Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-27, 21:00
  #7345
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Att trådar eller inlägg står kvar betyder inte nödvändigtvis att de inte har behandlats, det kan även vara att moderatorerna i delforumet inte delar din uppfattning.
Det skulle förvåna mig då det spammas med trams och regelbrott.
__________________
Senast redigerad av SvartChili 2018-01-27 kl. 21:12.
Citera
2018-01-27, 21:29
  #7346
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Det skulle förvåna mig då det spammas med trams och regelbrott.
Sorry, jag svarade utan att ens besöka forumet i fråga. I det här fallet är det olyckligt att forumet i fråga tycks vara underbemannat, åtminstone för stunden. Som svar på din tidigare fråga tillsätts moderatorer kontinuerligt men det är ofta en tidskrävande process då vi av uppenbara skäl inte kan ta in vem som helst. I de fall då läget blir mer akut är det vanligt att moderatorer från andra forum hoppar in och hjälper till.
Citera
2018-02-02, 06:03
  #7347
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2systrar
Har skrivit långa pm mycket text som inte går att skicka vad kan detta bero på? Korta pm har gått fram. Svar önskas.

Yasmine

Du kan ha kommit över det här:

(FB) Gränsen för max antal tecken i PM har ändrats till 15 000
Citera
2018-02-27, 01:56
  #7348
Medlem
NoNames84s avatar
Hej ny här men haft en annan användare här förut, det jag undrar förut så har man kunnat få som en notis när någon citerat en. Om man även prenumerar på något inlägg får man en notis när ett nytt inlägg har postats. Jag kan inte hitta någonsans i inställningar att ställa in detta eller har det tagits bort?? Mvh
Citera
2018-02-27, 02:48
  #7349
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoNames84
Hej ny här men haft en annan användare här förut, det jag undrar förut så har man kunnat få som en notis när någon citerat en. Om man även prenumerar på något inlägg får man en notis när ett nytt inlägg har postats. Jag kan inte hitta någonsans i inställningar att ställa in detta eller har det tagits bort?? Mvh
Du måste ha Laidback-status. Om du haft IQ över hjärndöd fiskmås skulle du sett att den frågan redan ställts och besvarats flera gånger.
Citera
2018-03-02, 08:17
  #7350
Medlem
Nihennas avatar
Finns det inget sätt vi kan få fram smileylistan på UTAN att den öppnar upp det som en ny flik i webbläsaren?

Det handlar ju inte direkt om många smileys som stöds på Flashback, så att man borde kunna få upp alla i den lilla boxen som dyker upp när man klickar på den lilla gubben i verktygsfältet borde väle gentligen inte vara några problem, eller?
Citera
2018-03-02, 16:32
  #7351
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Finns det inget sätt vi kan få fram smileylistan på UTAN att den öppnar upp det som en ny flik i webbläsaren?

Det handlar ju inte direkt om många smileys som stöds på Flashback, så att man borde kunna få upp alla i den lilla boxen som dyker upp när man klickar på den lilla gubben i verktygsfältet borde väle gentligen inte vara några problem, eller?
För mig öppnas smiley i ett mindre separat fönster.
Citera
2018-03-02, 16:41
  #7352
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
För mig öppnas smiley i ett mindre separat fönster.

Beror på plattform.

Hur som, så går alla smileysar att nå oavsett detta och det räcker så bra så.
Citera
2018-03-03, 21:24
  #7353
Medlem
Kan inte svara på Pm
Har varit medlem sen september -16 och ca 50 inlägg
Vad är felet ?
Får det här meddelandet
Följande fel inträffade när detta meddelande skickades:
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) konton får bara skicka PM till administratörer samt moderatorer
__________________
Senast redigerad av benstrackare 2018-03-03 kl. 21:35.
Citera
2018-03-03, 21:42
  #7354
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Kan inte svara på Pm
Har varit medlem sen september -16 och ca 50 inlägg
Vad är felet ?
Får det här meddelandet
Följande fel inträffade när detta meddelande skickades:
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) konton får bara skicka PM till administratörer samt moderatorer
Vänta 24 timmar så funkar det.
Citera
2018-03-03, 22:48
  #7355
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Kan inte svara på Pm
Har varit medlem sen september -16 och ca 50 inlägg
Vad är felet ?
Får det här meddelandet
Följande fel inträffade när detta meddelande skickades:
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) konton får bara skicka PM till administratörer samt moderatorer

Antalet inlägg i din profil uppdateras en gång per dygn. Du måste alltså vänta upp till 24 timmar innan det slår igenom.
Citera
2018-03-08, 16:43
  #7356
Medlem
swebarbs avatar
FB uppmuntrar inte längre högst upp på huvudsidan att man ska stäng av adblock längre varför ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback