2007-11-09, 18:12
Medlem
Fruktansvrt roligt avsnitt! Att man spelar GH sjlv har absolut med saken att gra.

Tipp topp!

edit: Det r Kansas - Carry on my wayward son
Citera
2007-11-09, 18:22
Medlem
NirvanAs avatar
*storblar*

Sista avsnittet p onsdag, fyyyyfaaaaan.
Citera
2007-11-09, 18:30
Medlem
killersmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
*storblar*

Sista avsnittet p onsdag, fyyyyfaaaaan.

Helvete, redan?
Citera
2007-11-09, 18:54
Medlem
NirvanAs avatar
Yup, bara 7avsnitt per "termin", 14st per r

Ssong 12 drar igng i mars ngon gng.

Citera
2007-11-09, 23:25
Medlem
William Hainess avatar
Kommer South Park pverkas av frfattarstrejken just nu? Knns inte s troligt, men man vill ju alltid vara sker...

Avsnittet var... okej; inte direkt humoristiskt vid frsta titt (frutom slutknorren d), men jag gillade sjlva upplgget - tror jag mste se p det ytterligare en gng fr att bestmma mig hurvida det var bra eller dligt.
Citera
2007-11-09, 23:30
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ehm han dr inte lngre, dom frsta ssongerna dog han alltid, sen, kommer inte ihg nr, s dog han typ vartannat avsnitt, sen, typ nr dom knde fr det... mig veterligen har han inte dtt sen ssong10, om ens dr, minnet svajjar lite... och i sdana fall bara ett avsnitt... det r som sagt trey&matt som bestmmer,antagligen har dom trttnat p att han dr hela tiden :P

Dom var trtta p att komma p nya stt att ha dd p Kenny, s dom tog dd p honom 'permanent' i slutet av ssong 5, tills han terkom i slutet av ssong 6. Sedan dess s har de dd p honom lite d de knner fr det i stllet fr varje avsnitt; senast han "dog" var i Warcraftavsnittet, men d dog han bara i spelet och inte i "verkligheten".
Citera
2007-11-10, 01:19
Medlem
NirvanAs avatar
Dom har ju frlngt kontrakt t.o.m en 15th ssong, s minst 4ssonger till blir det... allts kommer sp sndas till minst 2011.. s summan av detta r att det blir minst 56 southparkavsnitt till frdelat p 4r...

Vldigt synd dock att dom bara producerar 14 avsnitt p ett r... det tar numera inte lng tid att gra ett sp avsnitt, och varje dag kommer det nya saker man kan gra grymma satirer och parodier av!
Citera
2007-11-10, 01:26
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Vldigt synd dock att dom bara producerar 14 avsnitt p ett r... det tar numera inte lng tid att gra ett sp avsnitt, och varje dag kommer det nya saker man kan gra grymma satirer och parodier av!

rligt talat, trots deras ssongslngder s tycker jag att det dimper in filleravsnitt lite hr och dr; personligen s har jag hellre en ngonsnr tight 14-avsnittsssong n en 22-avsnittsssong med en massa utfyllnadsmaterial.
Citera
2007-11-10, 04:59
Medlem
Awesome Dudes avatar
Tyckte det var ett riktigt roligt avsnitt. Heroin Hero var ju skitbra! Catch me! Catch me!
Citera
2007-11-11, 00:40
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Fan vilken skn flashback man fick av draken i Heroin Hero. Rsten lt exakt som underpants-gnomen som Cartman slr i huvudet med en pinne.
Citera
2007-11-11, 01:21
Medlem
Buttersss avatar
Hahaha, fan vad guitar hero episoden va bra. Riktigt kul nr mr march ska lira mitt i natten, han gr en cool pose och r riktigt taggad, men misslyckas totalt med spelandet..
Citera
2007-11-11, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Det absolut roligaste var ju nr Randy drar p sig gitarren och brjar sjunga Annars var det vl sdr, en parallellhandling eller nn mini-story med Cartman hade varit vlbehvlig.

Det snyggaste r ju hur sjukt lika Randy och sngaren i Kansas r. Lter Randy bara hret vxa ett tag r de fan identiska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in