Något som verkligen kan rekommenderas är att köpa en Zlatanmask för 39 kr på teknikmagasinet. Sen är det bara att slänga på den gamla Sverige tröjan du har i garderoben och så ett par vanliga byxor till så är det klappat och klart.
Disneytema. Kan ev. köpa någon typ av dräkt, men inget för dyrt och jobbigt att ha på sig. Idéer?
Om någon vet var man kan hyra dvärgar vore det uppskattat.
Kommer annars ihåg att jag haft en Kalle Anka-trut av plast som man fick med en Kalle Anka-tidning. Man blåste i den och lät som Kalle. Som sagt, kom med ett nummer av tidningen men någon kanske vet var jag kan få tag i det annars?
Halloween-fest, utklädnad där man har kostym (d.v.s. finkostym). Någon som har ett bra förslag?
Försent nu men att klä ut sig till Lurch ifrån Familjen Addams. Vittsmink i ansiktet, svart fluga. Annars frankenstein, bara att ha ett par "bultar" på huvudet.
Ska på fest med tema amerika om en vecka.
SÅ hinner inte köpa något och få leverans förmodligen så tänkte kanske göra något själv.
Någon som har tips`?
Disneytema. Kan ev. köpa någon typ av dräkt, men inget för dyrt och jobbigt att ha på sig. Idéer?
Om någon vet var man kan hyra dvärgar vore det uppskattat.
Kommer annars ihåg att jag haft en Kalle Anka-trut av plast som man fick med en Kalle Anka-tidning. Man blåste i den och lät som Kalle. Som sagt, kom med ett nummer av tidningen men någon kanske vet var jag kan få tag i det annars?
Rödluvan är enkel att klä ut sig till, behövs typ bara en mantel och en korg.
Citat:
Ursprungligen postat av Jakersnelekore
Ska på fest med tema amerika om en vecka.
SÅ hinner inte köpa något och få leverans förmodligen så tänkte kanske göra något själv.
Någon som har tips`?
Representera "världens fetaste land" och var en tjockis.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!