2013-07-13, 04:49
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Så.. hur lyder domen? Funkar det eller inte?
Citera
2013-07-13, 13:40
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenBakomDig
Så.. hur lyder domen? Funkar det eller inte?
Jag kan inte komma med någon dom men jag tycker det låter som en okej trådstart om den ligger rätt och har någon sorts diskussionsunderlag.

I värsta fall är det ju ett länktips och skulle kunna passa i något länktips-forum.

Jag vet dock inte hur det fungerar med regeln mot ego-trådar. Mig veterligen gäller den bara i psykologiforumet och just mot självmordstrådar eftersom trådstartaren dör och inte bjuder in till någon diskussion annat än RIP-svar.

Citera
2013-07-13, 17:21
Medlem
Millediablos avatar
Denna har säkert som amen i kyrkan tagits upp förut men jag har ett bb som är illa så sök går väldans trögt, kan man inte införa "slumpa ämne"?
Citera
2013-07-13, 19:08
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Denna har säkert som amen i kyrkan tagits upp förut men jag har ett bb som är illa så sök går väldans trögt, kan man inte införa "slumpa ämne"?

Fast till vilken nytta egentligen? Inte särskilt svårt att "slumpa" ämne på egen hand.
Citera
2013-07-13, 19:28
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Finns ett greasemonkey-tillägg som du lägger till i webbläsaren som tillåter dig att slumpa ämnen. Det heter Flasher: https://www.flashback.org/t1134133

Vill du inte ha tillägget så har jag kopierat koden från knappen. Lägg till det som ett bokmärke t.ex och klicka på det när du är inne på flashback.org (funkade inte att köra från adressfältet för mig, med Firefox).

Kod:
javascript:location.href="https://www.flashback.org/t"+Math.floor(Math.random()*999999)
Citera
2013-07-13, 20:38
Medlem
En fråga.Hur kan det komma sig att så otroligt många blir avstängda för 1.01?Varenda användare sätter väll inte ut annonser i trådarna? eller är det något annat dolt lurigt som alla missar eller inte tänker på?För det är ju minnst 5/6 stycken varje dag nästan
Citera
2013-07-13, 20:49
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moldova1992
En fråga.Hur kan det komma sig att så otroligt många blir avstängda för 1.01?Varenda användare sätter väll inte ut annonser i trådarna? eller är det något annat dolt lurigt som alla missar eller inte tänker på?För det är ju minnst 5/6 stycken varje dag nästan
Det är mest spammare. Kollar du in deras konton så ser du att det är oftast väldigt få inlägg och det som väl är skrivet är reklam för någon skojarsida översatt med Google translate.
Citera
2013-07-14, 00:27
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Finns ett greasemonkey-tillägg som du lägger till i webbläsaren som tillåter dig att slumpa ämnen. Det heter Flasher: https://www.flashback.org/t1134133

Vill du inte ha tillägget så har jag kopierat koden från knappen. Lägg till det som ett bokmärke t.ex och klicka på det när du är inne på flashback.org (funkade inte att köra från adressfältet för mig, med Firefox).

Kod:
javascript:location.href="https://www.flashback.org/t"+Math.floor(Math.random()*999999)
Stort sommartack!
Citera
2013-07-14, 02:23
Medlem
st0ckiss avatar
Vad har hänt med chatten?
Citera
2013-07-14, 02:29
Medlem
Har "mina inlägg" slutat att fungera igen?

Edit: var nog bara jag..
Senast redigerad av flowlops 2013-07-14 kl. 02:32.
Citera
2013-07-14, 02:46
Medlem
nedboys avatar
Jag är inte 100% på att det är här jag ska skriva min fråga men tror det. I alla fall:

Jag läste artikeln (<--- länk) och på knappen "kommentera" stod det även (0). Men nu är det precis som bortblåst. Det finns inte i papperskorgen eller någonstans när man söker. Jag får inte heller upp det när jag visar mina inlägg/startade trådar osv. Vad händer? Jag har varit inne ett par gånger för att se om någon mer har skrivit där, men icke och nu är allt borta och det står på kommenteraknappen (0) igen?

Citera
2013-07-14, 08:33
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag är inte 100% på att det är här jag ska skriva min fråga men tror det. I alla fall:

Jag läste artikeln (<--- länk) och på knappen "kommentera" stod det även (0). Men nu är det precis som bortblåst. Det finns inte i papperskorgen eller någonstans när man söker. Jag får inte heller upp det när jag visar mina inlägg/startade trådar osv. Vad händer? Jag har varit inne ett par gånger för att se om någon mer har skrivit där, men icke och nu är allt borta och det står på kommenteraknappen (0) igen?

Den är raderad f.n men jag har bett moderatorerna titta över saken och återkomma.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in