2009-10-05, 23:15
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Skulle ocks kunna tnka mig en lite back to the roots-halvssong nu.

Det har varit vldigt lite frn skolan.. har ni tnkt p det? Jag vill ha skruvade intriger med Mr. Mackey, Mr. Garrison och kanske en comeback av mr. Hat/mr Twig.... och miss chokes on dick!

Jag vill se Mr. Slave stoppa upp mer djur i rven

Ms Chokesondick blir nog svr att f tillbaka om du inte njer dig med en zombievariant, hon blev ju brutalt mrdad!
Citera
2009-10-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Kyles farsa. Han som r advokat

Jaha!
Ja, det var ju ett tag sen man kollade p serien s minnet har blivit svagt.
Citera
2009-10-05, 23:18
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Jag vill se Mr. Slave stoppa upp mer djur i rven

Ms Chokesondick blir nog svr att f tillbaka om du inte njer dig med en zombievariant, hon blev ju brutalt mrdad!
haha... Lemmewinks.. ett klart brutalt avsnitt med strtsknt ledmotiv

Ja just det.. dom hittade sea-men (semen) i hennes mage ja
Citera
2009-10-05, 23:18
Medlem
wrongs avatar
jag sitter med alla ssonger och strkollar runt p olika avsnitt.. jag saknar den extrema sjukheten i s1-4.. runkar hundar, provsmakar sperma etc.. sjuka grejjer r roligt
Citera
2009-10-05, 23:40
Medlem
Zane666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComposMentis
Jaha!
Ja, det var ju ett tag sen man kollade p serien s minnet har blivit svagt.

Gerald*
Citera
2009-10-05, 23:49
Medlem
"NEW YORK, October 5, 2009 - The boys bring in professional ghost hunters to investigate evidence of paranormal activity in the Broflovski House in an all-new episode of South Park titled, "Dead Celebrities," premiering on Wednesday, October 7 at 10:00 p.m. on Comedy Central. Powerful forces are tormenting Ike. He's freaked out and the stress could kill him. Kyle and the boys are doing everything they can to save him but the poltergeists won't leave Ike alone."

Avsnitt 1308 - "Dead Celebrities"
Citera
2009-10-05, 23:49
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrong
jag sitter med alla ssonger och strkollar runt p olika avsnitt.. jag saknar den extrema sjukheten i s1-4.. runkar hundar, provsmakar sperma etc.. sjuka grejjer r roligt

Klassisk FB-frga men... din lder?
Citera
2009-10-06, 02:02
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deziban
"NEW YORK, October 5, 2009 - The boys bring in professional ghost hunters to investigate evidence of paranormal activity in the Broflovski House in an all-new episode of South Park titled, "Dead Celebrities," premiering on Wednesday, October 7 at 10:00 p.m. on Comedy Central. Powerful forces are tormenting Ike. He's freaked out and the stress could kill him. Kyle and the boys are doing everything they can to save him but the poltergeists won't leave Ike alone."

Avsnitt 1308 - "Dead Celebrities"

Ah spkjgare, detta kommer bli rolig! Kan redan se hur dom hller hittar p massa lgner och flippar ur tillsammans med nattkameran.
Citera
2009-10-06, 17:35
Medlem
.54321s avatar
Ingen som vet om det finns en preview(video) ute, googlade lite snabbt och det enda jag hittade var en text om avsnittet.

Men slarvig och lat som man r s frgar jag flashback om ngon vet om det finns ngon preview ute?

Btw, fan vad bra avsnittet lter! Tror ni Mr Jefferson kommer vara med( ) och vad tror ni reaktionerna kommer vara isf?

Tror det skulle bli roligt att se youtube videos(leave britney alone) om det.
Citera
2009-10-06, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .54321
Ingen som vet om det finns en preview(video) ute, googlade lite snabbt och det enda jag hittade var en text om avsnittet.

Men slarvig och lat som man r s frgar jag flashback om ngon vet om det finns ngon preview ute?

Btw, fan vad bra avsnittet lter! Tror ni Mr Jefferson kommer vara med( ) och vad tror ni reaktionerna kommer vara isf?

Jefferson borde ju komma tillbaka. Det kan bli ett krt terseende.
Citera
2009-10-06, 18:16
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Satt och diskuterade med en kompis om vad fr nyhetshndelser som antagligen kommer vara med i den hr ssongen.

Jag tror ju att de kommer ha ngot om att Chris Brown misshandlar alla han ser och ngot med det dr tramset. Utver det trodde vi ven att svininfluensan och Obama kommer f mer skit.

Sen huruvida Jefferson kommer tillbaks eller inte vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Knns ju som att om ngon kan ge sig p honom i nulget s r det ju South Park gnget. ^^

Men men, jag ser fram emot hstens avsnitt.
Citera
2009-10-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .54321

Sg den fr ngra dagar sen, kommer dock inte ihg var.. Svr och f tag p :/

Typ s hr: http://www.youtube.com/watch?v=bN6PpM5b0A4 fast Ike r hos en teraupet och sger istllet "I see dead celebrites"

End of preview
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in