2011-04-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Var kan man tanka ner det? Jag tog hem frn en sida men det var en dokumentr om Apple(iPhones och iPads), tvivlar p att det var rtt ven om det var gjort av South Park-gnget, dom brukar vl verdriva och vara sarkastiska/ironiska.

Och Gud var lite elak mot Cartman i slutet.
HAHAHA!

HAHA!! HHH! GUUUD!!

DU SA ATT DET VAR EN DOKUMENTR!!

Jag mste bara samla mig!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

ARGGHHHHHH!!
GNNNNNHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag vet inte vart jag ska ta vgen!!! Det r s JVLA, JVLA, JVLA ROLIGT!!

DET R ROLIGT FR ATT SKMTET VAR ATT APPLE GR SHR P RIKTIGT! FATTAR DU?

Ja, det r rtt avsnitt och om du inte gillade det s kan du ju skriva bttre skmt sjlv... Eller vnta nu
Citera
2011-04-29, 14:17
Medlem
Barrshs avatar
vad heter avsnittet med "nice... nicccccccccce.... ncccc...."
Citera
2011-04-29, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh

S10E10 "Miss Teacher Bangs A Boy".
Citera
2011-04-29, 14:42
Medlem
Fizzbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Miss teacher bangs a boy
Citera
2011-04-29, 16:28
Medlem
Jullsans avatar
S trist nr dom ska upprepa samma skmt 100 gnger. Skmtet r ju rtt skoj frn brjan men nr man hrt det fr 1000:e gngen s blir det bara drygt och man knner att ens intelligens frolmpas en aning.
Citera
2011-04-29, 18:08
Medlem
TheRockerss avatar
MrTwig sidan verkar vara borta nu. This domain has expired str det nr man gr in dr. Har dom lyckats stnga den sidan till slut?
Citera
2011-04-29, 19:21
Medlem
adagios avatar
S jvla skoj att dom brjat snda fler avsnitt. Frra ssongen hade ngra riktigt roliga episoder, t.ex. den nr Cartman blir en nascar-frare.
Citera
2011-04-30, 00:32
Medlem
Hm, kndes rtt tamt detta avsnitt trots allt. Allt det dr med Cartman kndes fr.. ptvingat p ngot stt, vilket r ngot av de frsta gngerna. Ngra skratt i alla fall, nja, frsta avsnittet fr ssongen.
Citera
2011-04-30, 01:09
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
S jvla skoj att dom brjat snda fler avsnitt. Frra ssongen hade ngra riktigt roliga episoder, t.ex. den nr Cartman blir en nascar-frare.

Poor and stupid. Tyckte det var det smsta avsnittet frn frra ssongen.

Citat:
Ursprungligen postat av Cuntsucker
Hm, kndes rtt tamt detta avsnitt trots allt. Allt det dr med Cartman kndes fr.. ptvingat p ngot stt, vilket r ngot av de frsta gngerna. Ngra skratt i alla fall, nja, frsta avsnittet fr ssongen.

Cartman var vldigt repetitiv och det frstrde hela skmtet imo.
Citera
2011-04-30, 01:12
Medlem
South Park brukar inleda med ett svagare avsnitt.

S har det varit i ett par ssonger nu.

Tyckte det hr avsnittet var medel.

Apple kndes alldeles fr uppenbart och redan gjort. Speciellt terms and conditions biten som redan skmtats och parodiserats tusen gnger tidigare.

Cartman var kul till en brjan men blev fruktansvrd tjatig efter ett tag.

Det som rddade avsnittet var ju centipaden och japanen. Fan vad jag garvade t i princip allt som japanen var med i.
Citera
2011-04-30, 15:15
Medlem
mr.pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Poor and stupid. Tyckte det var det smsta avsnittet frn frra ssongen.

Vilken planet r du ifrn? Alla i min bekantskapskrets r ifall rrande verrens om att poor and stupid avsnittet var det bsta ur en frhllandevis medioker ssong
Citera
2011-04-30, 19:50
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.pung
Vilken planet r du ifrn? Alla i min bekantskapskrets r ifall rrande verrens om att poor and stupid avsnittet var det bsta ur en frhllandevis medioker ssong

Vet mnga som har sagt samma sak. Kolla bara p south park forumet p imdb t.ex. Vldigt repetitivt avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in