Citat:
Ursprungligen postat av Snuh?
Du blir inte mer trovärdig för att du spammar smilies.
Återigen: Det är du som kommer med anklagelser, alltså är bevisbördan din. Det är inte svårare än så.
Är dina bästa argument för motsatsen att den officiella versionen (inom citationstecken) är absurd kommer du inte att lyckas. Logik, inte smilies och ordlekar, ger övertag i debatter.
Så hur kommer det sig i så fall att när DU kom med anklagelser kring min tes med dom låga passagerarantalen på planen, att bevisbördan även då var min?
Det var ju du som anklagade min tes...
Lite konsekvens, om jag får be!
När vi hade debatten om det tillhörde vardagen, innan 11 September-2001, med 25-50 passagerare i fulltankade Boeingplan med plats för 239 passagerare på långrutter från kust till kust , så var det jag som hade bevisbördan eftersom jag kom med tesen (som sedan visade sig vara sann) att 3-4 dussin passagerare på sådana långfärder med Boeingplan låg under genomsnittet.
Min tes skulle synas i sömmarna, vilken sedan naturligtvis höll!
I det här fallet så är det jag som synar den officiella versionen kring Pentagon-attacken i sömmarna, tesen att det var en Boeing 757 som kraschade in i Pentagon!
Det är det hela denna debatt handlar om just nu, påståendet att det skulle ha smackat in ett passagerarplan in i Pentagon!
Nu synar jag den tesen i sömmarna (vilken visar sig inte hålla för fem öre...) och vill ha bevis för giltigheten i denna tes!
Så det är inte jag som har bevisbördan i detta fall, bevisbördan ligger hos dom som påstår att det var ett plan som kraschade in i Pentagon!!!
Så fram med lite bevis!
Lycka till!