2014-04-25, 11:29
Medlem
bratemos avatar
Finns det en tråd som behandlar att

Om man går ur Svenska kyrkan, får man fortfarande bli begraven på kyrkogård. Hur funkar det?

Hur blir det om jag vill gå in i kyrkagen, måste jag betala upp kostnaden för den tid jag varit borta?
Citera
2014-04-25, 11:35
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Finns det en tråd som behandlar att

Om man går ur Svenska kyrkan, får man fortfarande bli begraven på kyrkogård. Hur funkar det?

Hur blir det om jag vill gå in i kyrkagen, måste jag betala upp kostnaden för den tid jag varit borta?
Kanske inte specifikt den frågan men (FB) Tråden om Svenska kyrkan borde gå bra att fråga i.
Citera
2014-04-25, 11:57
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kanske inte specifikt den frågan men (FB) Tråden om Svenska kyrkan borde gå bra att fråga i.

Jag postade, får se om jag får hjälp där
Citera
2014-04-25, 17:23
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Söker en tråd om en kille som ville köpa lite aktier och så kunde han inte sälja dom eftersom börsen hade stängt och skulle tydligen gå ganska mycket minus har jag för mig. Han hade heller aning om att han var tvungen att deklarera saker och sätta in sig lite mer i det än han hade gjort. Har för mig att det hela var ganska komiskt. Tror den kan vara runt ett år-halvår gammal ungefär.
Citera
2014-04-25, 23:04
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Söker efter en tråd där en ny moderator utses (i Graffittiforumet, tror jag), vilket leder till en helvändning när det efter några inlägg avslöjas att moderatorn kanske är minderårig och han avsätts igen. Någon som vet vilken jag menar?
Citera
2014-04-26, 22:11
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Jag leter efter en tråd som handlar om en vanlig diskussion så kommer det ett inlägg av en användare som är HELT åt helvete off topic. Det är ganska långt och inget tramsinlägg, diskussionen urartar och användaren hörs inte av på några dagar tror jag. Mycket komiskt!
Citera
2014-04-27, 00:00
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Jag leter efter en tråd som handlar om en vanlig diskussion så kommer det ett inlägg av en användare som är HELT åt helvete off topic. Det är ganska långt och inget tramsinlägg, diskussionen urartar och användaren hörs inte av på några dagar tror jag. Mycket komiskt!
Om det här är rätt tråd förtjänar jag en guldmedalj
(FB) Filmen expressen snackar om
Citera
2014-04-27, 11:14
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Söker efter en tråd där en ny moderator utses (i Graffittiforumet, tror jag), vilket leder till en helvändning när det efter några inlägg avslöjas att moderatorn kanske är minderårig och han avsätts igen. Någon som vet vilken jag menar?

Det borde vara saprofyt. är [inte /Mod]ny moderator
Citera
2014-04-29, 19:13
Medlem
Niinos avatar
Mystiskt Forum sökes!?

Har hört talas om ett internetforum som är väldigt svåråtkomligt, för att komma in på detta forum så måste man gå igenom en rad olika portaler, på detta forum kan man bland annat köpa och sälja olagliga substanser samt beställa en rad tjänster mot betalning eller att man själv utför en tjänst.
Som jag har förstått det så är det i grunden ett Amerikanskt forum men det att det finns underforum till Europa och Sverige där det diskuteras om otäcka saker..
Är det någon som har hört en susning om detta?
Citera
2014-04-30, 14:31
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niino
Har hört talas om ett internetforum som är väldigt svåråtkomligt, för att komma in på detta forum så måste man gå igenom en rad olika portaler, på detta forum kan man bland annat köpa och sälja olagliga substanser samt beställa en rad tjänster mot betalning eller att man själv utför en tjänst.
Som jag har förstått det så är det i grunden ett Amerikanskt forum men det att det finns underforum till Europa och Sverige där det diskuteras om otäcka saker..
Är det någon som har hört en susning om detta?

Du tänker kanske på Silk Road?
Citera
2014-04-30, 16:32
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Om det här är rätt tråd förtjänar jag en guldmedalj
(FB) Filmen expressen snackar om

Här är till dig!
http://betongforeningen.se/wp-conten...guldmedalj.jpg

Citera
2014-05-01, 07:36
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Här är till dig!
http://betongforeningen.se/wp-conten...guldmedalj.jpg

Det är ju nästan otroligt att det var rätt snart 10 år gammal tråd och din dåliga beskrivning passar ju in på tiotusentals trådar!

Ja, jag vill ha hjälp, jag har för mig att en användare startade en tråd där han hade fått in en fiskmås i sin lägenhet, och om fågeln var skadad och blödde sen innan eller om han slog den minns jag inte, men jag har för mig att fågeln blödde och flaxade runt som en galning där inne varpå det såklart blev en jävla röra med blodskvätt på väggar och tak
Nån som minns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in