2010-04-23, 01:13
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Det var fre 11/9, d ingen var rdd fr muslimer.

Frvisso, men det r nd skumt att inte muslimerna reagerade mer d
Citera
2010-04-23, 01:14
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGladeDansken
Det tar vl galet lng tid att gra ett South Park-avsnitt?
Rtta mig om jag har fel, men jag har fr mig att det tar ca 6 mnader att gra ett avsnitt?
Jag har hrt tvrtom att det bara tar 1 dag typ med den senaste tekniken, det var vrre frr nr allting var "handgjort"
Citera
2010-04-23, 01:15
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Rtta mig om jag har fel, men jag har fr mig att det tar ca 6 mnader att gra ett avsnitt?

Ja, du har vl sett nr pojkarna frskte gra ett sjlv? Kenny nyser och har sig och man fr brja om gng p gng. Jobbigt!
Citera
2010-04-23, 01:15
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:

Hade det tagit 6 mnader per avsnitt s hade det tagit dom 7-8 r att gra en ssong
Citera
2010-04-23, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ipodnano
Klart att det r Matt och Trey som driver med censuren. Typisk South Park-humor.
Funderade ver det hr med. Censuren p slutet r ju fatalt verdriven, men s r ven idn bakom censur i strsta allmnhet. Finns det ngonstans bekrftat att det r menat shr eller finns det tal bakom allt pipande?
Citera
2010-04-23, 01:26
Medlem
Kontrakts avatar
"A Statement from Matt and Trey

In the 14 years we've been doing South Park we have never done a show that we couldn't stand behind. We delivered our version of the show to Comedy Central and they made a determination to alter the episode. It wasn't some meta-joke on our part. Comedy Central added the bleeps. In fact, Kyle's customary final speech was about intimidation and fear. It didn't mention Muhammad at all but it got bleeped too. We'll be back next week with a whole new show about something completely different and we'll see what happens to it. "

frn www.southparkstudios.com
Citera
2010-04-23, 01:29
Medlem
DenGladeDanskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag har hrt tvrtom att det bara tar 1 dag typ med den senaste tekniken, det var vrre frr nr allting var "handgjort"

Kanske. Kanske var Simpsons som tog lite lngre tid att gra?
Citera
2010-04-23, 01:31
Medlem
Freddykings avatar
Hahah scott tennorman!!
Citera
2010-04-23, 02:20
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Kanske. Kanske var Simpsons som tog lite lngre tid att gra?

Hoppas du skmtar? Klart som fan det inte tar ett halvr att gra ett 20 minuter lngt tecknat avsnitt
Citera
2010-04-23, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Hoppas du skmtar? Klart som fan det inte tar ett halvr att gra ett 20 minuter lngt tecknat avsnitt

Varfr r det omjligt att det tar 6 mnader? Du tror det bara kommer 2 avsnitt per ssong d? r det omjligt att gra mer n ett avsnitt i taget?
Citera
2010-04-23, 02:49
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissekattt
Varfr r det omjligt att det tar 6 mnader? Du tror det bara kommer 2 avsnitt per ssong d? r det omjligt att gra mer n ett avsnitt i taget?
Men om de jobbas p mer n 1 avsnitt parallellt, d kan man inte sga att det tar 6 mnader att gra "ett" :P Om man gr 6 avsnitt p 6 mnader s spelar det ingen roll om man gr dem alla parallellt eller efter varandra, de tar fortfarande 1 mnad styck att gra.

Citat:
Ursprungligen postat av Kontrakt
"A Statement from Matt and Trey

In the 14 years we've been doing South Park we have never done a show that we couldn't stand behind. We delivered our version of the show to Comedy Central and they made a determination to alter the episode. It wasn't some meta-joke on our part. Comedy Central added the bleeps. In fact, Kyle's customary final speech was about intimidation and fear. It didn't mention Muhammad at all but it got bleeped too. We'll be back next week with a whole new show about something completely different and we'll see what happens to it. "

frn www.southparkstudios.com
Att de bleepade Kyle's tal om hot och fruktan r helt otroligt. Hade de ltit det st kvar s hade CC framsttt som sdana fruktansvrda hycklare. S den delen censurerade de endast fr att inte framst som idioter. Ass de e s kasst.
Citera
2010-04-23, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Men om de jobbas p mer n 1 avsnitt parallellt, d kan man inte sga att det tar 6 mnader att gra "ett" :P Om man gr 6 avsnitt p 6 mnader s spelar det ingen roll om man gr dem alla parallellt eller efter varandra, de tar fortfarande 1 mnad styck att gra.

Nej det behver det inte gra. Vem har sagt att det r samma personer som gr alla delar av programmet? P simpsons r det i alla fall antagligen samma writers, men dom som ritar lr vara olika. Det skickas till ngot asiatiskt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in