Jag kan inte komma med någon dom men jag tycker det låter som en okej trådstart om den ligger rätt och har någon sorts diskussionsunderlag.
I värsta fall är det ju ett länktips och skulle kunna passa i något länktips-forum.
Jag vet dock inte hur det fungerar med regeln mot ego-trådar. Mig veterligen gäller den bara i psykologiforumet och just mot självmordstrådar eftersom trådstartaren dör och inte bjuder in till någon diskussion annat än RIP-svar.
Om det är du eller någon bekant som tänkt begå självmord tycker jag att en bättre utgångspunkt är att luska i anledningarna till varför i något psykologiforum. Att vilja ta sitt liv för allmän beskådan kan ibland bottna i mer av ett hjälp/-uppmärksamhetssökande än i att faktiskt inte vilja leva.
Denna har säkert som amen i kyrkan tagits upp förut men jag har ett bb som är illa så sök går väldans trögt, kan man inte införa "slumpa ämne"?
Finns ett greasemonkey-tillägg som du lägger till i webbläsaren som tillåter dig att slumpa ämnen. Det heter Flasher: https://www.flashback.org/t1134133
Vill du inte ha tillägget så har jag kopierat koden från knappen. Lägg till det som ett bokmärke t.ex och klicka på det när du är inne på flashback.org (funkade inte att köra från adressfältet för mig, med Firefox).
En fråga.Hur kan det komma sig att så otroligt många blir avstängda för 1.01?Varenda användare sätter väll inte ut annonser i trådarna? eller är det något annat dolt lurigt som alla missar eller inte tänker på?För det är ju minnst 5/6 stycken varje dag nästan
En fråga.Hur kan det komma sig att så otroligt många blir avstängda för 1.01?Varenda användare sätter väll inte ut annonser i trådarna? eller är det något annat dolt lurigt som alla missar eller inte tänker på?För det är ju minnst 5/6 stycken varje dag nästan
Det är mest spammare. Kollar du in deras konton så ser du att det är oftast väldigt få inlägg och det som väl är skrivet är reklam för någon skojarsida översatt med Google translate.
Finns ett greasemonkey-tillägg som du lägger till i webbläsaren som tillåter dig att slumpa ämnen. Det heter Flasher: https://www.flashback.org/t1134133
Vill du inte ha tillägget så har jag kopierat koden från knappen. Lägg till det som ett bokmärke t.ex och klicka på det när du är inne på flashback.org (funkade inte att köra från adressfältet för mig, med Firefox).
Jag är inte 100% på att det är här jag ska skriva min fråga men tror det. I alla fall:
Jag läste artikeln (<--- länk) och på knappen "kommentera" stod det även (0). Men nu är det precis som bortblåst. Det finns inte i papperskorgen eller någonstans när man söker. Jag får inte heller upp det när jag visar mina inlägg/startade trådar osv. Vad händer? Jag har varit inne ett par gånger för att se om någon mer har skrivit där, men icke och nu är allt borta och det står på kommenteraknappen (0) igen?
Jag är inte 100% på att det är här jag ska skriva min fråga men tror det. I alla fall:
Jag läste artikeln (<--- länk) och på knappen "kommentera" stod det även (0). Men nu är det precis som bortblåst. Det finns inte i papperskorgen eller någonstans när man söker. Jag får inte heller upp det när jag visar mina inlägg/startade trådar osv. Vad händer? Jag har varit inne ett par gånger för att se om någon mer har skrivit där, men icke och nu är allt borta och det står på kommenteraknappen (0) igen?
Den är raderad f.n men jag har bett moderatorerna titta över saken och återkomma.