2013-12-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Tror ni att deras frutsgelser slr in?

PS4 slog vl Xbox one rtt s hrt i nordamerika nr det slpptes. S ser vl inte s ljust ut just nu.
Sjlv ska jag infrskaffa mig en PS4.
Citera
2013-12-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Xbox har vl redan frlorat? Bara en idiot skulle kpa ngot som bde r dyrare och smre n konkurrentens.

Bra trilogi, men det r bara ett avsnitt kvar p ssongen nu?

Yep, bara ett avsnitt kvar vad jag vet. Hrt att det ska bli ett julavsnitt.
Citera
2013-12-05, 23:41
Som andra har sagt bra trippel saga. Rolig spnnande och bra gjord. Tycker hela ssongen har varit helt ok inte en av de bsta men haft hyfsade episoder.
Citera
2013-12-06, 01:06
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Helvetet m ha frusit ver och grisarna har skerligen alla flugit ivg vid det hr laget men s lngt har vi inte kommit n att American Dad ska till att betraktas som bttre n South Park (trots seriens fall i kvalit)

Just nu tycker jag definitivt att American Dad r bttre n South Park. South Park i sin prime r dock svrtoppat, det r bara det att det har sjungit s sjukt mycket i kvalitet. Frsta delen i trilogin var helt okej, de andra tv kndes mest bara ondiga, speciellt d ssongen redan r frkortad. Hela wiener grejen r s lame d det inte ens r sant. Hade dom sagt det om Spartacus t.ex. s hade dom iaf haft en pong. Nu blev det bara dumt.
Citera
2013-12-06, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Hela wiener grejen r s lame d det inte ens r sant. Hade dom sagt det om Spartacus t.ex. s hade dom iaf haft en pong. Nu blev det bara dumt.
Det kanske r pongen ocks? Mnga debatter har uppsttt kring nakenhet i Game of Thrones, folk fokuserar mycket p brstens, vaginornas och penisarnas vara eller icke vara dr. Tnkte att det r vad Trey och Matt vill f fram, att man ska sluta tjata om wieners och dylikt.
Citera
2013-12-06, 19:27
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Fan vad kul det senaste avsnittet var, ltt det bsta p lnge

Wiener wiener wiener wiener wiener..
I ate my son for a blu ray player with a ho ho and a jingle jingle - my son got ate and it tasted good ho ho jingle jingle good good HAHAHAHAHA!

Har dock blivit spoilad i GoT har jag en knsla av, har bara sett halva s02.

Och budskapet i slutet var riktigt bra, att ungarna mste bort frn tv/datorspel "honestly guys do we need video games to play?" "all we need to playis the simplest things" och Cartman tar upp en pinne. 4/5.
Senast redigerad av KITTENMITTONS 2013-12-06 kl. 19:30.
Citera
2013-12-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Och budskapet i slutet var riktigt bra, att ungarna mste bort frn tv/datorspel "honestly guys do we need video games to play?" "all we need to playis the simplest things" och Cartman tar upp en pinne. 4/5.

Och det slutar med att de gr reklam fr deras egna spel som kommer ngon gng nsta r!
Citera
2013-12-06, 22:26
Medlem
Att man skulle hra s vl valda ord frn en sn som Cartman trodde jag aldrig
En bra trilogi som rddade en i vrigt svag ssong. Hoppas att vi fr en grym avlutning ocks, fr det r vl ett avsnitt kvar?
Citera
2013-12-06, 22:42
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Att man skulle hra s vl valda ord frn en sn som Cartman trodde jag aldrig
En bra trilogi som rddade en i vrigt svag ssong. Hoppas att vi fr en grym avlutning ocks, fr det r vl ett avsnitt kvar?

Jepp, bara ett avsnitt kvar p denna ssong. Men jag tycker att denna ssong har varit den bsta p bra lnge, enda undantaget var Goth kids part III - Dawn of the Posers.
Citera
2013-12-07, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Xbox har vl redan frlorat? Bara en idiot skulle kpa ngot som bde r dyrare och smre n konkurrentens.

Bra trilogi, men det r bara ett avsnitt kvar p ssongen nu?

Tror de gick p att xbox "vann" black friday vilket inte var speciellt ovntat med tanke p att PS4an varit ute en vecka lngre. I lngden talar ju allt fr PS4an men nu handlade det ju om black friday.
Citera
2013-12-08, 16:11
Medlem
Bara jag som tycker south park tappat ordentligt. Drar inte p mungipan knappt under ett ansnitt. Saknar de avsnitten som levererar bra satir, senaste avsnitten r rent trams i mina gon.
Citera
2013-12-09, 14:55
Medlem
hephastiuss avatar
bra uppsving av South park efter en svag ssong, hoppas att de fortstter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in