Ett helt ok första avsnitt ändå, lite smågarv här och var. När Randy står utanför psykiatrikerns kontor eller när Butters är hall monitor. Dessutom har jag väldigt svårt att tro att handlingen i detta avsnitt skulle vara en fortsättning säsongen igenom.
Bra avsnitt.
Randy är om point som vanligt.
Det är även kul att skaparna var med i "bowling for Columbine" förr när det inte var en del av livet att ha en aktive shooter.
Självfallet är det långt över gränsen och de var smarta som kapade hashtagen redan i avsnittet.
Det är satir men det gör ändå ont för dem som är drabbade men likt ett tidigare avsnitt om world trade center och aids så har tillräckligt lång tid gått nu och det är "finaly funny"
Jag väntar tills hela säsongen är ute på South Park Studios (så att jag kan kolla igenom alla avsnitt utan väntetid), men baserat på några av inläggen i den här tråden så känns det som att jag har en bra säsong att se fram emot.
Tyckte det senaste avsnittet med Prästen var sjukt kul. När de satt i kyrkan och drog skämt, inte skrattat så mycket sen Mac och Dee fastnar i en vatten rutschkana (från It's always sunny in philadelphia)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!