2013-09-26, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .LeastorM.
Har gått igenom lite gamla roliga trådar, men hittar inte en speciell som jag letar efter.. Om jag minns rätt var det en snubbe som ville ha hjälp med att photoshoppa någon slags familjebild åt honom, och han lade upp denna, vilket han såklart inte borde ha gjort Jag har ett svagt minne av att den var sjukt kul, men kan inte hitta den, så om någon kan länka till den tråden vore det kungligt!
http://techcrunch.com/2008/09/15/kid...rious-results/
Citera
2013-10-01, 01:15
Medlem
fanns det inte en gigantisk tråd med fejkade bilder på kändisar? Hittar inte den.
Citera
2013-10-01, 14:01
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilipKB
fanns det inte en gigantisk tråd med fejkade bilder på kändisar? Hittar inte den.

Det finns en i länktips om du tänker på den, Fejkade kändisbilder
Citera
2013-10-01, 14:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Eh, hehe. Jag har i ett inlägg i en av mig glömd tråd länkats till en musikvideo, som i princip endast består av det 'värsta' på internet. Folk som dör riktiga dödar, 2 girl 1 cup etc. Musiken var väl hård eller tung.

Någon som vet vad jag pratar om? Är intresserad av att se videon igen.
Citera
2013-10-09, 17:03
Medlem
Mufffs avatar
Söker en gammal legendarisk tråd där TS påstod sig vara en musikskapare och han hade lagt ned tiotusentals kronor på produceringen, men låten i sig var ett av de mest tragiska man hört. Typ nått technobeat med smörpopsrap som var helt off beat. Han hade även gjort ett cover till sitt album där han photoshoppat in sig själv i en stadsbild och skrivit "Bronx" bredvid. Sinnessjukt rolig tråd som höll igång ett bra tag innan TS till slut erkände att han trollat.

Är en sådan tråd man vill läsa igenom någon gång om året, men kan inte hitta den nu. Någon?

Edit: Lyckades hitta den till slut!

Revolutionerande tung hiphop låt!
Senast redigerad av Mufff 2013-10-09 kl. 17:11.
Citera
2013-10-18, 23:15
Bannlyst
Letar efter en tråd som jag tror går under namnet "tandläkartutte" eller så är det "frisörtutte". Inlägget jag vill komma åt handlar om att användare 1. skriver såhär

"Frisören sa att jag passade i allting, men jag vet redan att hon ljög, egentligen är jag ful"
användare 2. svarar

"Haha, fula människor faller inte för falskt smicker!" eller nåt liknande

Har sökt men hittar inte
Citera
2013-10-19, 23:12
Bannlyst
Ts i tråden får ett elakt pm och han börjar att skriva om nötcréme och blöjor i svaret tillbaka.

Rätt absurd tråd och jag fick ett gott skratt.
Citera
2013-10-22, 05:16
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
hittar inte den stora bilddagboks tråden, är den borta?
Citera
2013-10-22, 16:36
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAEVERABOFF
Ts i tråden får ett elakt pm och han börjar att skriva om nötcréme och blöjor i svaret tillbaka.

Rätt absurd tråd och jag fick ett gott skratt.
En sökning gav Öppet svar till en person som skickade mig ett privat meddelande?

Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
hittar inte den stora bilddagboks tråden, är den borta?

Schyssta bilddagboken bilder/album!?
Citera
2013-10-27, 18:55
Medlem
Letar efter ryskt forum. Den ryska motsvarigheten till Flashback.

Hej jag letar efter ett ryskt forum. Den ryska motsvarigheten till Flashback. Någon som vet?
Citera
2013-11-01, 18:47
Medlem
OggeOJs avatar
En tråd i Arbetsliv & arbetsmarknad som hette något i stil med "i know whats coming" där innehållet kort och gott kan beskrivas som att ingenjörer diskuterar att de är överkvalificerade för jobbet, och/eller hur lite de gör på en arbetsdag. Lökande, helt enkelt. Tänkte droppa ett inlägg men hittade inte tråden.

Någon?
Citera
2013-11-02, 22:17
Medlem
lagartos avatar
Jag hittar inte tråden om valvakan 2010. Hjälp mig snälla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in