2009-03-21, 03:35
Medlem
Sheiks avatar
http://www.southparkzone.com/

Fr dom som inte kan se p South par studios..
Citera
2009-03-21, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Sky
Enligt wikin r Clyde Mysterion av just den anledningen att han sov p lektionen!

http://southpark.wikia.com/wiki/Clyde_Donovan

Eftersom jag r trtt s pallar jag inte citera eller g in p fler detaljer, inte djupare i alla fall, men lser man det som str om honom har han hg moral d han vgrar prygla Kenny i lss-avsnittet!

Wiki kan man ju iofs inte ha som bevis heller d vem som helst kan skriva in "faktan", och som det str dr s r det ju bara en teori att det r Clyde pga att han sov p lektionen fr att han har varit uppe p natten och varit Mysterion, men som sagt r det ju bara en teori som delas av mnga. Bara fr att en unge sover p en lektion betyder det inte att han r en superhjlte p ntterna, tycker nstan det r en lite fr uppenbar ledtrd... Jag kmpar fr att motbevisa allting fr jag vill att det ska vara ppet vem Mysterion r

EDIT:
Yes, nu kom jag kom p en sak som sprcker teorin om att det r Clyde pga att han sover p lektionen Att ingen har tnkt p detta, Mysterion visar ju sig fr frsta gngen p kvllen efter Cartman har pratat om The Coon p skolan, drfr kan inte anledningen att Clyde sover vara att han r Mysterion. Woohoo

Sen r det vl inte heller precis nattetid The Coon och Mysterion r ute o bekmpar brottslighet heller, frsta gngen de mtts p taket r kl ca 17.00-17.45 fr ingen unge fr vl vara ute lngre n s...
Senast redigerad av baruba 2009-03-21 kl. 10:09.
Citera
2009-03-21, 13:07
Medlem
pzycons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
EDIT:
Yes, nu kom jag kom p en sak som sprcker teorin om att det r Clyde pga att han sover p lektionen Att ingen har tnkt p detta, Mysterion visar ju sig fr frsta gngen p kvllen efter Cartman har pratat om The Coon p skolan, drfr kan inte anledningen att Clyde sover vara att han r Mysterion. Woohoo
Kan vara s att The Coon och mysterion inte mtts innan bara ocks!
Citera
2009-03-21, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pzycon
Kan vara s att The Coon och mysterion inte mtts innan bara ocks!

Hehe, ja visst kan det vara s. Ville bara f fram att man kan ju skapa teorier frn det mesta och det r det som r det roliga
Citera
2009-03-21, 14:21
Medlem
Sheiks avatar
Btw, Har ni tnkt p att den rdhriga polisen som var med i grdagens avsnitt har ersatt officer Barbrady i alla avsnitt polisen behvs? I tidiga ssonger s var ju Barbrady ensam polis i stan. Fr mig gr det inget d jag tyckte Barbrady var tntig.
Citera
2009-03-21, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Wiki kan man ju iofs inte ha som bevis heller d vem som helst kan skriva in "faktan", och som det str dr s r det ju bara en teori att det r Clyde pga att han sov p lektionen fr att han har varit uppe p natten och varit Mysterion, men som sagt r det ju bara en teori som delas av mnga. Bara fr att en unge sover p en lektion betyder det inte att han r en superhjlte p ntterna, tycker nstan det r en lite fr uppenbar ledtrd... Jag kmpar fr att motbevisa allting fr jag vill att det ska vara ppet vem Mysterion r

EDIT:

Sen r det vl inte heller precis nattetid The Coon och Mysterion r ute o bekmpar brottslighet heller, frsta gngen de mtts p taket r kl ca 17.00-17.45 fr ingen unge fr vl vara ute lngre n s...

Precis som ngon annan skriver s behver deras icke-mte inte betyda att han inte varit ute och bekmpat bus natten innan. Vl medveten om att dte kan vara andra grejor.

Tyckte dock att moral-grejen, att han vgrade prygla Kenny, som jag nmnde, kan ha varit ett tecken p dmjukhet och superhjlteskills. Men det r ocks en teori. Vet inte hur djupt och vltnkt detta tilltag egentligen r
Citera
2009-03-22, 16:43
Medlem
Godslayers avatar
Hr r lite mer runt erat spekulerande.

Mysterions rst grs av Matt Stone. Matt gr ven Kenny.
Citera
2009-03-22, 22:48
Medlem
playmates avatar
Man kan ju hoppas p att ngon unge i nsta avsnitt saknas i skolan eftersom att denne fick ka in i finkan. Inte s troligt men det vore roligt! Jag har p klm att det r Kenny, men man kan aldrig veta
Citera
2009-03-23, 17:47
Medlem
1303; "Margaritaville"

RANDY KNOWS HOW TO FIX THE ECONOMY
IN AN ALL-NEW "SOUTH PARK" ON
WEDNESDAY, MARCH 25 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL

Everyone in South Park is busy pointing fingers when it comes to who is responsible for the state of the economy in all-new episode of "South Park" titled, "Margaritaville, premiering on Wednesday, March 25 at 10:00 p.m. on Comedy Central.

Randy steps forward with a solution to fix the desperate financial state everyone finds themselves in. The town gets behind him and everyone starts to live a life that no longer depends on any economy at all. Meanwhile an unlikely savior makes the ultimate sacrifice to solve everyones problems.
Citera
2009-03-23, 18:49
Medlem
Weejays avatar
Margaritaville r vl en lt av Jimmy Buffet som de gjort en parodi p frut
Citera
2009-03-23, 19:07
Medlem
KQEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyCrew
1303; "Margaritaville"

RANDY KNOWS HOW TO FIX THE ECONOMY
IN AN ALL-NEW "SOUTH PARK" ON
WEDNESDAY, MARCH 25 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL

Everyone in South Park is busy pointing fingers when it comes to who is responsible for the state of the economy in all-new episode of "South Park" titled, "Margaritaville, premiering on Wednesday, March 25 at 10:00 p.m. on Comedy Central.

Randy steps forward with a solution to fix the desperate financial state everyone finds themselves in. The town gets behind him and everyone starts to live a life that no longer depends on any economy at all. Meanwhile an unlikely savior makes the ultimate sacrifice to solve everyones problems.

Randy r underbar!
Citera
2009-03-23, 20:35
Medlem
Moridin2002s avatar
lskar ocks Randy "CHANGE"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem