det face to face till dom istället för att argumentera mot dom genom internet och hoppas att så många som möjligt hoppar till din sida och tänker som du? jag tycker ifall du inte har något vettigt att säga så kanske du ska tänka till innan du postar? toys? Jag tror att den som är toy är du men god natt på dig!

Jaja kolla på ocf's äckliga film ingen bryr sig. Kvantite, fult skit och droger är ju något som folk ser upp till så det lär väl bli en riktigt top notch film för er! Synd bara att hela scenen genomskådas internationellt och framstår som en stampad skithög.
Citera
2014-10-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Jaja kolla på ocf's äckliga film ingen bryr sig. Kvantite, fult skit och droger är ju något som folk ser upp till så det lär väl bli en riktigt top notch film för er! Synd bara att hela scenen genomskådas internationellt och framstår som en stampad skithög.
Jag bryr mig faktiskt inte ifall dom knakar eller inte vem gör ens det? hela meningen med graffiti från början var ju att man skulle bli sedd mest inte va antiknarkare och gå efter 100% kvalité
Citera
2014-10-03, 20:35
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradent
Jag bryr mig faktiskt inte ifall dom knakar eller inte vem gör ens det? hela meningen med graffiti från början var ju att man skulle bli sedd mest inte va antiknarkare och gå efter 100% kvalité

Graff handlar om att köra mycket, köra bra och att kunna lägga bra tags, bra pieces och bra throwups. Kan du inte detta är du inte äkta och därmed toy, toy är inte något stadie du lämnar på 2 veckor, 2 månader eller 2 år som många tror.

Att inte gå efter kvalité har blivit något av en standard i Sverige, fortsätt så får vi se hur svensk graff ser ut om 10-20 år. Just nu ser du ju själv hur skiten ser ut, eller juste det gör du inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in