Citat:
Ursprungligen postat av EthanMars
Den artikeln var väl OK. Jag tolkar att du länkar den för att försvara AB. Är det så? Det finns säkert en del OK på AB, t ex artikeln du länkade. Men kolla vad de skriver på första sidan just nu. Jag har bara gjort en simpel copy/paste men du kan nog läsa en del. Försök läsa och snälla svara sedan på min fråga:
Är du nöjd med den här typen av nyhetsrapportering och rubriksättning?
ANALYS WOLFGANG HANSSON Världens dilemma: Kärnkraften för farlig - oljan tar slut Krisen i Japan dödskyss för den "rena" kärnkraften.
Radioaktivt regn hotar Tokyoborna
Vindarna vänder – då kan miljoner människor drabbas Men väderprognoserna får inte UD att ändra sina rekommendationer. 138
Tepco efterlyser folk som vill arbeta frivilligt med Fukushima-katastrofen.
TV: Det här gick
fel i de japanska kärnkraftverken
”Allt gick fel i Fukushima” Fruktar härdsmälta – så går det till.
”Situationen utom all kontroll” Så illa kan det bli i ett "worst case scenario” 125
Japan vädjar om hjälp för att undvika katastrof Vattenbombar för att kyla kärnkraftverken.
”Svenskarna evakueras”
Reinfeldt bekräftar för Aftonbladet ”Nära i tiden nu.” 19
Krisen i Japan - FAQ Få svar på de vanligaste frågorna här
Expert: Är ingen fara för Sverige
Sex experter om katastrofen i Japan Kan ta flera år att bygga upp 31
Katastrofen
– dag för dag
FLASHGRAFIK Från jordskalv och tsunami till kaos i kärnkrafts- verken
Japan – före och efter katastrofen
BILDEXTRA Flera städer utplånade efter tsunamin Starka före- och efterbilder. 28
Jag har slutat att läsa kvällstidningarnas artiklar som behandlar denna naturkatastrof(och en del annat).
Tom expressen har nån bönrullare som huvudnyhet just nu, kanske dags att gå och lägga sig då.