2010-11-10, 00:51
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davey
Jared's Got Aides. Cartman har precis ltsas vara Butters eftersom han har utegngsfrbud, men varje gng hans frldrar ringt hrmat Butters och kallat sina frldrar fr fula namn och varit otrevlig. Citatet r frn att Cartman sitter utanfr deras hus nr Butters frldrar kommer hem och ter popcorn.

JVLAR vad jag knner igen citatet du droppade. Ge mig ngra min!

JAAAAA! Det r ju avsnittet nr Garrison precis gjort en sex-change och tror han r gravid fr att han inte ftt mens! Strax drefter fr han vl reda p att han INTE r kvinna p riktigt och inte KAN bli gravid?

Mr. Garrison's Fancy New Vagina tror jag avsnittet heter?

Okej, nytt citat. Relativt sker p ovanstende ven om jag inte dubbelkollat n.

"Come on, ya'll! I'm sure we can find some AIDS down the forest!"
(ter igen citerat frn minnet, inne i ett annat avsnitt just nu )

EDIT: Jag kollar p ungefr 5-10 avsnitt South Park per kvll Surfar flashback p ena skrmen, har South Park igng p andra.. Haha.
Rtt rtt rtt!

Jag tror det r avsnittet "Jared has aides"?

Edit: Haha, kom precis p att ditt frra citat var drifrn. Kommer inte p ngon bttre gissning nd.
Senast redigerad av Dr.Dre 2010-11-10 kl. 00:54.
Citera
2010-11-10, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Rtt rtt rtt!

Jag tror det r avsnittet "Jared has aides"?
Menade du frra? Ja korrekt, men det svarade jag ju p i inlgget du citerade!

"Come on, ya'll! I'm sure we can find some AIDS in the forrest!" r frn ett annat avsnitt!
Citera
2010-11-10, 00:55
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Menade du frra? Ja korrekt, men det svarade jag ju p i inlgget du citerade!

"Come on, ya'll! I'm sure we can find some AIDS in the forrest!" r frn ett annat avsnitt!
Haha nej, jag hade fel. Tnkte bara inte p att du precis citerat ur det avsnittet
Citera
2010-11-10, 00:59
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
THE COON TAKES HIS REVENGE
IN AN ALL-NEW SOUTH PARK
ON WEDNESDAY, NOVEMBER 10 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, November 8, 2010 Coon and Friends find themselves at the mercy of Cartman who now has Cthulhu doing his bidding in an all-new episode of "South Park" titled, Coon vs. Coon & Friends, premiering on Wednesday, November 10 at 10:00 p.m. ET/PT on COMEDY CENTRAL.

The Coon shows himself to be even more evil than the dark lord, Cthulhu, as he punishes his former partners in Coon & Friends. Kenny McCormick, is wrestling with the weight of his own super power through his alter-ego, Mysterion.

Will Coon and Friends save the day? Will Mysterion ever come to terms with his ability to defy death? All this as the nation waits and wonderswhere is Captain Hindsight?

Kommande avsnitt.. om det inte postats n
Citera
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Det r vl "Woodland Critter Christmas"? De dr djuren r jvligt roliga.
Citera
Bannlyst
Citat:
Haha nej, jag hade fel. Tnkte bara inte p att du precis citerat ur det avsnittet
Droppa ett nytt citat d! Mitt var frn Imaginationland 2 (tror jag, ett av dom iaf). Woodland Critters berttar om hur dom ska dda den dr dockan. ".. But we can't pee in her eyesocket if we haven't got AIDS..!".

Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Det r vl "Woodland Critter Christmas"? De dr djuren r jvligt roliga.
Nja. Woodland Critters som sagt men inte rtt avsnitt
Citera
2010-11-10, 01:03
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Droppa ett nytt citat d! Mitt var frn Imaginationland 2 (tror jag, ett av dom iaf). Woodland Critters berttar om hur dom ska dda den dr dockan. ".. But we can't pee in her eyesocket if we haven't got AIDS..!".

Just det, det har du nog fan rtt i. Kanske ett av de roligaste south parkgonblicken fr vrigt.
Citera
2010-11-10, 01:07
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
!

Snarare dialog n citat:
- Goddamn it, you can't fall asleep.
- I wasn't sleeping, I was just thinking really hard.

Edit: Kommer ni inte p har jag en ledtrd till om avsnittet!
Senast redigerad av Dr.Dre 2010-11-10 kl. 01:10.
Citera
2010-11-10, 01:11
Bannlyst
Citat:
!

Snarare dialog n citat:
- Goddamn it, you can't fall asleep.
- I wasn't sleeping, I was just thinking really hard.

Edit: Kommer ni inte p har jag en ledtrd till om avsnittet!
Chansning, men r det.. Ja nu kommer jag inte p vad avsnittet heter, men dom ska plugga om Amerikanska Revolutionen och Cartman vgrar plugga och sover istllet. Kyle eller Stan lackar fan p att han slackar och klcker det dr citatet?

A little bit of country tror jag det heter?

Har jag rtt nu.. Ja.. Jag googlar inte! Jag ser bara fr mycket South Park.
Citera
2010-11-10, 01:15
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Chansning, men r det.. Ja nu kommer jag inte p vad avsnittet heter, men dom ska plugga om Amerikanska Revolutionen och Cartman vgrar plugga och sover istllet. Kyle eller Stan lackar fan p att han slackar och klcker det dr citatet?
Tyvrr fel.

Nsta ledtrd om avsnittet r "3,50". Kanske svrt, men roligare n att gra det fr ltt direkt
Citera
2010-11-10, 01:16
Bannlyst
Citat:
Tyvrr fel.

Nsta ledtrd om avsnittet r "3,50". Kanske svrt, men roligare n att gra det fr ltt direkt
Haha jaaaa! Vad fan heter det d, nr Cartman har druckit Kenny's aska och dom ska f ut den med Chef's Frldrar?

"Three fiddy!"? Vad fan heter det d......

EDIT: Var tvungen att leta fram det Biggest Douche in the Universe. Eller?
Senast redigerad av Davey 2010-11-10 kl. 01:18.
Citera
2010-11-10, 01:19
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Haha jaaaa! Vad fan heter det d, nr Cartman har druckit Kenny's aska och dom ska f ut den med Chef's Frldrar?

"Three fiddy!"? Vad fan heter det d......
Ladder to heaven r det nr han dricker Kennys aska, avsnittet jag tnker p r ett annat!

Men Chefs frldrar r rtt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in