Behöver hitta en mask till en finsittning, så kraven är väl typ att man ska kunna äta i den utan större problem samt inte vara "vulgär". Hittade typ bara masker för brudar, vet ni någon bra hemsida?
Tjenare!
Ska på en 18-årstillställning denna helg!
Temat är " NOSTALGI! Tänk pokemon, disney, spicegirls, backstreetboy, bankalas och vår barndom så är ni på rätt spår! "
-Är kille!
Undrar lite vad jag ska göra av detta egentligen? kan tillägga att jag drar med en polare, så vi kan även vara en duo av något slag!
Vill gärna veta var (butik/internet) jag kan köpa en snygg Batman-mask?
Helst ha en stilren mask som liknar masken från första Batman-filmen från 1989.
Vi tänker oss muterade tomtenissar, djävulska tomtar blodtörstiga renar paket som exploderar och ondskefulla julgransprydnader allt som är juligt och ondskefullt! Som vanligt är det även öppet för egen tolkning. "
Hej!
Ska på maskerad med tema "historiska händelser", och vill ha lite schyssta förslag.
Observera att man kan vara både en person, men också en händelse, t.ex berlinmurens fall etc.
Kom med schyssta förslag!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!