Finns det någon hemsida där man kan kolla på Sotuh Park?
Det fanns väl en sida som heter Southparkstudios eller något där skaparna/South Park tjänade pengar därifrån genom annonser eller vad det var. Har det lagts ner? Jag finner inga nya avsnitt. Inte från de senaste säsongerna heller.
Finns det någon hemsida där man kan kolla på Sotuh Park?
Det fanns väl en sida som heter Southparkstudios eller något där skaparna/South Park tjänade pengar därifrån genom annonser eller vad det var. Har det lagts ner? Jag finner inga nya avsnitt. Inte från de senaste säsongerna heller.
Tack för svar!
Inga avsnitt där från senaste säsongen ännu men däremot från alla andra säsonger.
Jag saknar när det var de 4 grabbarna på galna äventyr. Tycker de använder Randy för mycket på senaste tid. Inget emot karaktären men jag tycker han är betydligt mindre rolig i "höga doser". Det var bättre när han fick ett avsnitt här och där som pungcancer-avsnittet och niggerguy. De var guld.
Hur länge kommer de köra på "Tegridy Farms" arcet tror ni? Tycker det börjar bli rätt gammalt nu. Dock har denna säsong än så länge haft bättre skämt än de 3 förra imo. "Band In China" var ju nästan i en nivå för sig.
Senast redigerad av Livshack 2019-11-03 kl. 12:17.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!