2014-05-01, 23:26
Medlem
Niinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Du tänker kanske på Silk Road?

Nej inte Silk Road, det är ett Underground forum där man kan köpa/beställa mycket värre saker än narkotika.. Är det ingen som har några fler tips?
Citera
2014-05-02, 00:02
Medlem
Barc0s avatar
Jag söker tråden där Zlatan dissar ett fans. Någon som vet ?
Citera
2014-05-03, 23:12
Medlem
anooonyms avatar
Jag söker tråden med ett, förmodligen, svenskt ARP (Alternate reality game). Tråden hette något i stil med "Vad är detta?" och jag har för mig att första inlägget var en bild på en kidnappad person och ett fönster som visade något sorts landskap. Berg eller något.

"Spelet" var vid ett tillfälle nere i frankrike där dom hittade ett paket under någon bro.

Kan inte hitta tråden. Men jag vet om att den är låst eller liknande. Mods sa något i stil med "bump denna tråd ENDAST om ni har ny information" eftersom folk hela tiden bumpade och frågade om status på "spelet".

Någon som kommer ihåg? Jag har för mig att detta var aktivt run 2008-2009 men jag är inte säker på detta.
Citera
2014-05-05, 21:07
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niino
Nej inte Silk Road, det är ett Underground forum där man kan köpa/beställa mycket värre saker än narkotika.. Är det ingen som har några fler tips?
Jag har för mig att 4chan har en hel del smuts att erbjuda för inloggade medlemmar. Det är dock bara något jag hört.

Jag söker ett nyhets-klipp/snyftreportage om afrikaner som fiskar upp alla fiskyngel ur sin sjö, samtidigt som de beklagar sig över att det inte finns någon fisk, och att de svälter.
Citera
2014-05-06, 04:03
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Jag har för mig att 4chan har en hel del smuts att erbjuda för inloggade medlemmar. Det är dock bara något jag hört.
Nej.
Citera
2014-05-08, 10:11
Medlem
Barc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Jag söker tråden där Zlatan dissar ett fans. Någon som vet ?
Bump
Citera
2014-05-08, 21:11
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Bump

Jag tror inte att någon har svar nu heller. Vad kan du berätta mer? Är det ett filmklipp eller liknande? I så fall kanske den ligger i Länktips.
Citera
2014-05-08, 23:26
Medlem
Barc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Jag tror inte att någon har svar nu heller. Vad kan du berätta mer? Är det ett filmklipp eller liknande? I så fall kanske den ligger i Länktips.
Det är en tråd som handlar om denna video
http://www.youtube.com/watch?v=hlofUfCxWhY
Någon skapade en tråd när detta hände och tråden blev ganska stor om jag inte minns fel.
Citera
2014-05-09, 23:35
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Det är en tråd som handlar om denna video
http://www.youtube.com/watch?v=hlofUfCxWhY
Någon skapade en tråd när detta hände och tråden blev ganska stor om jag inte minns fel.
Någon av dessa, https://www.flashback.org/sok/http:/...+v=hlofUfCxWhY ?
Citera
2014-05-10, 16:38
Medlem
marc0p0l0s avatar
Vill minnas att jag läste en tråd där folk delade med sig om sina upplevelser efter att de blivit botade från cancer, med ångest, rädsla att det skall återkomma o.s.v.

Hittar den inte genom sökfunktionen, råkar någon veta vilken tråd det var? Den var även uppe på Aktuella Ämnen.
Citera
2014-05-19, 21:22
Medlem
Tråd om människans utveckling sökes!

Hej!

Jag har länge varit en läsare på detta forum men detta är min första post och jag skapade detta konto i jakt på en specifik tråd jag läste för ca 1 år sedan, men den kan ha varit äldre.

Jag har sökt och sökt hur länge som helst med diverse nyckelord och även googlat utan framgång. Trådens innehåll var mycket intressant och handlade om människan och hennes utveckling/evolution. Tanken var att vi genomgått olika utvecklingsstadier men dessa behandlades i tråden inte som biologi eller evolutionslära, utan snarare som filosofi. Vi ska ha utvecklats från stadie 0.0 till 0.5 för att idag befinna oss i stadie ca 0.9 (om jag minns rätt).

Det menades även att för att människan ska lyckas uppnå fred och harmoni på jorden måste vi uppnå stadie 2.0 i vår utveckling. Detta diskuterades som något väldigt långdraget som skulle ta ofantligt många år till för oss att nå då vi uppenbarligen sen vår uppkomst för flera tusen år sedan inte ens kommit till 1.0.

Jag undrar om någon där ute känner igen detta överhuvudtaget och kan hjälpa mig hitta denna tråd?
Citera
2014-05-20, 19:58
Medlem
Hej jag söker en tråd som var uppe på flashback om en granskning angående socialdemokraterna tror jag om alla deras brott det har gjort sammanlagt sedan partiet startade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in