Finns det ngon hemsida dr man kan kolla p Sotuh Park?
Det fanns vl en sida som heter Southparkstudios eller ngot dr skaparna/South Park tjnade pengar drifrn genom annonser eller vad det var. Har det lagts ner? Jag finner inga nya avsnitt. Inte frn de senaste ssongerna heller.
Finns det ngon hemsida dr man kan kolla p Sotuh Park?
Det fanns vl en sida som heter Southparkstudios eller ngot dr skaparna/South Park tjnade pengar drifrn genom annonser eller vad det var. Har det lagts ner? Jag finner inga nya avsnitt. Inte frn de senaste ssongerna heller.
Tack fr svar!
Inga avsnitt dr frn senaste ssongen nnu men dremot frn alla andra ssonger.
Jag saknar nr det var de 4 grabbarna p galna ventyr. Tycker de anvnder Randy fr mycket p senaste tid. Inget emot karaktren men jag tycker han r betydligt mindre rolig i "hga doser". Det var bttre nr han fick ett avsnitt hr och dr som pungcancer-avsnittet och niggerguy. De var guld.
Hur lnge kommer de kra p "Tegridy Farms" arcet tror ni? Tycker det brjar bli rtt gammalt nu. Dock har denna ssong n s lnge haft bttre skmt n de 3 frra imo. "Band In China" var ju nstan i en niv fr sig.
Senast redigerad av Livshack 2019-11-03 kl. 12:17.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!