2002-10-26, 11:02
äldre konto (old)
Ej medlem
UFO

[size=24] [color=red] Det var Aliens i UFOn som gjorde attacken!![/color][/size]
2002-10-26, 11:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: UFO

Citat:
Ursprungligen postat av fagel
[size=24] [color=red] Det var Aliens i UFOn som gjorde attacken!![/color][/size]

Det där påståendet håller inte!

Vi har bildbevis på att det var passagerarplan som körde in i WTC!

Förmodligen vill du bara retas...
2002-10-28, 08:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag ger upp!
Chockad, du förlorar!
Du försökte förmedla ett budskap till mig men du misslyckades.
Allt pga. den enkla anledningen att du inte kan svara på några simpla frågor. Hur ska jag kunna tro på dig om du inte kan besvara frågor som jag har om ditt resonemang.

Vi kanske debatterar igen, men jag finner det föga troligt. Däremot kanske jag bidrar med vad du skulle kalla "antifakta", såna fakta som de stora vanliga medierna publicerar.

Mvh Q
2002-10-28, 11:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quektima
Jag ger upp!
Chockad, du förlorar!
Du försökte förmedla ett budskap till mig men du misslyckades.
Allt pga. den enkla anledningen att du inte kan svara på några simpla frågor. Hur ska jag kunna tro på dig om du inte kan besvara frågor som jag har om ditt resonemang.

Vi kanske debatterar igen, men jag finner det föga troligt. Däremot kanske jag bidrar med vad du skulle kalla "antifakta", såna fakta som de stora vanliga medierna publicerar.

Mvh Q

4:e inlägget ovanför ditt så fick du ju svar på dina simpla frågor...
2002-10-28, 14:43
Bannlyst
Chockad, jag har ofta funderat på om du skriver mot eget vetande. Men eftersom du verkar inte ha nåt så är det nog inte troligt.

Det är dock något märkligt att du inte vill godkänna teorin att det var UFO:s (förklädda till flygplan) som krockade med WTC när du funnit att det var en missil istället för ett flygplan som krockade med Pentagon och att ett flygplan enligt dej försvunnit. Ja, visserligen påstår du att det blivit nedskjutet men var? Som du beskrivit det är det hela så oförklarligt att det måste ha varit fråga om UFO:n här också.

Du har f.ö. inte lyckats motbevisa att det hela inte styrdes från yttre rymden och att president Bush inte har ersatts av en rymdmänniska?

Vidare kommer vi inte ifrån Bush-adminstrationens oerhörda intresse för oljan i Norge. Det är svårare att erövra Irak. Om således president Bush är den skyldige och inte de elaka UFO:s, så är detta givetvis en högst plausibel teori. Vi kan då se hans WTC-attentat o.s.v som en desinformation, ägnat att dra intresset från hans egentliga anfallsmål. Liksom Opera-massakern i Sovjet, i Bali o.s.v. som han säkert också ligger bakom.

Eller hur Chockad?
2002-10-28, 19:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varg-Olle (?)
Chockad, jag har ofta funderat på om du skriver mot eget vetande. Men eftersom du verkar inte ha nåt så är det nog inte troligt.

Det är dock något märkligt att du inte vill godkänna teorin att det var UFO:s (förklädda till flygplan) som krockade med WTC när du funnit att det var en missil istället för ett flygplan som krockade med Pentagon och att ett flygplan enligt dej försvunnit. Ja, visserligen påstår du att det blivit nedskjutet men var? Som du beskrivit det är det hela så oförklarligt att det måste ha varit fråga om UFO:n här också.

Du har f.ö. inte lyckats motbevisa att det hela inte styrdes från yttre rymden och att president Bush inte har ersatts av en rymdmänniska?

Vidare kommer vi inte ifrån Bush-adminstrationens oerhörda intresse för oljan i Norge. Det är svårare att erövra Irak. Om således president Bush är den skyldige och inte de elaka UFO:s, så är detta givetvis en högst plausibel teori. Vi kan då se hans WTC-attentat o.s.v som en desinformation, ägnat att dra intresset från hans egentliga anfallsmål. Liksom Opera-massakern i Sovjet, i Bali o.s.v. som han säkert också ligger bakom.

Eller hur Chockad?

77:an sköts ner i Pennsylvania har jag ju sagt, i närheten av 93:an!

Apropå dina UFO-teorier, så ger jag tyvärr inget för dom...
2002-10-28, 21:08
äldre konto (old)
Ej medlem
men, Chockad. Motbevisa nu att det inte var en UFO attack.
2002-10-28, 23:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethGecko

Enkelt!

Då måste han förklara vad som hände med 11:an och 175:an och alla dess passagerare, om han tror på dravlet om UFO:s som körde in i WTC...

Väldigt vad mycket UFO-frälsta det finns på det här Forumet...

Kan det vara pga för mycket Arkiv-X...?
2002-10-29, 07:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Citat:

Enkelt!

Då måste han förklara vad som hände med 11:an och 175:an och alla dess passagerare, om han tror på dravlet om UFO:s som körde in i WTC...

Nej, jag är verkligen inte UFO-troende. Jag bara använde argumentationen för att visa hur sinnessvagt Chockad resonerar. Det finns alltså inget som helst stöd för att en missil skjutits in i Pentagon och att ett plan alltså "försvunnit" och skjutits ner bredvid det som störtade (som enligt Chockad också skjutits ner) utanför Pittsburgh. Vilket konstigt sammanträffande i så fall och man skulle alltså enligt Chockad inte se att det var två plan istället för ett! Alla Chockads troget återgivna spekulationer är bara fantasifoster utan stöd i verkligheten, sedan må han komma dragande med vilka idiotiska länkar som stöder det som helst. Ungefär som att månlandningarna aldrig ägt rum, det finns många länkar som stöder det också....
2002-10-29, 08:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Chockad, är BBC en trovärdig källa?
2002-10-29, 15:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varg-Olle (?)
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Citat:

Enkelt!

Nej, jag är verkligen inte UFO-troende. Jag bara använde argumentationen för att visa hur sinnessvagt Chockad resonerar. Det finns alltså inget som helst stöd för att en missil skjutits in i Pentagon och att ett plan alltså "försvunnit" och skjutits ner bredvid det som störtade (som enligt Chockad också skjutits ner) utanför Pittsburgh. Vilket konstigt sammanträffande i så fall och man skulle alltså enligt Chockad inte se att det var två plan istället för ett! Alla Chockads troget återgivna spekulationer är bara fantasifoster utan stöd i verkligheten, sedan må han komma dragande med vilka idiotiska länkar som stöder det som helst. Ungefär som att månlandningarna aldrig ägt rum, det finns många länkar som stöder det också....

Inget konstigt sammnträffande alls att man sköt ner båda planen i närheten av varandra i Pennsylvania. Det fanns vrakdelar utspridda över ett mer än 10 kilometer stort område och dessutom så nämnde polisen i Pennsylvania till den första CNN reportern på plats att det var fråga om två krascher, men det fick man givetvis inget höra om...

Här har du stöd för teorin att det var en missil som sköts in i Pentagon:

http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/temoins_en.htm
http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/trou_en.htm
http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/missile_en.htm

Får jag fråga dig vad det finns för stöd för det sinnessvaga argumentet att det var Boeing 757-planet som smackade in i Pentagon...?
2002-10-29, 15:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quektima
Chockad, är BBC en trovärdig källa?

BBC är åtminstone mer trovärdigt än dom amerikanska kanalerna, när det gäller sanningen kring 11 September!

BBC hade civilkurage nog att avslöja att många av dom påstådda arabiska kaparna inte hade ett skvatt med 11 September att göra...

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/1559151.stm

Men det verkar fortfarande vara en alltför känslig sak att rapportera om till den amerikanska allmänheten...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in