2018-05-28, 22:26
Medlem
Hej,
Jag har varit avstängd en vecka men jag kunde inte ens läsa på FB under tiden. Jag kom bara till infon om att jag var avstängd. Ska det vara så från den enheten man är inloggad på? Funkade från datorn dock.
Citera
2018-05-29, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Hej,
Jag har varit avstängd en vecka men jag kunde inte ens läsa på FB under tiden. Jag kom bara till infon om att jag var avstängd. Ska det vara så från den enheten man är inloggad på? Funkade från datorn dock.

Då du var inloggad är det väl naturligt att det stod att du var avstängd, eller? Flashback utanför Papperskorgen och Laidback för de som har behörighet är öppet för alla att läsa, men bara inloggade medlemmar kan skriva inlägg.
Citera
2018-05-29, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Då du var inloggad är det väl naturligt att det stod att du var avstängd, eller? Flashback utanför Papperskorgen och Laidback för de som har behörighet är öppet för alla att läsa, men bara inloggade medlemmar kan skriva inlägg.
Jo men jag kunde ju inte logga ut och läsa på forumet. Kanske bara jag som trodde att det gick. Jag kom varken fram eller tillbaka.
Citera
2018-05-29, 13:01
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Jo men jag kunde ju inte logga ut och läsa på forumet. Kanske bara jag som trodde att det gick. Jag kom varken fram eller tillbaka.

Leta upp inställningen i din telefon som hanterar automatiskt inloggning på flashback, och stäng av den.
Då funkar det.

När det händer på datorn går jag till webläsarens temp-mapp och raderar cookien som det står Flashback på.
Citera
2018-05-29, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Leta upp inställningen i din telefon som hanterar automatiskt inloggning på flashback, och stäng av den.
Då funkar det.

När det händer på datorn går jag till webläsarens temp-mapp och raderar cookien som det står Flashback på.
Ah tusen tack då vet jag 👍🏻
Citera
2018-05-30, 09:35
Medlem
Denoms avatar
Är det tillåtet att ha sin Wickr listad i sin signatur?
Citera
2018-05-30, 10:21
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Är det tillåtet att ha sin Wickr listad i sin signatur?
Det bör det väl vara, precis som att ha sin E-post listad i signaturen, så länge du inte uppmanar folk till att kontakta dig för att sälja/köpa något o.s.v
Citera
2018-05-31, 13:33
Medlem
Tjena! Jag har ett gammalt konto "quadrox" som jag inte längre kan gör något med. Vill jag posta eller svara på nått eller kolla meddelanden etc etc så får jag hela tiden upp följande
"quadrox, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: .."

Jag har inte fått någon varning eller blivit avstängd vad jag kan se, hur kan jag lösa det här?
Citera
2018-05-31, 13:39
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quadr0x
Tjena! Jag har ett gammalt konto "quadrox" som jag inte längre kan gör något med. Vill jag posta eller svara på nått eller kolla meddelanden etc etc så får jag hela tiden upp följande
"quadrox, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: .."

Jag har inte fått någon varning eller blivit avstängd vad jag kan se, hur kan jag lösa det här?
Jag tar upp det internt.
Citera
2018-05-31, 15:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quadr0x

Bytt epost eller lösenord?
Citera
2018-06-03, 19:31
Medlem
FakeRecordss avatar
Blir det inget delforum till fotbolls-VM? Börjar om 2 veckor...
Citera
2018-06-05, 19:33
Medlem
schtaans avatar
Inläggs sortering

Går det att få så att senaste inläggen i en tråd kommer på förstasidan och inte längst bak? Ja, jag vet att det finns en "hoppa till sista sidan" knapp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in