2014-11-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Dms tvärköttade från markland till nymil för några veckor sedan
Inte för att spela över nu då men d va ba ett test i fall ngn skulle självcredda och jag tror du gick på d men dms e rätt bra endå men ni borde köpa cans någon gång o köra en peace oxå

Vad har hänt med KR UNF och dom dom kötta fan linne som små fittor innan as fet o se massa tags big up
Citera
2014-11-11, 15:58
Medlem
Graffigbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
2015 blir som de senaste åren eller sämre. Jag själv ser fram emot att sluta måla och ta mig någonstans i livet, du kanske borde tänka i samma banor innan ocf blir din framtid..

//Din graffanalytiker Njeks
Graffitin kanske blir allt sämre men vi kanske inte har samma syn på vad som är bra och vad som är dåligt? sen har jag aldrig sagt att OCF är favoriter eller något sånt? det jag sa var att jag längtade efter en film? är det fel eller är det okej att ha egna åsikter på denna sida? sen att du säger att ocf är framtiden om jag håller på så som jag gör är lite fel är det inte? du har ingen aning om vilka crews jag ser upp till och sånt? sen så är jag ung och själv målar jag inte så som andra crews i göteborg det jag gör är att ta kort och filma. Respekt är allt graffiti handlar om i mina ögon fuck the beefs börjar bli trött på allt detta med alla "krig" mellan sköna crews
Citera
2014-11-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
Vad har hänt med KR UNF och dom dom kötta fan linne som små fittor innan as fet o se massa tags big up

Känner h*n å h*n har bytt tag till greven (grvn) å målar inte så mycket längre... Men unf tycker jag målar på som vanligt
Senast redigerad av Shoolan 2014-11-11 kl. 16:03.
Citera
2014-11-11, 16:01
Medlem
Graffigbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Jag börjar bli orolig för dig Njeks, du som alltid är så positiv.

Förstår inte hur folk kan bli så kåta efter ocfs rulle. Den enda i det gänget jag diggar är kosr, han e tuff.
Han kosrar folk.
Kåt och kåt att jag säger att jag längtar efter något nytt tycker jag inte är fel men sen som sagt har alla olika åsikter. Jag kollar på allt som släpps bara det handlar om graffiti och om det efter 5 år kommer ut en ny rulle i göteborg klart som fan jag lägger ner tid på att kolla på filmen skiter i vilket crew det är,bara det är graffiti så är det något jag kommer gilla att kolla på.
Citera
2014-11-11, 16:07
Medlem
Graffigbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigga
'Enligt OCF' om man nu ens ska kalla dom det, så ska ju dom släppa en 'blytung' rulle varje år sedan 2011. Finna inte en enda 'riktig OCF:are' som kört det på dom senaste 3 åren. Marijoteten idag består av rikemansbarn från billdal, ett gäng bönder från allingsås/borås/stockholm.
Klart som fan att ocf har ändrats sen 2007. Men det är ju självklart att folk slutar i crews och går vidare i livet, i mina ögon är det sant de ni säger att ocf har ändrats sen 2007 men att hata så mycket som alla gör på denna sidan tycker jag är fel men vill bara säga en sak som är viktig innan ni börjar slänga massa skit på mig (Alla har egna åsikter! sen så kanske jag inte har hängt med i scenen lika mycket som ni gjort så snälla släng inte för mycket skit på mig) sen vill jag även säga att varför har graffiti gått från respekt för varandra till hat mot varandra? detta bör fixas om scenen ska fortsätta
Citera
2014-11-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffigbg
Klart som fan att ocf har ändrats sen 2007. Men det är ju självklart att folk slutar i crews och går vidare i livet, i mina ögon är det sant de ni säger att ocf har ändrats sen 2007 men att hata så mycket som alla gör på denna sidan tycker jag är fel men vill bara säga en sak som är viktig innan ni börjar slänga massa skit på mig (Alla har egna åsikter! sen så kanske jag inte har hängt med i scenen lika mycket som ni gjort så snälla släng inte för mycket skit på mig) sen vill jag även säga att varför har graffiti gått från respekt för varandra till hat mot varandra? detta bör fixas om scenen ska fortsätta

förstår ändå hatet mot OCF, dom golade ju... men jag kan också tycka dom e bra som ett crew eftersom att dom e så aktiva!
Citera
2014-11-11, 16:22
Medlem
Graffigbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoolan
förstår ändå hatet mot OCF, dom golade ju... men jag kan också tycka dom e bra som ett crew eftersom att dom e så aktiva!
Som sagt så vet jag inget om det (inte hängt med i scenen så länge)?
Citera
2014-11-11, 16:58
Medlem
politins avatar
Citat:
Som sagt så vet jag inget om det (inte hängt med i scenen så länge)?

Har inte läst tråden själv, och har inte stenkoll på alla vändor fram och tillbaka, så vet inte hur mycket vettigt (och sant) som står där..
men låt mig presentera *trumvirvel*
Tråden om beefen mellan TSD och OCF alá Flashback 2008-2012
Citera
2014-11-11, 17:41
Medlem
Förstår inte hatet mot OCF eftersom TSD golade först på OCF grabbarna, Varför inget prat om ABCs golning den verkar ju va helt utanför kartan?
Citera
2014-11-11, 18:02
Medlem
Graffigbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattenmedmannen
Förstår inte hatet mot OCF eftersom TSD golade först på OCF grabbarna, Varför inget prat om ABCs golning den verkar ju va helt utanför kartan?
ABC's golning vad hände där?
Citera
2014-11-11, 18:05
Medlem
njekss avatar
Citat:
Graffitin kanske blir allt sämre men vi kanske inte har samma syn på vad som är bra och vad som är dåligt? sen har jag aldrig sagt att OCF är favoriter eller något sånt? det jag sa var att jag längtade efter en film? är det fel eller är det okej att ha egna åsikter på denna sida? sen att du säger att ocf är framtiden om jag håller på så som jag gör är lite fel är det inte? du har ingen aning om vilka crews jag ser upp till och sånt? sen så är jag ung och själv målar jag inte så som andra crews i göteborg det jag gör är att ta kort och filma. Respekt är allt graffiti handlar om i mina ögon fuck the beefs börjar bli trött på allt detta med alla "krig" mellan sköna crews

Jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte. Graff är enbart beef, skvaller, skitsnack och rykten. Detta forumet är ett bra exempel på det.

Ocf är inte omtyckta för:
1. De har ett dåligt rykte sen förr(notera det jag sa ovanför)
2. Ocf 2014 är inga ursprungliga målare utan wannabes
3. De kan inte måla

Det är okej att ha egna åsikter på Flashback men det märks tydligt hur färsk, ung och oerfaren du är och det stör oss för ni snackar mest.

//Din återkommande Njeks
Citera
2014-11-11, 18:17
Medlem
clientes avatar
Toys toys toys, diskutera någonting vettigare än OCF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem