2010-04-23, 00:19
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Jag mste hlla med de som sger att CC har fallit fr trycket. Riktigt, riktigt hemskt. Muslimerna vill frstra den yttrandefrihet vi har. Och CC med flera lter dem lyckas.
Men dom gr ju narr av censuren genom att censurera verdrivet mycket.
Citera
2010-04-23, 00:21
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Men dom gr ju narr av censuren genom att censurera verdrivet mycket.
Ja, de anvnder det. Men de fr fortfarande inte visa Mohammed, och hade de ftt gra det skulle de gra det.
Citera
2010-04-23, 00:21
Medlem
motivs avatar
S jvla drygt p slutet med alla censurering! Men sknt avsnitt iaf
Citera
2010-04-23, 00:23
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ja, de anvnder det. Men de fr fortfarande inte visa Mohammed, och hade de ftt gra det skulle de gra det.
Men herregud, hela avsnittet bygger p att Mohammed r censurerad, om han inte vore det skulle dom inte heller gjort de hr 2 avsnitten. Men ni frstr kanske inte det? I s fall, sluta se p SP.
Citera
2010-04-23, 00:27
Medlem
Citat:
Men herregud, hela avsnittet bygger p att Mohammed r censurerad, om han inte vore det skulle dom inte heller gjort de hr 2 avsnitten. Men ni frstr kanske inte det? I s fall, sluta se p SP.

Frstr heller inte riktigt hur man kan missa att hela pongen med avnsittet var att driva med hur frbjudet det r att visa muhammed osv.
Citera
2010-04-23, 00:33
Medlem
tjuven018s avatar
Hller med ovanstende, mycket provocerande. Tycker dock att andra avsnittet var lite smre n det frsta.
Citera
2010-04-23, 00:38
Medlem
560012563s avatar
Citat:

Serist, gr om gr rtt. Hrmed beordrar jag dig att se varenda SP-avsnitt, och alla andra verk Matt Stone och Trey Parker har gjort, s du frhoppningsvis kan frst vad dessa avsnitt egentligen handlar om, och framtida episoder. Men det r klart en stor del av SP:s tittare mr nog inte bra av sna hr avsnitt d man kan behva anstrnga sig lite fr att frst innehllet. Ett tips om det blir fr jobbigt att inte kunna frst innehllet i den hr serien r att byta till den mer innehllslsa serien The Simpsons. Men jag antar att du redan fljer den stenhrt?
Senast redigerad av 560012563 2010-04-23 kl. 00:43.
Citera
2010-04-23, 00:43
Medlem
Var detta det sista avsnittet av ssongen?
Citera
2010-04-23, 00:50
Bannlyst
Citat:

Nej det skulle inte vara s censurerat, CC censurerade Muhammeds namn och Kyles final speach fr att dom hade ftt in hot, nu vet jag inte hur mycket mer dom censurerade om man t.ex. skulle f se Muhammed m.m
Citera
2010-04-23, 01:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundstrom
Var detta det sista avsnittet av ssongen?
Det r ett kvar, sen r det uppehll till oktober d sista 7avsnitten snds av Ssongen, varje ssong har (bara) 14avsnitt.
Citera
Medlem
Cruachans avatar
Det frsta avsnittet fick ju in en hel del roliga och trffskra ponger, men det andra avsnittet var vl sdr. Visst, lite skmt om verdriven censurering osv, men det kndes lite vl fegt. "Swallow come" var vl det roligaste egentligen.

Edit: Vilket frsts berodde p CC.
Senast redigerad av Cruachan 2010-04-23 kl. 01:13.
Citera
Medlem
DenGladeDanskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad gr Parker o Stone nr dom inte gr Southpark (ca 3mnad per r) deras senaste sidoprojekt var typ Team America r 2004.... slackers resten av ret?

Det tar vl galet lng tid att gra ett South Park-avsnitt?
Rtta mig om jag har fel, men jag har fr mig att det tar ca 6 mnader att gra ett avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in