2018-05-26, 22:20
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Det får du vänta med.

(FB) Signaturer visas bara för inloggade
Tack för länken.
Citera
2018-05-28, 15:54
Medlem
Moramannens avatar
Kan mods med profilbild ändra den hur många gånger som helst (precis som en avatar) , eller är det en engångsuppladdning? Om den kan ändras, kan då även ex-mods fortfarande redigera sin, eller blir den låst till den bild man hade när man slutade som mod?
Citera
2018-05-28, 16:10
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moramannen
Kan mods med profilbild ändra den hur många gånger som helst (precis som en avatar) , eller är det en engångsuppladdning? Om den kan ändras, kan då även ex-mods fortfarande redigera sin, eller blir den låst till den bild man hade när man slutade som mod?
Vad gäller avatarer är det ingen skillnad mellan moderatorer, exmoderatorer och användare.
Citera
2018-05-28, 16:12
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Vad gäller avatarer är det ingen skillnad mellan moderatorer, exmoderatorer och användare.
Tror han syftar på "den andra" avataren. Inte avataren som visas i inläggen alltså, utan den andra bild som vissa moderatorer valt att ha på sin profilsida.
Citera
2018-05-28, 16:14
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Jag kan inte ändra min bild, så den är låst.
Citera
2018-05-28, 16:17
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Tror han syftar på "den andra" avataren. Inte avataren som visas i inläggen alltså, utan den andra bild som vissa moderatorer valt att ha på sin profilsida.
Ah, tack för förtydligandet. ^Eaz verkar ha koll på hur det är.
Citera
2018-05-28, 16:24
Medlem
Moramannens avatar
Tack för svar! Ja, jag menade som st0ckis skrev det.
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jag kan inte ändra min bild, så den är låst.
Ok, minns du om det var så när du var mod också, eller om den "fastnade" när du blev vanlig medlem igen?
Citera
2018-05-28, 16:57
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Ok, minns du om det var så när du var mod också, eller om den "fastnade" när du blev vanlig medlem igen?

Jag laddade upp den som mod, kommer inte ihåg hur den kontrollpanelen såg ut när jag var moderator så vet inte om det går att ändra.

Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Ah, tack för förtydligandet. ^Eaz verkar ha koll på hur det är.

Kan ni ändra er profilbild eller var det något som togs bort (Har ett vagt minne av det, men kan ha fel)?
Citera
2018-05-28, 17:26
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ja, vi kan ändra den. Däremot verkar ju onekligen ex-mods ha problem med att ändra den i efterhand.
Citera
2018-05-28, 17:33
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Ja, vi kan ändra den. Däremot verkar ju onekligen ex-mods ha problem med att ändra den i efterhand.

Inte mig emot att ha kvar den, liten trevlig bonus för att ha varit moderator faktiskt.
Citera
2018-05-28, 20:22
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:

Jag kan ändra den, om jag vill.
Citera
2018-05-28, 20:50
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag kan ändra den, om jag vill.
Ok, då vet jag. Tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här