2026-05-08, 16:11
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Nope, ingen fetstil här. Vissa är understrukna, men det verkar inte ha med det att göra. En ikon till höger om trådnamnet är suddig ibland också, men det verkar heller inte ha med det att göra.

Kanske bara gäller från när du aktiverade det :/
Citera
2026-05-08, 16:13
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Kanske bara gäller från när du aktiverade det :/
Är inte helt hundra på om vi menar samma sak nu, men jag väntade tills en notifiering om ett oläst inlägg dök upp, och ingen fetstil som sagt.
Citera
2026-05-08, 16:56
Medlem
svenskors avatar
Varför finns det över 25 trådar om
missnöje om Moderator: #evilhoney

(FB) Klagomål och kritik
Citera
2026-05-08, 17:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskor
Varför finns det över 25 trådar om
missnöje om Moderator: #evilhoney

(FB) Klagomål och kritik
~1.3st per år samt suttit med relativt aktiva forum, är det verkligen så mycket?
Citera
2026-05-08, 18:35
Medlem
svenskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
~1.3st per år samt suttit med relativt aktiva forum, är det verkligen så mycket?

Och varför startas det trådar på löpande
band fast det finns redan likadana trådar.

0.02. Trådstart och forumval
Var noga med att posta ditt inlägg i rätt underforum. Ditt inlägg ska ha anknytning till det ämne som forumet avser.

Starta inte en ny tråd ifall det redan finns en lämplig tråd.

En trådstart måste vara begriplig i sig själv och inte tvinga läsaren att hämta information från externa källor.

/
Välkommen till Flashback.
Citera
2026-05-08, 19:21
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskor
Och varför startas det trådar på löpande
band fast det finns redan likadana trådar.

När det gäller klagomål finns det aldrig likadana trådar då ett klagomål rör en specifik åtgärd.
Citera
2026-05-14, 01:10
Medlem
Varför har ni tagit bort möjligheten att skapa pollar vid trådstarter? Jag frågade en moderator i PM förut, men fick aldrig något svar i frågan. Jag hade tänkt att kanske starta en ny poll om valet där jag faktiskt gör min hemläxa och tar reda på exakt vilka partier som ställer upp. Men tänker inte starta en tråd om inte pollen faktiskt kommer med, helst från allra första början.
Citera
2026-05-14, 08:03
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Varför har ni tagit bort möjligheten att skapa pollar vid trådstarter? Jag frågade en moderator i PM förut, men fick aldrig något svar i frågan. Jag hade tänkt att kanske starta en ny poll om valet där jag faktiskt gör min hemläxa och tar reda på exakt vilka partier som ställer upp. Men tänker inte starta en tråd om inte pollen faktiskt kommer med, helst från allra första början.

Eftersom det tyvärr skapades en del oseriösa och "mindre bra" omröstningar.

Men bara be någon som modererar det forumet att skapa en omröstning. Det brukar inte vara några problem om det är en seriös förfrågan.
Citera
Igår, 14:12
Medlem
Det gäller forumet Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet

Får man starta efterlysnings-trådar där

Jag efterlyser missförhållanden inom skolan i Hyltebruk eller måste man diskutera ett specifikt missförhållande som redan upptäckts?
Citera
Igår, 17:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Det gäller forumet Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet

Får man starta efterlysnings-trådar där

Jag efterlyser missförhållanden inom skolan i Hyltebruk eller måste man diskutera ett specifikt missförhållande som redan upptäckts?

Tycker nog att det klistrade moderatorsmeddelandet överst i forumet svarar ganska tydligt på din fråga.

https://www.flashback.org/announcement.php?f=436
Citera
Igår, 20:06
Medlem
Nya inlägg i den här delen av forumet syns inte när man klickar på NYA INLÄGG i menyn.

är det medvetet eller en bugg i systemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in