2012-10-04, 16:05
Medlem
Mestadels väldigt tråkigt och blev uttjatat snabbt, säsongens sämsta avsnitt tillsammans med Jewpacabra enligt mig.

Dock kul att Cartman återigen fightas mot en tjej (Wendy säsong 12) och får stryk av Ms. Obama i slutet.
Citera
2012-10-04, 16:24
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Riktigt bra avsnitt, trots att jag inte hört talas om Honey Boo Boo innan.

Var tvungen att Youtuba lite och vad fan ska man säga... vidrigt är ordet.

http://www.youtube.com/watch?v=RS2SzGUwaMI
Sjukaste jag sett på länge..... Jag blev otroligt äcklad av att se det där!
Citera
2012-10-04, 17:02
Medlem
P.Gs avatar
Underbart avsnitt, South Park i gammal god form. Skulle nog vilja påstå att det var det bästa avsnittet på ett par säsonger, minst.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så skönt att världens mest överskattade regissör får sig en känga
"Känga" är lite överdrivet. Det var ju mer en parodi med glimten i ögat och särskilt govt med SP-mått mätt.
Citera
2012-10-04, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Underbart avsnitt, South Park i gammal god form. Skulle nog vilja påstå att det var det bästa avsnittet på ett par säsonger, minst.

"Känga" är lite överdrivet. Det var ju mer en parodi med glimten i ögat och särskilt govt med SP-mått mätt.

Är jag helt ensam om att läsa in att de i slutändan faktiskt gillade Cameron? Absolut, de menade att han gjorde mycket skräp. Men samtidigt var det ju han, som genom att investera filmintäkterna i en vetenskaplig undervattensexpedition, visade klass, "raised the bar", och att mänskligheten faktiskt kan göra positiva saker. Eller?
Citera
2012-10-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Så skönt att världens mest överskattade regissör får sig en känga

Du är en idiot. Trey och matt älskar James Cameron och de prisade honom även i detta avsnitt. Jag fattar inte hur en människa kan säga att detta avsnitt gav en "känga" till James Cameron. Du är inte en människa.

Trey och matt har ENORM respekt för James. Varför förstörde du min dag med din outhärdliga idioti?
Citera
2012-10-04, 17:40
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork
Du är en idiot. Trey och matt älskar James Cameron och de prisade honom även i detta avsnitt. Jag fattar inte hur en människa kan säga att detta avsnitt gav en "känga" till James Cameron. Du är inte en människa.

Trey och matt har ENORM respekt för James. Varför förstörde du min dag med din outhärdliga idioti?
Jag tycker det var väldigt mycket parodi.

Glad att jag lyckas förstöra din dag, nu njuter jag
Citera
2012-10-04, 17:45
Medlem
Mycket bra avsnitt, det bästa på länge! Jag tyckte det var intressant att SP reflekterade över sin egen roll i att "sänka ribban" i samhället, som poängterades genom Kyle och Stans samtal. Jag har tänkt på det ibland, att programmet genom sin grova jargong och sätt att ironisera över samtida fenomen på ett vulgärt sätt själva ofta bidragit till förfallet snarare än motsatsen. Till exempel kan man ju se på hur "ginger kids" har fått det mycket svårare sen det introducerades som ett koncept i SP, jag tror heller inte att judarna har gynnats av Cartmans eskapader, och så vidare. Men men. Roligt är det iaf fortfarande (ibland åtminstone).
Citera
2012-10-04, 17:59
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cork

Hahaha. Sök hjälp om en FB-kommentar om South Park kan sabba din dag.
Citera
2012-10-04, 18:37
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shorkulag
Är jag helt ensam om att läsa in att de i slutändan faktiskt gillade Cameron? Absolut, de menade att han gjorde mycket skräp. Men samtidigt var det ju han, som genom att investera filmintäkterna i en vetenskaplig undervattensexpedition, visade klass, "raised the bar", och att mänskligheten faktiskt kan göra positiva saker. Eller?
Det tycker jag med. Det var ju verkligen inget karaktärsmord.

Man kan tycka vad man vill om Camerons filmer, men det han väljer att göra med sina pengar och sin tid vid sidan om filmskapandet förtjänar all respekt och borde få mer utrymme i media.
Citera
2012-10-04, 18:54
Medlem
Dreamerss avatar
Har inte hängt med i Southpark på ett tag, men visst är det säsong 16 som sänds just nu?
Kommer ihåg att jag brukade titta på southpark genom xepisodes, men den sidan verkar nere nu. Någon som har en annan sida som släpper avsnitten tidigare än Southparkstudios?
Citera
2012-10-04, 20:11
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamers
Har inte hängt med i Southpark på ett tag, men visst är det säsong 16 som sänds just nu?
Kommer ihåg att jag brukade titta på southpark genom xepisodes, men den sidan verkar nere nu. Någon som har en annan sida som släpper avsnitten tidigare än Southparkstudios?

Ja det är säsong 16. Prova icefilms, där dyker allt upp snabbt.
Annars kan du tanka hem på piratebay om du inte är emot nerladdning.
Citera
2012-10-04, 20:35
Medlem
Min dator är sönder. Någon som vet om det går att streama med ett Playstation 3? Tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in