2010-04-15, 23:13
Medlem
Fissionballss avatar
Tyckte att det senaste avsnittet var ett alldeles perfekt stt fr dem att fira 200 avsnitt. En nostalgitripp utan att det blev trkigt. Ssong 14 har hg standard och ven om jag tycker att "casa bonita" och "Scott tennorman must die" r de bst avsnitten s njuter jag och skrattar jag hgljutt t de nya avsnitten ocks. South Park m ha ndrats under sina 14 ssonger men det r och har fanemig alltid varit riktigt bra!
Citera
2010-04-15, 23:15
Medlem
Fatcaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fissionballs
Tyckte att det senaste avsnittet var ett alldeles perfekt stt fr dem att fira 200 avsnitt. En nostalgitripp utan att det blev trkigt. Ssong 14 har hg standard och ven om jag tycker att "casa bonita" och "Scott tennorman must die" r de bst avsnitten s njuter jag och skrattar jag hgljutt t de nya avsnitten ocks. South Park m ha ndrats under sina 14 ssonger men det r och har fanemig alltid varit riktigt bra!

Jas det var ett 200 avsnitts jubileum, jag tyckte avsnittet bara var alldeles fr mycket men det frklarar ju en hel del
Citera
2010-04-15, 23:19
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fissionballs
HAHA.... du r ett praktexempel p dom jag menade, jag nmnde just dom tv avsnitten nr jag beskrev gnget som gillade ldre south park.
Citera
2010-04-15, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XXKEX
Grymt avsnitt!

Nn som vet vad det japanen sjunger efter "Bar-Boo-ra! Baaar-booo-raaa!" betyder? Sjlv r man inte s skillad p japanska, vore roligt att veta ungefr vad det r han sjunger om

Saxat frn wikipedia:
As Mecha-Streisand is powered up a voice sings in Japanese "バーブラ、バーブラ、一番嫌いな人。 バーブラ、バーブラ、鼻が大きい" (baabura, baabura, ichiban kirai na hito. baabura, baabura, hana ga ookii) or "Barbara, Barbara, the person we hate the most. Barbara, Barbara, your nose is big."
Citera
2010-04-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tyckte bsta var att tom cruise bara hade garderober i sitt hus

Konstigt nd att dom visade Muhammed frut men nmnde aldrig namnet, blev ju aldrig ngot liv d utan frst p senare tid d det ftt s mycket publicitet...vilket r frsta avsnittet med superbestfriends dr man fr se muhammed tnkte kolla p det igen...

Antagligen fr att de inte visade Mohammed fr provocera t.sk. frn de senare publiceringarna frn annat hll: Jyllandsposten tryckte ju bilderna enbart fr att man inte "fick".

Mycket bra avsnitt btw
Citera
2010-04-15, 23:30
Medlem
spuuunits avatar
Mrkte ocks Mr. Garrison var med i folkmassan, fail. Men allt som allt tyckte jag att detta var ett mycker bra stt att gra sin 200:de ep. Jag minns den 100:de ep, nr Cartman drmmer sig bak i tiden och nr de tjatar om sitt rock vs country, ganska dryg ep tycker jag.

Men denna var vl helt ok. Mycket bra beslut att gra en nostalgitripp som slutade ganska bra. ven frsteligt att de gr Barbara robot med grymma effekter och i 3D eftersom att detta r "ngot extra", den 200:de ep.

Brjade framfrallt garva nr Cartmans hand brjade "vandra runt", passande musik brjade spelas och kameran blurrade det bakom som om det r handen i fokus.

Hoppsa nu inte bara att det r en fake ep nsta vecka, men r mycket mjligt...
Senast redigerad av spuuunit 2010-04-15 kl. 23:33.
Citera
2010-04-15, 23:32
Medlem
Rotmosrullens avatar
Kul avsnitt.

De mste visa Mohammed nsta vecka. Att kra med "buhu, Comedy Central censurerade oss" fungerar bara en gng.

Dock tror jag de lr gra ngot drygt stt fr att komma undan, typ visa 2000 sandnegrer samtidigt och sga "aah look there's mohammed".
Citera
2010-04-15, 23:41
Medlem
chegvaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Snacka om allts....intensivt avsnitt men jag gillade det

Fast tnk om det blir ett "fakeavsnitt" som sist man skulle f svaret p frgan?

Vet ngon hur lngt kontrakt skaparna har med CC?
Det knns liksom p ngot vis som om detta r slutet :S
Inget konkret, en mrklig knsla bara av att de knyter ihop scken....att terroristerna lyckas bomba South Park en gng fr alla :S

str bl.a. p wikipedia att Matt och Trey har kontrakt att gra 14 episoder per r tills 2013. Ska bli intressant att se om de verkligen hller p 3 r till..

http://en.wikipedia.org/wiki/South_park
Citera
2010-04-15, 23:52
Medlem
Fissionballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
HAHA.... du r ett praktexempel p dom jag menade, jag nmnde just dom tv avsnitten nr jag beskrev gnget som gillade ldre south park.

Man mste ju ha ngra favoriter. Allt jag sger r att mjligheten finns att jag finner ett nytt favoritavsnitt i nsta avsnitt d jag tycker att alla ssonger hller relativt jmn kvalitet. Bara fr att jag gillar just de tv avsnitten betyder inte att jag tycker att det var bttre frr. "Medicinal Fried Chicken" har t.ex. ett av mina absoluta favorit tillfllen genom hela South Parks historia. Just nr alla mnnen kommer framstudsande genom stan med den hrliga musiken
Citera
2010-04-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murremix
Ngon annan som strde sig p brudens rst?

Nej, du r inte ensam.
Citera
2010-04-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Jag tror ju att det blir som frra gngen vi hade med det att gra. Dvs en fet cliffhanger, sen ett skitdligt T&P-avsnitt nsta vecka.

Tror inte det hnder. Sist s fick dom vl massor med arga email och/eller telefonsamtal till comedy central.
Citera
2010-04-16, 00:02
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Mr Hat is back Blev nstan lite rrd nr han kom fram igen, det var ett tag sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in