2013-10-26, 16:05
Medlem
Xpers avatar
Ska på helloweenfest ikväll. Någon som vet vad man kan ha på sig? Har en del tjejperuker om det skulle hjälpa till. Snabba svar Tack!
Citera
2013-10-27, 16:32
Medlem
Munkees avatar
Funderar på att klä ut mig till a-lagare/alkoholist, tips?
Det jag kommit på hittils är ica kasse i tyg fylld med arboga 10,2, en t-röd flaska fylld med färgad sprit/vatten. Hur klär sig en typisk a-lagare?
Senast redigerad av Munkee 2013-10-27 kl. 16:43.
Citera
2013-10-27, 17:07
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Präster är ju rätt läskiga, det tycker jag du kan vara. Kanske en död präst eller en äcklig frikyrkopastor som ska hålla på och "välsigna" folk.

Annars kan man klä ut sig till djur, känslor eller matvaror.

Jo men dem planerna är nu borta blev the mask från partykungen!
Citera
2013-10-27, 20:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munkee
Hur klär sig en typisk a-lagare?
Beror lite på graden av a-lagare men lite tips, de jag arbetat med som skött arbetet har tenderat till att ha ovårdat skägg, mustasch och hår, vissa hade slitna kläder.
https://www.google.se/search?q=a-lag...w=1263&bih=863
Citera
2013-10-27, 22:00
Medlem
Munkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Beror lite på graden av a-lagare men lite tips, de jag arbetat med som skött arbetet har tenderat till att ha ovårdat skägg, mustasch och hår, vissa hade slitna kläder.
https://www.google.se/search?q=a-lag...w=1263&bih=863

Ovårdat skägg och lite slitna kläder är ett bra tips,Tänker även en ful mössa i olika färger, och en gammal sliten jacka! Tror jag får ta en tur ner till centrum i min stad och kika efter inpsiration!.
Citera
2013-10-28, 18:59
Medlem
Tjennare, jag och två till polare har beställt var sin smoking med vid skjorta och röd fluga som vi tänkte ha på oss till halloween, dock känns det som att vi måste dra på med något mer, så jag vänder mig till er! Har ni något/några förslag vad vi skulle kunna bygga på våra smokingar? Tacksam för svar! Peace!
Citera
2013-10-28, 22:55
Medlem
bafsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emil1336
Tjennare, jag och två till polare har beställt var sin smoking med vid skjorta och röd fluga som vi tänkte ha på oss till halloween, dock känns det som att vi måste dra på med något mer, så jag vänder mig till er! Har ni något/några förslag vad vi skulle kunna bygga på våra smokingar? Tacksam för svar! Peace!

http://www.partykungen.se/saw-puppet-mask.html varsågod
Citera
2013-10-29, 18:10
Medlem
Tjena!

Lite stressat läge här! Blev idag inbjuden till en halloweenfest som är om två dagar. Det måste med andra ord vara något som är lätt att få tag på utan att beställa på nätet. Det ska vara något rätt galet som det är lätt att ragga brudar i.

Bor för övrigt i Stockholm.

Tack på förhand!
Citera
2013-10-29, 19:45
Medlem
Börjar bli lite panik nu eftersom jag vet inte vad jag ska vara utklädd på lördag. Men det lutar väl åt Anonymous, med masken och kavaj.

Så min fråga är om det fungerar som utklädnad?
Citera
2013-10-30, 00:45
Medlem
Okej, halloweenpartaj på fredag! Tips på bra utklädnader som funkar till kostym helst inte sawpuppet!
Citera
2013-10-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cunningham
Tjena!

Lite stressat läge här! Blev idag inbjuden till en halloweenfest som är om två dagar. Det måste med andra ord vara något som är lätt att få tag på utan att beställa på nätet. Det ska vara något rätt galet som det är lätt att ragga brudar i.

Bor för övrigt i Stockholm.

Tack på förhand!

Ingen som har någon brilliant ide?
Citera
2013-10-30, 20:10
Medlem
Halloween-fest, utklädnad där man har kostym (d.v.s. finkostym). Någon som har ett bra förslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in