2010-04-16, 00:04
Medlem
Scrapers avatar
Ikvll tittar FB:s South Park-sekt p:

SMUG ALERT, frn ssong #10.

Ett enormt underskattat avsnitt. Kanske det bsta ngonsin, eller tminstone p Top 20
Citera
2010-04-16, 00:09
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Ikvll tittar FB:s South Park-sekt p:

SMUG ALERT, frn ssong #10.

Ett enormt underskattat avsnitt. Kanske det bsta ngonsin, eller tminstone p Top 20
Haha, "Come on people now, people, people now! Come on people be people now!"
Citera
2010-04-16, 00:19
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissekattt
Tror inte det hnder. Sist s fick dom vl massor med arga email och/eller telefonsamtal till comedy central.
Det roliga r ju att nr dom hade med honom i ett tidigare avsnitt (Super Best Friends) s kan jag inte minnas att det blev en jttestor grej av det, kanske ngot men inte den hysterin som man har sett efter karikatyrerna.
Citera
2010-04-16, 02:48
Medlem
Mosleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Judendomen har de vl inte ens frskt driva med? Urskta om det r ngot jag inte frstr med att rita Moses som ett hologram...

De drev vl med judendomen i avsnittet Jewbilee, s3e9, dr Kyle och Kenny ker ivg p judescoutlger. D fr man se Moses i sin hologram-form. Det r en parodi master control program frn den gamla filmen Tron.

Jag kommer dock inte ihg varfr han ser ut som han gr, men det r vl frsta gngen man fr se honom, i alla fall vad jag minns.
Citera
2010-04-16, 02:57
Medlem
Dantias avatar
Vrdigt 200 avsnitt, mest nostalgiskt och inte s roligt dock men...

r lite trtt p alla kndisar, knns som dom vart med lite fr mycket nu, speciellt p senare avsnitt, nstan varje avsnitt r det en kndis med nu som dom gr parodi p

Lngtar till nsta vecka nd, tror inte det kommer bli ett T&P avsnitt emellan
Citera
2010-04-16, 03:12
Medlem
Krim1s avatar
Tyckte detta avsnittet var bst p mycket lnge.
Hoppas STARKT p en uppfljare nsta vecka.
Citera
2010-04-16, 08:55
Medlem
Fissionballss avatar
mnet har ju inte tagits upp tidigare s jag tyckte det var ett mste. Vem tror ni r Cartmans pappa? :O
Citera
2010-04-16, 09:41
Medlem
zorb89s avatar
Avsnitt 200 hade lika grna kunnat avsts. Enda reaktionen blev en gspning. Fy fan vad cartman suger hstpung.
Citera
2010-04-16, 09:52
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fissionballs
mnet har ju inte tagits upp tidigare s jag tyckte det var ett mste. Vem tror ni r Cartmans pappa? :O
Haha, man kommer nog f reda p att det r hans mamma, igen.
Citera
2010-04-16, 12:02
Medlem
Vakuumankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Avsnitt 200 hade lika grna kunnat avsts. Enda reaktionen blev en gspning. Fy fan vad cartman suger hstpung.

Det r sdana som dig som fr mig att inse att mnniskor r dumma i huvudet!
Citera
2010-04-16, 12:20
Medlem
saha_uniteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vakuumanka
Det r sdana som dig som fr mig att inse att mnniskor r dumma i huvudet!

Kan inte riktigt hlla med dej. Gr shr. Stt p ett avsnitt av Casa Bonita eller Scott Tennerman must die och kolla sedan p det nya avsnittet. Jmfrt med dessa s r ju dom nya avsnitten riktigt lga i niv. Att budskapet i avsnittet r bra gr liksom inte hela avsnittet awesome.

Det man dremot kan gra r att jmfra dom nya avsnitten med varandra och dr str sig detta avsnitt och det frra med Randy ganska hgt.
Senast redigerad av saha_united 2010-04-16 kl. 12:23.
Citera
2010-04-16, 13:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saha_united
Kan inte riktigt hlla med dej. Gr shr. Stt p ett avsnitt av Casa Bonita eller Scott Tennerman must die och kolla sedan p det nya avsnittet. Jmfrt med dessa s r ju dom nya avsnitten riktigt lga i niv. Att budskapet i avsnittet r bra gr liksom inte hela avsnittet awesome.

Det man dremot kan gra r att jmfra dom nya avsnitten med varandra och dr str sig detta avsnitt och det frra med Randy ganska hgt.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nej det r inte bara du, det finns fr tillfllet tv knda lger, ett som tycker precis som du att det r minst lika bra som frut och kanske t.o.m bttre och ett som hatar allt nytt o skriver "det var bttre frr" hela tiden.

(Sistnmnda gruppen brukar klaga att det inte cirkulerar lika mycket kring stan, kyle, kenny, cartman, gnget allts, att animationerna r fr nya o frcka o inte alls lika charmiga, att det r fr mycket populrkultur och fr mycket kndisar.. dom brukar tycka att scott tenorman must die och casa bonita r dom bsta avsnitten)

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in