2009-10-01, 17:51
Medlem
Smidvarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Menar du verkligen att du tyckte ssong 1-3 var bst? Njaa, nog fr att dom flesta gillar ldre south park men d snackar vi nd typ ssong 6-8. ssong 1-3 knns antikt, lite segt och inte allt lika politiskt inkorrekt.

Med de frsta ssongerna s menade jag typ fram till ssong 8, uttryckte mig lite vagt! Men jag tycker att de gamla avsnitten var bttre. Fast nu nr jag kollat nrmre p ssongerna s r det i princip bara ssong 12 jag ogillar, ven fast det finns ngra riktigt bra avsnitt dr. Kanske r nostalgin som gr s att jag gillar de ldre ssongerna mer n de nyare.
Citera
2009-10-01, 20:18
Medlem
UtflippaDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Dvs p onsdag.

Ah, sklart. My bad.
Citera
2009-10-01, 20:21
Medlem
Satsar 100kr p att ngot avsnitt kommer handla om MJ's dd.
Citera
2009-10-05, 21:00
Medlem
Lanzals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen08
Vore ju ingen skrll :P. Fast de har ju redan drivit med honom s de kanske lter honom vara nu menar jag, sjlv hoppas jag att resterande delen av ssongen inte blir en besvikelse.
Citera
2009-10-05, 21:17
Medlem
Trailern till ssong 13 premir avsnitt har kommit ut hrde jag, kan ngon snll filur lnka? :P Kan inte hitta den sjlv.
Citera
2009-10-05, 21:57
Medlem
Zane666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen08

Kanske ligger nt i det. Det kommande avsnittet heter ju "Dead Celebrities"
Citera
2009-10-05, 22:01
Medlem
Porryhatters avatar
Jo min tanke r att det kommer tas upp ngot med MJ. Typ som MJ is dead ( http://www.youtube.com/watch?v=tVACUjHn6yU )

Vi fr se vad herrarna bjuder p. Ang de frsta ssongerna har jag inte ens kollat p dom om jag ska vara rlig (S1-2). Kanske har sett ngra avsnitt men det r knappast ngot som jag vill lgga ner tid p. Det r p tok fr barnslig humor fr min smak. Skmt om bajs, kiss, osv knns inte direkt lockande.
Citera
2009-10-05, 22:16
Medlem
Hoppas det inte blir fr mycket fokus p kndisar, ibland kan det tappa lite nr det bara blir massor av kndisar fr man vill ha karaktrerna man lskar. Vill se mer Randy och Jarod denna ssongen, de tv r de mest underskattade karaktrerna. S otroligt skna haha.
Citera
2009-10-05, 22:32
Medlem
Rotmosrullens avatar
Hoppas de gr tillbaka till "the source" denna ssong och inte bara lta varje avsnitt handla om veckans nyheter.

Mer sjuka historier och jag vill ha mer Cartman och Raaandy
Citera
2009-10-05, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Hoppas det inte blir fr mycket fokus p kndisar, ibland kan det tappa lite nr det bara blir massor av kndisar fr man vill ha karaktrerna man lskar. Vill se mer Randy och Jarod denna ssongen, de tv r de mest underskattade karaktrerna. S otroligt skna haha.

Vem r Jarod?
Men jag hller med om att Randy r en av det absolut bsta karaktrerna i serien. Nstan varje avsnitt som han r med i blir guld.
Citera
2009-10-05, 23:09
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComposMentis
Vem r Jarod?
Kyles farsa. Han som r advokat
Citera
2009-10-05, 23:11
Medlem
Freedom Fighters avatar
Skulle ocks kunna tnka mig en lite back to the roots-halvssong nu.

Det har varit vldigt lite frn skolan.. har ni tnkt p det? Jag vill ha skruvade intriger med Mr. Mackey, Mr. Garrison och kanske en comeback av mr. Hat/mr Twig.... och miss chokes on dick!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in