Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-14, 16:13
  #4849
Medlem
Elwys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvkuk
Ok, moderator kastade min tråd i papperskorgen... Var kan jag hitta en tråd ifall moderatorer kan se min riktiga IP adress ifall jag använder VPN?
Fråga i "Den stora tråden om VPN tunnlar". Jag länkar inte till den, eftersom jag tycker att du kan få öva på att använda sökfunktionen till att hitta rätt. Du hittar sökfunktionen uppe till höger på sidan. Glöm inte att välja "Alla forum" i drop-down-menyn under sökfönstret, annars kommer ditt enda sökresultat bli det här inlägget.

Lycka till!
__________________
Senast redigerad av Elwy 2017-06-14 kl. 16:16.
Citera
2017-07-04, 21:02
  #4850
Medlem
80231s avatar
Gaaaah! Jag var inne i en tråd som jag lyckades stänga, och nu kan jag inte hitta den hur mycket jag än letar.

Det stod i ett inlägg att en ekonom? har föreslagit att en lösning på någon kris skulle kunna vara att de som har gott om pengar anställer invandrade personer för att utföra olika tjänster i och kring hemmet.

Vilken tråd är det? Please help! "
Citera
2017-07-04, 21:17
  #4851
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Gaaaah! Jag var inne i en tråd som jag lyckades stänga, och nu kan jag inte hitta den hur mycket jag än letar.

Det stod i ett inlägg att en ekonom? har föreslagit att en lösning på någon kris skulle kunna vara att de som har gott om pengar anställer invandrade personer för att utföra olika tjänster i och kring hemmet.

Vilken tråd är det? Please help! "
Den här?
(FB) Tino Sanandaji och Per Gudmundson om invandringsproblem i SvD
Citera
2017-07-04, 21:24
  #4852
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Den här?
(FB) Tino Sanandaji och Per Gudmundson om invandringsproblem i SvD
Tack, men det är tyvärr inte den tråden. Den var dock läsvärd.
Jag tror att ekonomen?s namn börjar på W.
Citera
2017-07-04, 21:24
  #4853
Moderator
NewDeers avatar
Det finns en tråd som är snarlik den här: (FB) Det snålaste ni varit med om? - men jag kan inte hitta den. Den har inte blivit sammanfogad med den jag länkade till. Den borde ligga i "Övrigt".

edit: hittade den här, men hittar inget av mina inlägg i den - (FB) Dina snålaste medmänniskor! Finns det fler månne? Vet att jag skrivit i den.
__________________
Senast redigerad av NewDeer 2017-07-04 kl. 21:31.
Citera
2017-07-04, 21:27
  #4854
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Gaaaah! Jag var inne i en tråd som jag lyckades stänga, och nu kan jag inte hitta den hur mycket jag än letar.

Det stod i ett inlägg att en ekonom? har föreslagit att en lösning på någon kris skulle kunna vara att de som har gott om pengar anställer invandrade personer för att utföra olika tjänster i och kring hemmet.

Vilken tråd är det? Please help! "
Kolla din internethistorik om du nu inte hunnit radera den.
Citera
2017-07-04, 21:31
  #4855
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Det finns en tråd som är snarlik den här: (FB) Det snålaste ni varit med om? - men jag kan inte hitta den. Den har inte blivit sammanfogad med den jag länkade till. Den borde ligga i "Övrigt".

edit: hittade den här, men hittar inget av mina inlägg i den - (FB) Dina snålaste medmänniskor! Finns det fler månne? Vet att jag skrivit i den.
Tack. Kollar igenom dom.

Edit: Tyvärr inte rätt tråd, men Isnatts inlägg i den ena gav mig ett härligt skratt. Jag håller på att försöka söka på lite olika nyckelord, så med lite tur så ploppar tråden upp.
Citat:
Ursprungligen postat av nimrod666
Kolla din internethistorik om du nu inte hunnit radera den.
Tack för bra tips, men tråden finns inte med där. Jag har nog lyckats rensa efter det att jag stängde tråden.
__________________
Senast redigerad av 80231 2017-07-04 kl. 21:52.
Citera
2017-07-04, 21:52
  #4856
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Tack. Kollar igenom dom.

Edit: Tyvärr inte rätt tråd, men Isnatts inllägg i den ena gav mig ett härligt skratt. Jag håller på att försöka söka på lite olika nyckelord, så med lite tur så ploppar tråden upp.
Tack för bra tips, men tråden finns inte med där. Jag har nog lyckats rensa efter det att jag stängde tråden.
Tack, men det är JAG som söker efter en tråd i inlägget du länkade
Citera
2017-07-04, 21:54
  #4857
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tack, men det är JAG som söker efter en tråd i inlägget du länkade
Nu ser jag! Så det kan gå.

Edit:
Tjohooooo! Hittad.
(FB) Bostadsbubbla i Sverige? #42007
Citat:
I dagens DI säger Nordeas chefsekonom Annika Winsth (passade namn på en bankpolitruk) att "höginkomsttagare", "den som har råd", skall betala för den katastrofala invandrings/integrations-politiken genom att anställa hemhjälp. Dvs medelklassen skall betala soc för alla oanställningsbara invandrare med bruttopengar. Hoppsan. Nu är man desperat. Skattetrycket går plötsligt upp även om man kallar det RUT. Drömmen är väl att DU, Svenne, skall jobba 2h extra om dagen för att Magda (som vill höja skatterna trots överskott på 85 miljarder) skall knuffa konkursen framför sig ännu ett tag.
-
__________________
Senast redigerad av 80231 2017-07-04 kl. 22:02.
Citera
2017-08-21, 19:01
  #4858
Medlem
Isnatts avatar
Hola senioritas.

Söker en tråd där man beskriver saker som hänt på typ fyllan, på en färga, eller liknande.

Inlägget handlar iaf om att ts och hans jobbarkompisar åker färga. Sups, och i rök-sektionen av baren kommer det fram några gamla kåta inrökta kärringar.
Sen tappar ts kontakten med kärringar och vänner, och ts super och senare på natten när han kommer till hytten ligger hans två vänner och pumpar på dom där inrökta kärringarna. Den ena kärringen säger nåt i stil '-vill du knulla mig i ÄRSCHLET nu?' eller liknande till ts vän. Han påstod sig minnas ju det ordet, ärchlet, väldigt tydligt.

Luddigt inlägg, och minns säkert fel, men help a white brother out here, vill läsa det igen!
Citera
2017-08-21, 20:03
  #4859
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hola senioritas.

Söker en tråd där man beskriver saker som hänt på typ fyllan, på en färga, eller liknande.

Inlägget handlar iaf om att ts och hans jobbarkompisar åker färga. Sups, och i rök-sektionen av baren kommer det fram några gamla kåta inrökta kärringar.
Sen tappar ts kontakten med kärringar och vänner, och ts super och senare på natten när han kommer till hytten ligger hans två vänner och pumpar på dom där inrökta kärringarna. Den ena kärringen säger nåt i stil '-vill du knulla mig i ÄRSCHLET nu?' eller liknande till ts vän. Han påstod sig minnas ju det ordet, ärchlet, väldigt tydligt.

Luddigt inlägg, och minns säkert fel, men help a white brother out here, vill läsa det igen!
Testa stava färja rätt så kanske det går bättre. Men ska se om jag kan hitta något.
Citera
2017-08-21, 20:38
  #4860
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hola senioritas.

Söker en tråd där man beskriver saker som hänt på typ fyllan, på en färga, eller liknande.

Inlägget handlar iaf om att ts och hans jobbarkompisar åker färga. Sups, och i rök-sektionen av baren kommer det fram några gamla kåta inrökta kärringar.
Sen tappar ts kontakten med kärringar och vänner, och ts super och senare på natten när han kommer till hytten ligger hans två vänner och pumpar på dom där inrökta kärringarna. Den ena kärringen säger nåt i stil '-vill du knulla mig i ÄRSCHLET nu?' eller liknande till ts vän. Han påstod sig minnas ju det ordet, ärchlet, väldigt tydligt.

Luddigt inlägg, och minns säkert fel, men help a white brother out here, vill läsa det igen!

(FB) Vad är det sjukaste ni bevittnat i livet, unika människor och original? (/Mod)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback