2010-09-03, 15:55
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Absolut! gjorde ett fult montage fr att belysa saken, dock inte med bilden du menade.

http://i51.tinypic.com/a1s8ar.jpg

Lite ruffsigare hr och inte massa hrvax i det s har vi nog ngonting hr!
Citera
2010-09-03, 17:33
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Absolut! gjorde ett fult montage fr att belysa saken, dock inte med bilden du menade.

http://i51.tinypic.com/a1s8ar.jpg
Haha. Fantastiskt!

Tror ni frresten att Wikileaks och Julien Assange-affren kommer att f ett eget avsnitt?
Citera
2010-09-03, 17:46
Medlem
Snusets avatar
Fortfarande en dryg mnad tills ssongpremir.

Citat:
Tror ni frresten att Wikileaks och Julien Assange-affren kommer att f ett eget avsnitt?
Skulle inte frvna mig. BP lr nog f ett avsnitt tillgnat sig. Obama och sjukreformen ligger vl ocks rtt bra till.
Citera
2010-09-03, 19:46
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
Skulle inte frvna mig. BP lr nog f ett avsnitt tillgnat sig. Obama och sjukreformen ligger vl ocks rtt bra till.
Om de gr ngot p Assange-affren kommer de inte vara ndiga mot Sverige och Svenskt rttsvsende.
BP har jag spekulerat i tidigare inlgg om att det frmodligen kommer. Sjukreformen vore oerhrt bra om det gjorde ngot p.

I denna infr-ssong-14-trailern s finns ngra ytters korta sekvenser som hintar lite. http://www.youtube.com/watch?v=pOAzrxspXD8

Vad som finns i trailern som nnu inte visats:
-Draken med en vagina(?) som mun. Kan ha varit ett out-take ifrn Butters besatthet av kvinnors underliv i Sexual Healing.
-Cartman bestller 500st AK47. Jag hrde Matt och Trey snacka om detta i ngon radiointervju men har glmt vad som sades. Ngot verklighetsbaserat iaf och deras tanke nr de lste nyheten var "Jag tror faktiskt att det var Cartman som gjorde detta."
-Legalize it -skylten. Kan inte pminna mig om att jag sg den i Medical Fried Chicken. Och Towlie, som syns till vnster, var inte med i det avsnittet. Kan ocks ha varit en out-take.
Senast redigerad av Slashcare 2010-09-03 kl. 20:05.
Citera
2010-09-04, 00:16
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Om de gr ngot p Assange-affren kommer de inte vara ndiga mot Sverige och Svenskt rttsvsende.
BP har jag spekulerat i tidigare inlgg om att det frmodligen kommer. Sjukreformen vore oerhrt bra om det gjorde ngot p.

I denna infr-ssong-14-trailern s finns ngra ytters korta sekvenser som hintar lite. http://www.youtube.com/watch?v=pOAzrxspXD8

Vad som finns i trailern som nnu inte visats:
-Draken med en vagina(?) som mun. Kan ha varit ett out-take ifrn Butters besatthet av kvinnors underliv i Sexual Healing.
-Cartman bestller 500st AK47. Jag hrde Matt och Trey snacka om detta i ngon radiointervju men har glmt vad som sades. Ngot verklighetsbaserat iaf och deras tanke nr de lste nyheten var "Jag tror faktiskt att det var Cartman som gjorde detta."
-Legalize it -skylten. Kan inte pminna mig om att jag sg den i Medical Fried Chicken. Och Towlie, som syns till vnster, var inte med i det avsnittet. Kan ocks ha varit en out-take.

Om inte jag misstar mig s skriver de ett avsnitt i veckan, i samband med att det snds. Med andra ord r de inte frdiga med ssongen nnu. Dock r det sannolikt att de har frberett ett avsnitt och att det var drifrn vaginadraken och AK'sen kom ifrn.

Ang. vad som kommer att vara med s r jag vldigt tveksam till just Assangeaffren. Knns som att BP r mer sannolikt, men samtidigt - hur skulle det avsnittet se ut?

Mjligtvis blir det ngot kort inslag av BP, men att de formar ett avsnitt utefter det r jag vldigt skeptisk till, isfall mste det modifieras en hel del.
Citera
2010-09-04, 00:24
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Om inte jag misstar mig s skriver de ett avsnitt i veckan, i samband med att det snds. Med andra ord r de inte frdiga med ssongen nnu. Dock r det sannolikt att de har frberett ett avsnitt och att det var drifrn vaginadraken och AK'sen kom ifrn.

Ang. vad som kommer att vara med s r jag vldigt tveksam till just Assangeaffren. Knns som att BP r mer sannolikt, men samtidigt - hur skulle det avsnittet se ut?

Mjligtvis blir det ngot kort inslag av BP, men att de formar ett avsnitt utefter det r jag vldigt skeptisk till, isfall mste det modifieras en hel del.
Det r riktigt. Men jag tror inte att de gr omkring halva ret utan att spna efter ider och mnen till kommande avsnitt. S dessa bilder kan vara ngot de slngt ihop lite snabbt fr att gra och skriva hela avsnittet nr det r dags.

P kort sikt s skulle BP-iden nog vara vldigt likt avsnittet Two Days Before the Day After Tomorrow. Men dr har man ven tryckt in andra mnen som rdslan och icke-kunnandet om global uppvrmning. BP-iden behver absolut en sido-story fr att det ska kunna bli ngot.
Senast redigerad av Slashcare 2010-09-04 kl. 00:27.
Citera
2010-09-04, 01:03
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Det r riktigt. Men jag tror inte att de gr omkring halva ret utan att spna efter ider och mnen till kommande avsnitt. S dessa bilder kan vara ngot de slngt ihop lite snabbt fr att gra och skriva hela avsnittet nr det r dags.

P kort sikt s skulle BP-iden nog vara vldigt likt avsnittet Two Days Before the Day After Tomorrow. Men dr har man ven tryckt in andra mnen som rdslan och icke-kunnandet om global uppvrmning. BP-iden behver absolut en sido-story fr att det ska kunna bli ngot.

Jod, att de spnar ider ret runt r ju en sjlvklarhet. Inte precis som att de slutar tnka fr att de inte "arbetar" lngre. Det kan vara ett avsnitt som de frberett som sagt.

Vad gller ett ev. avsnitt om BP och oljelckaget s mste man ju frst f dit pojkarna p ngot vis, ex. genom att lta dem vara voluntrer och skrubba stenar med skolan. Men jag har vldigt svrt att tro att de lyckas f in en bra story bakom det hela. Inslag av det r mjligt, men ngon huvudstory tror jag inte att vi kan frvnta oss.

Det r inte ovanligt att de skriver om mindre uppmrksammade och mer underliga nyheter eller flugor som pgr fr stunden. S att baka in det tillsammans med en huvudstory om exempelvis barfota-banditen hade skert varit mjligt.
Citera
2010-09-07, 15:30
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Har det publicerats ngot exakt datum, d de fortstter p ssong 14?
Citera
2010-09-07, 15:43
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Har det publicerats ngot exakt datum, d de fortstter p ssong 14?
Jag har inte sett ngot p de strre hemsidorna. Men enligt Wikipedia "October 6, 2010". Nu ska man ju inte ta den kllan till 100 %. Men det lter rimligt, om man tnker att det brukar vara runt brjan av oktober andra delen av ssongerna brjat.
Citera
2010-09-07, 15:46
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Jag har inte sett ngot p de strre hemsidorna. Men enligt Wikipedia "October 6, 2010". Nu ska man ju inte ta den kllan till 100 %. Men det lter rimligt, om man tnker att det brukar vara runt brjan av oktober andra delen av ssongerna brjat.

Femte oktober enligt EZTV, s vi har ju tv kllor dromkring.

Hursomhelst s brukar det vl sndas p onsdagar(USA-tid) s det br vl vara den sjtte, om de inte ndrat dvs.
Citera
2010-09-20, 21:27
Medlem
Har en knsla av att de kanske gjorde det frra avsnittet "dligt" med flit fr att f de framtida att verka bttre? Eller att de inte la ner hela sin sjl p det iaf.
Citera
2010-09-20, 23:26
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dethmaster
Har en knsla av att de kanske gjorde det frra avsnittet "dligt" med flit fr att f de framtida att verka bttre? Eller att de inte la ner hela sin sjl p det iaf.
Jag tror inte att de har ngon ambition att gra ngot dligt i ngot sammanhang av ngon anledning.
Senast redigerad av Slashcare 2010-09-20 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in