2019-06-05, 15:27
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Tråden om doktoranden från lunds universitet som räddades från isis
(FB) Lunds Universitet hyr in legosoldater för fritagning av doktorand

Edit: puck i 2:an
Citera
2019-06-17, 23:31
Medlem
Rakshasas avatar
bloghistoria

lägger den här tråden här då jag inte hittar något lämpligt forum för den. det fanns en gång, för många år sedan, en blogg som följde en kvinnas otrohet, hon var kåt som fan och låg med olika män och hade samtidigt någon sorts resonemang kring sin relation och äktenskap. minns att hon och hennes man gifte sig unga enligt bloggen. är det någon som minns detta? finns bloggen sparad i archive eller dylikt? hade varit trevligt att få svar på denna fråga från någon som vet vad jag pratar om och att barn (ni som är födda på 90-talet och som med all säkerhet inte vet vad jag skriver om) eller fittor (normies som per definition inte har ett minne som sträcker sig bortom vad dom åt till frukost men som gärna postar på internet ändå) för en gång skull bara tar det lugnt och inte postar i denna tråd.
Citera
2019-06-18, 15:52
Medlem
miikoss avatar

För ev. sammanfogning med

(FB) Sökakuten: Vi hjälper dig att söka reda på rätt tråd eller extern sida

Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum --> Flashback
/Moderator
Citera
2019-06-18, 21:09
Moderator
Tinuviels avatar
Tråd infogad.

// mod
Citera
2019-06-20, 12:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakshasa
lägger den här tråden här då jag inte hittar något lämpligt forum för den. det fanns en gång, för många år sedan, en blogg som följde en kvinnas otrohet, hon var kåt som fan och låg med olika män och hade samtidigt någon sorts resonemang kring sin relation och äktenskap. minns att hon och hennes man gifte sig unga enligt bloggen. är det någon som minns detta? finns bloggen sparad i archive eller dylikt? hade varit trevligt att få svar på denna fråga från någon som vet vad jag pratar om och att barn (ni som är födda på 90-talet och som med all säkerhet inte vet vad jag skriver om) eller fittor (normies som per definition inte har ett minne som sträcker sig bortom vad dom åt till frukost men som gärna postar på internet ändå) för en gång skull bara tar det lugnt och inte postar i denna tråd.

Snabbgooglade lige och hittade detta:

https://dubbelliv.webblogg.se/index.html

Kan det vara något?
Citera
2019-07-08, 14:01
Medlem
lillapaddingtons avatar
Jag behöver hjälp att hitta tråden som tar upp detta fall:
Citat:
Den 45-åriga kvinnan raggade upp sina offer på krogarna kring Stureplan i Stockholm.

När de berusade männen vaknade upp dagen efter saknades bankkort, klockor och smycken.

Nu döms kvinnan till två års fängelse – och till att betala ett miljonskadestånd.
https://unv.is/aftonbladet.se/nyhete...-till-fangelse

Det är nämligen så att jag har domen som jag vill dela!

Tack!

Edit: Hittade den med sökordet ”sexbedragare”. Domen och FUP hade redan delats.
Citera
2019-07-21, 04:30
Medlem
Zinovjevs avatar
God morgon.

Jag söker en tråd där filmer postades när två kompisar prankade varandra. Tror att tråden startades 2009 någon gång. Minns att en häftpistol användes flitigt i klippen, ofta då i låret på "the prankee".

Tråden hette något i stil med "Jeppe vs Lillen" (tror jag).

Tack på förhand!
Citera
2019-07-23, 00:38
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
God morgon.

Jag söker en tråd där filmer postades när två kompisar prankade varandra. Tror att tråden startades 2009 någon gång. Minns att en häftpistol användes flitigt i klippen, ofta då i låret på "the prankee".

Tråden hette något i stil med "Jeppe vs Lillen" (tror jag).

Tack på förhand!

Jag har faktiskt gjort ett gediget försök att hitta tråden då jag brukar lyckas med sånt här. Gick dock bet. Kan du gräva djupare i minnet. Årtal, namn, verktyg, kroppsdelar kan vara fel eller beskrivits med andra ord. Prankee har väl knappast använts heller?

Försök tänka efter lite noggrannare så kan jag göra ett försök till.
Citera
2019-09-02, 12:00
Medlem
Jag söker en tråd om skottlossning mot en villa i Åkarp i september 2018
Citera
2019-09-17, 17:15
Medlem
StayTrippys avatar
Jag söker en tråd ifrån flashback, en gammal en.
Det var en ung tjej(?) som berättade sitt liv som heroinist, ända ifrån första gången hon testade horse vid ungålder till senare i livet.
Vore så jävla tacksam att få läsa denna igen, minns inte så mycket ifrån den mer än att den var väldigt hemsk.
Citera
2019-09-17, 17:23
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayTrippy
Jag söker en tråd ifrån flashback, en gammal en.
Det var en ung tjej(?) som berättade sitt liv som heroinist, ända ifrån första gången hon testade horse vid ungålder till senare i livet.
Vore så jävla tacksam att få läsa denna igen, minns inte så mycket ifrån den mer än att den var väldigt hemsk.

Denna (FB) Den första och största konsekvensen - OD på Heroin ?

Väldigt fint skriven och väldigt hemsk.
Citera
2019-09-17, 17:27
Medlem
StayTrippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowlyfe
Denna (FB) Den första och största konsekvensen - OD på Heroin ?

Väldigt fint skriven och väldigt hemsk.

Exakt denna jag menade, tack så jätte mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in