2009-03-26, 00:11
Medlem
monoceress avatar
Har haft en grej p skallen svinlnge nu.. finns det ngot avsnitt nr de skojar med National Treasure? Jag menar d nr det associeras hej vilt typ "wait a red feather, feather starts with an f, f is the 6th letter in the alphabet and Mr.X lives on the sixth..".

Jag r helt sker p att jag sett det men kan inte hitta det s jag brjar tro att jag bara fantiserat ihop skiten
Citera
2009-03-26, 00:15
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monoceres
Har haft en grej p skallen svinlnge nu.. finns det ngot avsnitt nr de skojar med National Treasure? Jag menar d nr det associeras hej vilt typ "wait a red feather, feather starts with an f, f is the 6th letter in the alphabet and Mr.X lives on the sixth..".

Jag r helt sker p att jag sett det men kan inte hitta det s jag brjar tro att jag bara fantiserat ihop skiten

Jor, Cancelled 704
Citera
2009-03-26, 00:29
Medlem
Tubby Steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monoceres

Jag brukar titta p det avsnittet just bara fr dom scenerna, s jvla korkat men roligt r det !
Men jag trodde dom drev med Independence day det dr med "if people dont wear jackets they could get a cold. a cold is caused by a virus..." ?

Edit:
Enligt IMDB visades Cancelled innan National treasure slppts i USA

Season 7, Episode 1: Cancelled
Original Air Date19 March 2003

National Treasure
USA 8 November 2004
Senast redigerad av Tubby Steve 2009-03-26 kl. 00:36.
Citera
2009-03-26, 00:34
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Jag brukar titta p det avsnittet just bara fr dom scenerna, s jvla korkat men roligt r det !
Men jag trodde dom drev med Indipendence day det dr med "if people dont wear jackets they could get a cold. a cold is caused by a virus..." ?

Japp, det r Jeff Goldblums karaktr som parodiseras
Citera
2009-03-26, 00:38
Medlem
Tubby Steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Japp, det r Jeff Goldblums karaktr som parodiseras
Hur som helst r det ju underbart roligt
"wait a minute, buttsex!"
Citera
2009-03-26, 00:46
Medlem
monoceress avatar
Tack s mycket! Hll ju p att bli galen! Inte s konstigt att jag missat det s lnge heller, cancelled r ju knappast ett hjdaravsnitt (imo).

Men visst r det genialiskt iaf, att lyckas parodiera en film som inte ens slppts
Men visst r det Independence Day.
Citera
2009-03-26, 03:55
Medlem
Kan ngon lnka till det senaste avsnittet tack. (Jag vet, sjukt bra frsta inlgg) Men jag vill verkligen se det och min dator vill inte hjlpa mig. Nu fort helst.
Citera
2009-03-26, 06:16
Medlem
Var vl inte direkt ngot hysteriskt roligt avsnitt kanske, lite vl USA anpassat avsnitt...
Citera
2009-03-26, 07:36
Medlem
Jrgens avatar
Lite besviken p deras vnstervridna keynesianska mainstreamsyn p finanskrisen.
Citera
2009-03-26, 08:38
Bannlyst
Cartman : did someone say "catch a jew"?

Underbart avsnitt.
Citera
2009-03-26, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Cartman : did someone say "catch a jew"?

Underbart avsnitt.

r helt beredd att hlla med
Bsta avsnittet p lnge imo
Citera
2009-03-26, 10:46
Medlem
kukkis avatar
true dat, riktigt bra avsnitt med mnga bra scener
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto