Citat:
Ursprungligen postat av Erik Sky
Enligt wikin r Clyde Mysterion av just den anledningen att han sov p lektionen!
http://southpark.wikia.com/wiki/Clyde_Donovan
Eftersom jag r trtt s pallar jag inte citera eller g in p fler detaljer, inte djupare i alla fall, men lser man det som str om honom har han hg moral d han vgrar prygla Kenny i lss-avsnittet!
Wiki kan man ju iofs inte ha som bevis heller d vem som helst kan skriva in "faktan", och som det str dr s r det ju bara en teori att det r Clyde pga att han sov p lektionen fr att han har varit uppe p natten och varit Mysterion, men som sagt r det ju bara en teori som delas av mnga. Bara fr att en unge sover p en lektion betyder det inte att han r en superhjlte p ntterna, tycker nstan det r en lite fr uppenbar ledtrd... Jag kmpar fr att motbevisa allting fr jag vill att det ska vara ppet vem Mysterion r
EDIT:
Yes, nu kom jag kom p en sak som sprcker teorin om att det r Clyde pga att han sover p lektionen

Att ingen har tnkt p detta, Mysterion visar ju sig fr frsta gngen p kvllen efter Cartman har pratat om The Coon p skolan, drfr kan inte anledningen att Clyde sover vara att han r Mysterion. Woohoo
Sen r det vl inte heller precis nattetid The Coon och Mysterion r ute o bekmpar brottslighet heller, frsta gngen de mtts p taket r kl ca 17.00-17.45 fr ingen unge fr vl vara ute lngre n s...