2010-10-01, 09:13
Medlem
Fittfittas avatar
Jaha d var vi inne i rtt mnad iallafall P onsdag (fr oss kanske torsdag, kommer inte ihg hur det brukar vara) fortstter ssong 14 igen, men det drjer inte lnge innan det r slut igen Det grs fan fr lite avsnitt allts. Frvntningar? Den senaste ssongen r vl n s lnge helt okej tycker jag. (Det senaste avsnittet fick dock det lgsta betyget av alla avsnitt som gjorts hittills) Jag har hga frvntningar. Ngot annat borde man inte ha. Det rr sig trots allt om South park och inte family guy eller ngot annat trams.
Citera
2010-10-01, 09:34
Medlem
Butondemass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Jaha d var vi inne i rtt mnad iallafall P onsdag (fr oss kanske torsdag, kommer inte ihg hur det brukar vara) fortstter ssong 14 igen, men det drjer inte lnge innan det r slut igen Det grs fan fr lite avsnitt allts. Frvntningar? Den senaste ssongen r vl n s lnge helt okej tycker jag. (Det senaste avsnittet fick dock det lgsta betyget av alla avsnitt som gjorts hittills) Jag har hga frvntningar. Ngot annat borde man inte ha. Det rr sig trots allt om South park och inte family guy eller ngot annat trams.
Ja det ska bli underbart med lite nya avsnitt, South Park brukar hlla hg standard ven om ngra avsnitt i senaste ssongen var lite halvdana. Det r bara att hoppas p det bsta .
Citera
2010-10-04, 21:16
Medlem
:Ericuss avatar
Snart dags igen nu, natten till torsdag airas avsnittet!

Citat:
Cartmans dream is to join the exclusive ranks of great NASCAR drivers in an all-new episode of South Park titled, Poor and Stupid, premiering on Wednesday, October 6 at 10:00 p.m. ET/PT on COMEDY CENTRAL.
Cartman wants to race with the pros and hes ready to do whatever it takes to make it happen. Hes afraid that no matter how hard he tries, hell never reach the level of the other NASCAR drivers. Working with Butters as his pit boss, Cartman pulls out all the stops to compete in the race of his life.

Preview-klipp
Pressbild 1
Pressbild 2
Citera
2010-10-04, 21:33
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av :Ericus
Snart dags igen nu, natten till torsdag airas avsnittet!

Preview-klipp
Pressbild 1
Pressbild 2
Rent grafiskt och animeringsmssigt knner man knappt igen South Park lngre. Tacka vet jag den tiden de hade som strvan att f det att se ut som frame-by-frame med pappersmodeller (som det allra frsta avsnittet r gjort) istllet fr att efter varje ssong komma nrmare och nrmare Pixar.

Tack fr att du delade med dig av frhandstitten dock!
Citera
2010-10-05, 01:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Rent grafiskt och animeringsmssigt knner man knappt igen South Park lngre. Tacka vet jag den tiden de hade som strvan att f det att se ut som frame-by-frame med pappersmodeller (som det allra frsta avsnittet r gjort) istllet fr att efter varje ssong komma nrmare och nrmare Pixar.

Frsta ssongen suger dock rent humormssigt :/. Har inget emot att animeringen frschas upp, man kan inte st o stampa p samma stlle under 13rs tid
Citera
2010-10-05, 03:38
Medlem
luffarsnobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare

http://www.youtube.com/watch?v=BAqP-ESq2bA

Tur att de inte ser ut sdr lngre
Citera
2010-10-05, 06:52
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Frsta ssongen suger dock rent humormssigt :/. Har inget emot att animeringen frschas upp, man kan inte st o stampa p samma stlle under 13rs tid
Hller inte med om att humorn suger i frsta ssongen. Dremot har den blivit bttre och utvecklats till ngot annat med ren.

Citat:
Ursprungligen postat av luffarsnobb
http://www.youtube.com/watch?v=BAqP-ESq2bA

Tur att de inte ser ut sdr lngre
Inget avsnitt av South Park r s illa animerat. Hurvida Spirit of Christmas r South Park kan man ha olika sikter om. Jag sger nej eftersom programidn till South Park inte ens var pkommen nr de gjorde detta julkort.

Lite kul att uppladdaren sger i infon att det r the "Pilot episode of southpark from 1992 " vilket r helt fel.
Citera
2010-10-05, 11:19
Bannlyst
Imorgon r det dags!
Taggade?
Citera
2010-10-05, 14:35
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Imorgon r det dags!
Taggade?
Jag brukar vl brja lngta typ en mnad innan sndning s idag r jag vldigt taggad.
Citera
2010-10-05, 15:39
Medlem
JagSkrevs avatar
Jaaa ntligen! Fan va sknt att det drar igng igen! Ngon som vet vilken tid det snds, enligt vran tid?
Citera
2010-10-05, 15:41
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkrev
Jaaa ntligen! Fan va sknt att det drar igng igen! Ngon som vet vilken tid det snds, enligt vran tid?
10pm EST aka 04.00 p torsdagen vr tid.
Citera
2010-10-05, 15:42
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkrev
Antagligen onsdag natt eller torsdag men ngon annan kanske vet mer exakt, jag kommer inte ihg precis hur det brukar vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in