2015-10-16, 19:34
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Driver de verkligen med Lorde så mycket? Jag fick intrycket av att avsnittet var mer av en hyllning till henne än tvärtom.

Så tolkade jag också. Snarare isåfall att dem skämtade om "vem som helst kan göra musik på sin dator"
"Först sjunger jag in på min iphone när jag sitter och skiter. Sen in i datorn, lägger på autotune, trummor och piano"
Senast redigerad av whosgotthecrack 2015-10-16 kl. 20:07.
Citera
2015-10-16, 19:43
Medlem
Situationss avatar
Är det någon här som vet när svenska Southparkstudios lägger upp avsnitt från säsong 19. Inte för att det är någon hets men jag fick för mig att de brukar vara snabbare än så här. Jag är rätt peppad även om de två senaste säsongerna inte varit asroliga.
Citera
2015-10-16, 19:57
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Situations
Är det någon här som vet när svenska Southparkstudios lägger upp avsnitt från säsong 19. Inte för att det är någon hets men jag fick för mig att de brukar vara snabbare än så här. Jag är rätt peppad även om de två senaste säsongerna inte varit asroliga.

När säsongerna brukade var uppdelade i två halvor brukade avsnitten den första halvan läggas upp efter att den andra halvan började visas. Men nu visas ju alla avsnitt på hösten, så då kommer de säkert upp efter att säsongen har slutat.
Citera
2015-10-16, 20:26
Medlem
Situationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
När säsongerna brukade var uppdelade i två halvor brukade avsnitten den första halvan läggas upp efter att den andra halvan började visas. Men nu visas ju alla avsnitt på hösten, så då kommer de säkert upp efter att säsongen har slutat.

Jaha. Dår får man väl vänta ett tag. Hoppas det är värt väntan!
Citera
2015-10-16, 22:22
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:

Varför kollar du inte på andra sidor?
Citera
2015-10-16, 22:28
Medlem
Situationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Varför kollar du inte på andra sidor?

Helt enkelt av den enkla anledningen att jag inte hittat någon sida med bra kvalitet. I och för sig har jag inte letat så mycket. Var inne på någon streamingsida men där var kvaliteten under all kritik. Så, där har du svaret.
Citera
2015-10-16, 22:53
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Helt enkelt av den enkla anledningen att jag inte hittat någon sida med bra kvalitet. I och för sig har jag inte letat så mycket. Var inne på någon streamingsida men där var kvaliteten under all kritik. Så, där har du svaret.

Kan hålla med där, själv kollar jag på http://watchtvseries.se/serie/south_park

Inte like bra kvalité, men dom är snabba med att komma ut med nya avsnitt.
Citera
2015-10-17, 02:32
Medlem
Splatta-holics avatar
Tycker avsnittet var helt ok, kunde driva lite mer med PK-fenomet. Men detta var lite mysigt, inte kontroversiellt eller något extremt. har inte hört talas om det här med yelp critics även om jag fattade grejen. Måste vara en USA-grej.
Citera
2015-10-17, 20:07
Medlem
Situationss avatar
Orkade inte vänta så jag såg alla fyra avsnitten! Jämfört med de två senaste säsongerna tycker jag att det känns rätt bra även om det var få asgarv.

PC Principal var en rätt rolig karaktär och jämförelsen mellan PK-fanatiker och douchiga bros var stundtals rätt briljant. För de mest högljudda PK-människorna jag träffat är just osympatiska mobbare som bara klär sig annorlunda. Väldigt roligt att PC Principal och hans gäng enbart består av vita dudes, precis som i verkligheten där det ju ofta är vita, privilegierade, välbärgade och egoistiska människor som bara vill skina och tvinga på andra sina åsikter.

Dissen mot alla self-congratulatory och inbillat viktiga Yelp-recensenter var även det lysande!

Även om jag verkligen gillar att South Park ger sig på alla asiga egoister och åsiktsmaskiner så var det som sagt (tyvärr såklart) långt mellan skratten. Det blir liksom lite för allvarligt och jag saknar den där hysteriska humorn som när Butters blir diagnostiserad med personlighetsklyvning eller skolan besöker världens mest hängivna pionjärby där skådespelarna hellre dör än lämnar karaktären.
Citera
2015-10-18, 08:40
Bannlyst
Tycker säsongen börjat enormt bra.
Men detta med yelp, herregud, kollade in hemsidan och finns en svensk sida för det med, fyfan så skämmigt med människor som sitter där och gör reviews.

Värsta sortens människor, hahaha.
Citera
2015-10-18, 16:06
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsaho9
Tycker säsongen börjat enormt bra.
Men detta med yelp, herregud, kollade in hemsidan och finns en svensk sida för det med, fyfan så skämmigt med människor som sitter där och gör reviews.

Värsta sortens människor, hahaha.

Hahaha ja jag gick in och kikade också. Förväntade mig att man kunde svara på deras reviews, trodde alla skulle ha spammad buggers and cum eller något haha
Citera
2015-10-18, 18:53
Medlem
Citat:
Om du får in comedy central på tv,n så visar dom nyaste säsongen av south park på torsdagar vid ca 22.00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in