2011-05-06, 16:42
Medlem
Jullsans avatar
Detta var nästan sämre än premiäravsnittet som sög. Man tror ju att det är en 5-åring som har gjort avsnittet. Samma skit med upprepandet, nu med Token. Hatar sånt. Sen trodde jag att Funnybot var något dom hade hittat på själv men det var det ju såklart inte Har dom inga egna idéer kvar?
Senast redigerad av Jullsan 2011-05-06 kl. 16:59.
Citera
2011-05-06, 17:03
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Detta var nästan sämre än premiäravsnittet som sög. Man tror ju att det är en 5-åring som har gjort avsnittet. Samma skit med upprepandet, nu med Token. Hatar sånt. Sen trodde jag att Funnybot var något dom hade hittat på själv men det var det ju såklart inte Har dom inga egna idéer kvar?

Det var då helvete vad anti du är... Gå och titta på family guy eller nåt annat skit eller sluta klaga.
Citera
2011-05-06, 17:16
Medlem
tältpinnes avatar
Ja, skit igen. Scenen med Obama i talarstolen var särskilt oroväckande. Rätt desperat att slänga in en aktuell händelse i ett redan ruttet avsnitt bara för att få lite pluspoäng. Screenar inte M&T avsnitten längre? är de omgivna av jasägare?

Jag är medveten om att de gjort klart att man lämnat upplägget med mer surrealistisk humor och övergått till att parodisera aktuella händelser och frågor, men det viktiga är väl ändå att det är roligt?

Här kommer 5 gissningar på vad nästa avsnitt handlar om

1. En ny unge flyttar till SP och börjar i skolan, men vad ingen anar är att det är Khadaffi!

2. Kungligt bröllop i England, gissa var Kate och Will spenderar smekmånaden? jo, i South Park!

3. Jordbävning och härdsmälta i Japan, tiotusentals japaner flyr till... gissa var? South Park!

4. Pojkarna vinner en semester till Rom, men går på fel flyg och kommer till Egypten! de dras in i protesterna på Tahirtorget, men Cartman har andra planer...

5. Hela South Park har blivit galna i 3D, Cartman försöker manipulera sin mamma till att köpa en 3D-tv till honom, men... äh fuck it
Citera
2011-05-06, 18:03
Medlem
Jag klagar bäst fan jag vill, utan att behöva sätta mig ner framför Family Guy. Få har nördat lika mycket Southpark som jag (jag har inget liv till och från, forget about it), och "Funnybot" är utan tvekan det näst sämsta avsnittet i seriens historia. Man älskar alltid sina barn, men när det barnet är Damien får man tamejfan ta och tänka om även där. Jag försökte, men det gick inte.
Citera
2011-05-06, 19:26
Medlem
T-Biffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayana
Jag klagar bäst fan jag vill, utan att behöva sätta mig ner framför Family Guy. Få har nördat lika mycket Southpark som jag (jag har inget liv till och från, forget about it), och "Funnybot" är utan tvekan det näst sämsta avsnittet i seriens historia. Man älskar alltid sina barn, men när det barnet är Damien får man tamejfan ta och tänka om även där. Jag försökte, men det gick inte.
Tycker inte hellre om Funnybot avsnittet. Men första avsnittet så "garvade jag läppen" av mig.
Citera
2011-05-06, 19:48
Medlem
Dantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Ja, skit igen. Scenen med Obama i talarstolen var särskilt oroväckande. Rätt desperat att slänga in en aktuell händelse i ett redan ruttet avsnitt bara för att få lite pluspoäng. Screenar inte M&T avsnitten längre? är de omgivna av jasägare?

Jag är medveten om att de gjort klart att man lämnat upplägget med mer surrealistisk humor och övergått till att parodisera aktuella händelser och frågor, men det viktiga är väl ändå att det är roligt?

1. En ny unge flyttar till SP och börjar i skolan, men vad ingen anar är att det är Khadaffi!

2. Kungligt bröllop i England, gissa var Kate och Will spenderar smekmånaden? jo, i South Park!

3. Jordbävning och härdsmälta i Japan, tiotusentals japaner flyr till... gissa var? South Park!

4. Pojkarna vinner en semester till Rom, men går på fel flyg och kommer till Egypten! de dras in i protesterna på Tahirtorget, men Cartman har andra planer...

5. Hela South Park har blivit galna i 3D, Cartman försöker manipulera sin mamma till att köpa en 3D-tv till honom, men... äh fuck it
heh alla dom ideérna lät bättre än vad dom gjort denna o förra säsongen, särskilt #4 o #5
Citera
2011-05-06, 19:55
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Det var då helvete vad anti du är... Gå och titta på family guy eller nåt annat skit eller sluta klaga.

God morgon på dig. Är jag den enda som har klagat eller?
Citera
2011-05-06, 19:56
Medlem
MartinStLouiss avatar
Trey Parker o Matt Stone måste ju rycka upp sig. Det här funkar ju inte
Citera
2011-05-07, 05:06
Medlem
Jag tyckte det var ett kul avsnitt, men så är jag förtjust i Doctor Who också
Exterminate! Exterminate! Go Daleks!

Trevligt med en finfin känga åt award shows också. Låt gå för att de hade en specifik award show i åtanke, men det funkar lika bra på varenda jäkla award show.

Tyler Perry har jag dock för dålig koll på för att till fullo förstå skämten om honom, men efter att ha sett hans filmography förstår jag varför jag har dålig koll på honom. Bortsett från Star Trek verkar det främst vara en massa usla komedier. Tack, men nej tack.
Citera
2011-05-07, 12:01
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Eh, det här var nog det sämsta avsnittet jag sett av SP någonsin. Tycket i alla fall att förra avsnittet var riktigt bra, så än så länge är inte säsongen förstörd
Citera
2011-05-07, 13:02
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne

Bra idéer.

Även Julian Assange (Sverige & Wikileaks) känns som en given parodi.
Citera
2011-05-07, 13:10
Medlem
Dr.Grorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Bra idéer.

Även Julian Assange (Sverige & Wikileaks) känns som en given parodi.

Hoppas verkligen de gör det och totalsågar det svenska rättsväsendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in