2010-03-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caligula Jones
Avsnittet var ok, inte mer. Knns som att de hade en bra premiss som ppnade fr en mngd olika storys. Den de valde var inte dlig, men inte heller jttebra. Folk som spyr lngre var kul i Team America, nu knns det bara uttjatat. Upplsningen av Butters bok var dock kul. r nog ungefr s det skulle ha ltit om man sjlv hade frskt skriva en riktigt cklig och chockerande text i den ldern.

Jag funderade p om det var tolkningen av sitt egna show som de syftade p. Tack fr svaret!

Mjo tnkte samma sak, folk tror att seriern har en underlggande mening fast det bara r "random" saker dem slnger ihop. Speciellt i dem tidigare ssongerna.
Citera
2010-03-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaraargh
Mjo tnkte samma sak, folk tror att seriern har en underlggande mening fast det bara r "random" saker dem slnger ihop. Speciellt i dem tidigare ssongerna.

Tycker det absolut bsta med SP r just det faktum att de lyckas ha underliggande meningar i avsnitten, ven om det r ngot som inte var s frekommande i brjan. T.ex. avsnittet med underpants gnomes
Citera
2010-03-25, 22:12
Medlem
Avsnittet sg hrt. Hur roligt kan det vara med spyor lixom?
Citera
2010-03-25, 22:44
Medlem
Riktigt bra avsnitt med en stor knga mot dessa pretentisa bokanalytiker, sittandes p hga pallar p TV. Otroligt skoj!
Citera
2010-03-25, 22:47
Medlem
ShogunAssasins avatar
Vet inte om det r min humor som har ndrats, eller har det inte kommit ett enda bra South Park avsnitt sedan typ Imaginationland?
Citera
2010-03-25, 22:54
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
Vet inte om det r min humor som har ndrats, eller har det inte kommit ett enda bra South Park avsnitt sedan typ Imaginationland?
Kanske p tiden d att vervga om du ska fortstta kolla?
Citera
2010-03-25, 23:39
Medlem
isbjoerns avatar
Dagens avsnitt var helt brilljant bra, 10 gnger bttre n frra veckans. SJP skmten var s jvla roliga s min mage vred sig i skratt, s jvla bra ocks hur de bashar p alla litteratur folk som tror de r s otroligt smarta, bara ta sig en titt hr p fb p litteratur delen (r inne dr ofta, tycker det r en riktigt bra del men vissa anvndare blir bara fr mycket)
Citera
2010-03-25, 23:46
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isbjoern
Dagens avsnitt var helt brilljant bra, 10 gnger bttre n frra veckans. SJP skmten var s jvla roliga s min mage vred sig i skratt, s jvla bra ocks hur de bashar p alla litteratur folk som tror de r s otroligt smarta, bara ta sig en titt hr p fb p litteratur delen (r inne dr ofta, tycker det r en riktigt bra del men vissa anvndare blir bara fr mycket)
Du r medveten om att lsning gr dig smartare? Det finns forskningar som visar hur hjrnan arbetar vid svrare och svrare texter och gr individen i sig smartare under tid.
Citera
2010-03-26, 00:05
Medlem
isbjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Du r medveten om att lsning gr dig smartare? Det finns forskningar som visar hur hjrnan arbetar vid svrare och svrare texter och gr individen i sig smartare under tid.
Jod, jag lser en del sjlv, drar vl igenom tv bcker p en mnad. Men mnga litteratur vetare vill gra sig smartare n vad dem r, stta dolda meningar till saker som inte betyder ngot, precis som i avsnittet.
Citera
2010-03-26, 00:14
Medlem
erkifnasks avatar
Det var lnge sedan jag skrattade s mycket t ett avsnitt. Riktigt bra.
Citera
2010-03-26, 00:25
Medlem
chegvaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin

Personligen tycker jag att serien har sjunkit i niv sedan ssong 11, med undantag som Fatbeard och Fishsticks. Knns som humorn tappat lite, samtidigt som jag av ngon anledning brjat stra mig p rsterna hos "statister".
Citera
2010-03-26, 02:13
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chegvara
Personligen tycker jag att serien har sjunkit i niv sedan ssong 11, med undantag som Fatbeard och Fishsticks. Knns som humorn tappat lite, samtidigt som jag av ngon anledning brjat stra mig p rsterna hos "statister".

Instmmer, med undantag fr ett bra par avsnitt fr de senaste ssongerna. Gillade dock veckans avsnitt, tyckte att det var riktigt bra..mycket bttre n frra veckans avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in