2025-07-25, 15:08
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
kan komma på massor med saker, sniffa på barn. vara senil..

när han ropar på folk som är döda, eller allt om hans son som han försvarar. eller att han ramlar ofta
Visst, men South Park har ofta en viss skärpa och timing. Tror du Biden ramlar skulle ha samma impact?

Jag gillar verkligen South Park, men tyckte senaste avsnittet var så där. Deras grejer kan vara briljanta men de är lite ojämna.
Citera
2025-07-25, 16:16
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
har ingenting emot att de driver med folk och förlöjligar personer men att använda AI-generering för att ärekränka någon är lite att ta i
Anledningen till att de skapade en AI-video är att Trump själv ofta använder sig av AI i sin propaganda, som när han nyligen postade en video där Obama blev arresterad.
Citera
2025-07-26, 16:05
Medlem
Kan man se säsong 27 och specialavsnitten i Sverige utan VPN, proxyer eller andra tjänster som gör att man kan surfa som om man kommer från ett annat land?
Citera
2025-07-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Det här är varför jag älskar South park, de svingar vilt åt alla håll och kanter, de har tidigare gjort narr av woke-rörelsen och nu är det Trump som får sin släng av sleven.

Har de gjort narr av Bibi och de andra judarna i Israel när de härjat mot palestinierna i nutid?
Citera
2025-07-27, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Kan man se säsong 27 och specialavsnitten i Sverige utan VPN, proxyer eller andra tjänster som gör att man kan surfa som om man kommer från ett annat land?

Jag undrar samma?
Citera
2025-07-27, 17:34
Medlem
Fattar inte Trumps gnäll på liten balle. I avsnittet kan han se sin egna pick - i liggande ställning. Tvekar på att det är något han är kapabel till ens om han står eller hur han än vrider och vänder sig.

Citat:
Ladda ner?
Citera
2025-07-27, 21:37
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag tyckte det var kul med Donald i öknen. Det som var AI.

Resten var rätt ointressant.

Men smaken är som baken, ihoplimmad av bajs.
Citera
2025-07-28, 01:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Nej. Om du inte vill ladda ner får du försöka skaffa ett virtuellt amerikanskt bankkort som gör att du kan handla på Amazon Prime eller Paramount+.
Citera
2025-07-28, 01:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Att skaparna inte gillar Trump är ju ganska tydligt, har ingenting emot att de driver med folk och förlöjligar personer men att använda AI-generering för att ärekränka någon är lite att ta i, avsnittet var i sig ingen höjdare jämfört med vad de producerat tidigare.

Jag skulle inte alls förvånas om Trump stämmer south park och faktiskt får skadestånd.

Trump kan inte stämma dem. Han förväntas tåla mer än vad gemene man förväntas göra som hög politiker och dels så är South Park skyddad av yttrandefriheten.
Citera
2025-07-28, 06:57
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Trump kan inte stämma dem. Han förväntas tåla mer än vad gemene man förväntas göra som hög politiker och dels så är South Park skyddad av yttrandefriheten.

Du verkar ha rätt, trodde inte amerikansk yttrandefrihet var så stor, de verkar ha kunnat skildringen grövre än vad de faktiskt gjorde.
Citera
2025-07-31, 19:22
Medlem
Elementarts avatar
Ett avsnitt in på den nya säsongen och det blir redan en veckas uppehåll. Teasern för nästa veckas avsnitt visar återigen ett Trump-avsnitt Börjar ju bli tröttsamt o se de inte göra något annat än o driva med Trump varje gång.
Citera
2025-07-31, 19:44
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Ett avsnitt in på den nya säsongen och det blir redan en veckas uppehåll. Teasern för nästa veckas avsnitt visar återigen ett Trump-avsnitt Börjar ju bli tröttsamt o se de inte göra något annat än o driva med Trump varje gång.

Funderat på borde inte avsnitt 2 finnas ute men då vet jag, löjligt med uppehåll så snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in