2015-01-07, 20:33
Medlem
wastedandlazys avatar
99% säker på att det för ett par dagar sen fanns en tråd i aktuella ämen som hette typ
"Varning för terrordåd x:e januari"

A-plz?
Citera
2015-01-07, 20:35
Medlem
U-Figs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
99% säker på att det för ett par dagar sen fanns en tråd i aktuella ämen som hette typ
"Varning för terrordåd x:e januari"

A-plz?
Denna?

(FB) "Den 6e Januari så kommer det att ske terrorattentat på flera områden i Sverige."
Citera
2015-01-12, 14:53
Medlem
Kattskrellets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunflowah
Hej! söker efter en tråd där TS förklarar hur/där han ansågs som galen. Någon som vet?

Kan det vara denna?

(FB) Hjälp mig jag är i en fångad situation
Citera
2015-01-26, 02:13
Medlem
Söker en tråd som handlar om ett spel eller ett antal utmaningar som några från Åre, eller annan fjällnära stad, utövar varje år. Läste tråden för ett par år sedan. Ungdomarna delas upp i lag och får ett antal utmaningar att utföra. Utmaningarna ger olika poäng; det lag med flest samlade poäng vinner.

Det kunde var sjuka utmaningar, kommer ihåg en specifikt då det var en video länkad och då pissade en kille på en annans rygg.
Citera
2015-02-06, 14:48
Medlem
Jag söker ett trollinlägg om att man ska gräva ner en bebis och lägga en tidning som parasoll på stranden.
Citera
2015-02-08, 13:48
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum
Jag söker ett trollinlägg om att man ska gräva ner en bebis och lägga en tidning som parasoll på stranden.

Tänker du på detta, (FB) åka till stranden med bebis?
Citera
2015-02-08, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Tänker du på detta, (FB) åka till stranden med bebis?

Japp. Tack!
Citera
2015-02-09, 09:11
Medlem
Dr_Dollars avatar
Kanske lite långsökt, men testar ändå.

Det var nån medlem som skulle köpa sig en ny vinterjacka, och om det var färgen han ville ha förslag på eller modellen kommer jag dock inte ihåg, men det spårade ur fullständigt i slutändan

Nån som minns detta..?
Citera
2015-02-23, 19:17
Medlem
Flytande_argots avatar
Tjena. Jag letar efter en reklamfilm för nåt bilmärke som blev viral för någon vecka sen.

Det dyker upp en massa ord som blixtrar fram på skärmen i ett allt snabbare tempo. Och förvånansvärt nog så hinner man med och läsa vad som står.

Någon som vet vilken reklam jag pratar om? En länk skulle också uppskattas.

Tack på förhud.
Citera
2015-02-25, 20:56
Medlem
Andersson93s avatar
Söker en tråd där det var någon som blev en "rasist" när han/hon spelade Fifa. Typ ropade "n*gerjävel" o.s.v. Jag tror det var en helt seriös tråd. Såg den i slutet av 2013 om jag inte minns helt fel men nu kan jag inte hitta den.
Citera
2015-02-26, 01:07
Medlem
JutomenPepsis avatar
Letar efter en flashback tråd där vi hjälptes åt att hitta en bild dom betytt väldigt mycket för världen för just det året. Från det året det första fotot togs till det 2014 har jag för mig. Alltså en bild per år som gått sedan det första fotografit togs. Glömde bort tråden när det bara var ett tiotal år kvar att flylla och det vore kul att se hur det gick. Jag var inne och sorterade efter antal svar i Foto forumet och kom ner till ca 50/tråd men hade inte hittat den så antar att den inte ligger där konstigt nog. Någon som vet vad jag pratar om?
Citera
2015-02-26, 02:59
Medlem
Semestas avatar
Minns ni den gamla roliga tråden där OP var smått efterbliven och avslutade varje inlägg med någon variant utav frasen "Öppet Sinne", och följande användare gjorde narr av honom?

Lite googlande gav mig ingenting - Det kanske ni kan göra?

"¤"#L3G4L1ZE=#"?#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in