2014-09-03, 23:26
Medlem
BernardLoutres avatar
Hurra, nu r de snart tillbaka!

http://bloggar.expressen.se/tvblogge...omedy-central/

Fr de som inte vill klicka p lnken:

Citat:
Cartman, Stan, Kyle och Kenny r tillbaka och nu r det klart att svenska Comedy Central snder den 18:e ssongen av South Park med start den 28 september, vilket innebr fyra dagar efter att avsnitten visats i USA.
Citera
2014-09-03, 23:37
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Hurra, nu r de snart tillbaka!

http://bloggar.expressen.se/tvblogge...omedy-central/

Fr de som inte vill klicka p lnken:

Tur man ser den online d s man slipper vnta
Citera
2014-09-04, 00:17
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
southparkstudious.se har inte funkar fr mig p typ 4 mn.... vad fan r det som hnder... str bara '' your content will return shortly ''
Citera
2014-09-04, 09:27
Medlem
Prettylittledittys avatar
Fr er som inte fr southparkstudios att fungera, pausa Ad-block d det r detta som stter stopp fr avsnittet att brja spelas.
Citera
2014-09-04, 14:08
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
southparkstudious.se har inte funkar fr mig p typ 4 mn.... vad fan r det som hnder... str bara '' your content will return shortly ''

Anvnd andra online siter, jag har inte anvnt den p ngra r, jobbig reklam och ibland seg buffring. Jag anvnder denna: http://watchseries.lt/serie/south_park
Citera
2014-09-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CD-skiva
Stter en hundring p att south park kommer gra ett avsnitt om vloggare.
Knns som det ligger rtt i tiden

Vad tror ni ssongens avsnitt kommer handla om?

Har inte s bra koll p rets stora hndelser i USA, men ngonting om ISIS r vl troligt?

Kul som fan att det kr igng snart
Citera
2014-09-05, 19:14
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Anvnd andra online siter, jag har inte anvnt den p ngra r, jobbig reklam och ibland seg buffring. Jag anvnder denna: http://watchseries.lt/serie/south_park

Usch, nej. Vldigt dlig kvalit jmfrt med South Park Studios.

Kan sga att den hollndska sidan fungerar felfritt med AdBlock och Hola p Chrome.
Citera
2014-09-05, 19:15
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Har inte s bra koll p rets stora hndelser i USA, men ngonting om ISIS r vl troligt?

Mmmm verkligen..
Varit s sjukt lngt uppehll...
Citera
2014-09-05, 19:49
Medlem
Ja fr de southparkstudios att funka med adblock p utan reklam, p grund av ngot annat tillgg jag har, vet inte om det r Disconnect eller Do not track me
Citera
2014-09-05, 22:36
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek

Kanske det. Eller ngot om Palestina-konflikten?
Jag gillade hur Jon Stewart(The Daily Show) brjade att tackla mnet i ett avsnitt fr ngra veckor sedan, men sen sedan bara gav upp(avsiktligt) mitt i, eftersom han insg att han inte kunde vinna, utan att frolmpa en jude .

Men fr Trey Parker r det skert inga problem. Han brukar ha ltta, libertarian och naiva lsningar p oerhrt komplicerade samhllsproblem.

"You know, I learned something today...."
Citera
2014-09-21, 12:55
Medlem
traskes avatar
Nu r det nra, bara ngra dagar kvar! Jag funderar p hur jag ska gra i r, i vanliga fall kan man inte hlla sig frn att titta s fort avsnitten slpps men nu nr man nd vntat s lnge s skulle det vara gtt att hlla sig i 10-12 veckor till och sedan ha en hel ssong att plja igenom vid ngot tillflle. Tyvrr vet jag inte om jag har tillrckligt med karaktr fr att lyckas med det.
Citera
2014-09-21, 13:42
Medlem
NirvanAs avatar
Ngon som vet varfr de gtt ver till endast 10 avsnitt per ssong? (10 p raken dessutom och inte en 7/7 split p hst/vr)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in