Vi ska ha en studentskiva med temat 'moraliskt inkorrekt' vad det nu innebär, är det någon som har något bra förslag?
Du kan ju alltid klä ut dig till den gode Adolf.
Jag ska också på studentskiva i helgen, temat är "Jag kom just från..." (så det kan ju vara i princip vad som helst). Fantastin är just nu på botten, så tips mottages tacksamt. Jag är tjej.
bistick: Ska på "maskerad" där temat är: Vad ville du bli när du blev stor?
alltså vad ville man bli när man va lite, men jag vill inte klä ut mig egentligen, kan man ta en vanlig skjorta och jeans och säga att man är något?
Skjorta, jeans och en slips - "office worker"?
bistick: Ska på "maskerad" där temat är: Vad ville du bli när du blev stor?
alltså vad ville man bli när man va lite, men jag vill inte klä ut mig egentligen, kan man ta en vanlig skjorta och jeans och säga att man är något?
Skjorta, jeans och en slips - "office worker"?
Klä dig som vanligt och säg att du redan är allt du ville bli.
Hjälp! Ska på maskerad om några timmar så detta blir lite akut. Söker något man kan vara med temat film/serier. Kravet är att det inte ska kosta någonting utan göras på något man förmodligen har hemma. Det ska inte vara allt för dåligt heller och helst en hyfsat känd film/serie. Kom med tips!
Hjälp! Ska på maskerad om några timmar så detta blir lite akut. Söker något man kan vara med temat film/serier. Kravet är att det inte ska kosta någonting utan göras på något man förmodligen har hemma. Det ska inte vara allt för dåligt heller och helst en hyfsat känd film/serie. Kom med tips!
Lite sent att ge tips så hur gick det för dig? Vad blev det för klädsel?
Klä ut mig till en frukt, vart kan jag köpa kläder/mask?
Hej,
Jag ska klä ut mig till en frukt, helst päron om det går. Det måste inte vara just päron men helst det. Någon som har förslag på kläder jag kan köpa? Eller finns det någon mask som liknar en frukt som man bara kan använda?
Tacksam för alla förslag!
Senast redigerad av Jontelover 2013-06-19 kl. 16:54.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!