2014-08-02, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Vadå Punk ska damma av burkarna. Om du vet vad du ska kolla efter så kommer det nytt med jämna mellanrum.

Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Varför ska fups måla åt dig, gör något själv istället.

Citat:
Om du tycker att scenen är så jävla tråkigt kanske det kan vara dags att skaffa sig cans och inte sitta här och klaga på att det inte körs. Du kan ju förhelvete inte sitta och säga att Dome ska pallra sig ut när han kört på som in i helvete under perioder och synts mer än NÅGON annan på bombing fronten. Sen likaså att vilja ha tillbaka F-ups, asså vafan låt det enda crewet som verkligen lyckats vila lite förhelvete. Tider förändras, nya writers kommer-gamla writers går. Som med allting, pallar inte med att folk klagar mera - knip igen blygdläpparna för helvete.

Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
Ja

Mmh kosr håller med iallafall.
Citera
2014-08-03, 14:52
Medlem
Citat:
Om du tycker att scenen är så jävla tråkigt kanske det kan vara dags att skaffa sig cans och inte sitta här och klaga på att det inte körs. Du kan ju förhelvete inte sitta och säga att Dome ska pallra sig ut när han kört på som in i helvete under perioder och synts mer än NÅGON annan på bombing fronten. Sen likaså att vilja ha tillbaka F-ups, asså vafan låt det enda crewet som verkligen lyckats vila lite förhelvete. Tider förändras, nya writers kommer-gamla writers går. Som med allting, pallar inte med att folk klagar mera - knip igen blygdläpparna för helvete.
Men för i helvete, hur gammal är du? Du fattar ju inte ens vad jag menar.
Fast iofs får en ju inte lägga fram åsikter om scenen längre utan att offenda alla toys som är butthurt för att deras crews inte nämns som kungar.
Klart fan jag vet att writers kommer och går. Jag sade just bara vad jag ansåg.
Och jo, jag är allt ute och kör så sitt inte dryga.

Citat:
Ursprungligen postat av NR-40
Ja
Skrev "Dags för F-ups att damma av burksen och gå ut och visa vilka som regerar stan på bästa sätt!"
vart i den meningen ber jag dem måla åt mig mer än jag skrev vad jag tyckte??

Citera
2014-08-03, 23:47
Medlem
Mycket nytt i götet efter denna helgen kul att se!
Citera
2014-08-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hattenmedmannen

Ah jo såg de f-ups och bst hade ju kört en del. Sen lite kosr på de
Citera
2014-08-05, 13:31
Medlem
Tjoo vilka instagrams/tumblr uppdateras frekvent? Sökte lite i tråden men det mesta jag hittade såg dött ut ...
Citera
2014-08-06, 11:11
Medlem
kungkonkurss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Ny TSD / VR på gamla Fryshuset med en rapsoljefet character av Flesh. Måste ses.
Kan någon länka bild?
Citera
2014-08-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foreseen
Tjoo vilka instagrams/tumblr uppdateras frekvent? Sökte lite i tråden men det mesta jag hittade såg dött ut ...

ocf_crew är relativt aktiv samt onlycocainefamily. Båda på instagram.
Citera
2014-08-06, 23:40
Medlem
pm-6564s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hattenmedmannen

vad lirades då?
Senast redigerad av pm-6564 2014-08-06 kl. 23:54.
Citera
2014-08-07, 00:12
Medlem
graffdatshits avatar
Tips på sköna gbg tumblrs som uppdaterar ganska ofta?
Citera
2014-08-13, 13:45
Medlem
carlss avatar
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2456872-knivbevapnad-knarkare-klottrade-pa-sparvagn

Röjj.
Citera
2014-08-16, 11:17
Medlem
regnvalss avatar
Kan vara jag som inte varit i stan på ett tag men tror jag rullade förbi några nya pieces när jag satt på kungsbacka pendeln igår. Strax efter lisebergstunneln.
Citera
2014-08-16, 12:26
Medlem
timewasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnvals
Kan vara jag som inte varit i stan på ett tag men tror jag rullade förbi några nya pieces när jag satt på kungsbacka pendeln igår. Strax efter lisebergstunneln.
Det har lagts massa nytt där det senaste, helt sönder bombat med schyssta pieces yfr, vns, vr, tsd, cuns&oway och bst i andra sidan av tunnelns utgång, säkert glömt nämna några eller nån men men massa nytt ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in